Przetargi.pl
Usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych w Słupcy, dla którego organem prowadzącym jest Powiat Słupecki

Powiat Słupecki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Poznańska 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2758600, 2758624 , fax. 063 2758669
  • Data zamieszczenia: 2011-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słupecki
    ul. Poznańska 20 20
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2758600, 2758624, fax. 063 2758669
    REGON: 31106099000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych w Słupcy, dla którego organem prowadzącym jest Powiat Słupecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje w szczególności świadczenie usług edukacyjnych w postaci prowadzenia następujących rodzajów zajęć: 1.1 Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z języka angielskiego - razem 612 h , 2 obozy językowe 1.2 Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych - 612 h, 2 obozy naukowo-przyrodnicze 1.3 Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z przedsiębiorczości - 192 h, 2 obozy młodego przedsiębiorcy 1.4 Sprawowanie opieki pedagogiczno- psychologicznej nad 5 osobami niepełnosprawnymi - 10 h w tygodniu , czas realizacji XII.2011 - VI 2012, X.2012 - VI 2013, IX 2013 1.5 Doradztwo zawodowe - 25 h w m-cu , czas realizacji XII.2011 - VI 2012, X.2012 - VI 2013, IX 2013 Usługi będą realizowane w Zespole Szkół Ekonomicznych w Słupcy. Szczegółowy zakres, ilość i rodzaj zajęć przewidzianych do realizacji określa przedstawiony poniżej opis. Jednostka 1 h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Wykonawca zobowiązuje się również do sporządzenia autorskich planów nauczania oraz prowadzenia dokumentacji z zajęć niezbędnej przy realizacji projektu EFS 1.6. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia 1.6.1. Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z języka angielskiego dla I gr. ( 15 osób) zajęcia wyrównawcze - 2h w tygodniu , czas realizacji XII.2011 - VI 2012, IX.2012 - VI 2013, - razem 144 h - sprawowanie opieki i przeprowadzenie zajęć językowych podczas dwóch obozów językowych , czas realizacji: pierwszy obóz: IV-VI.2012, drugi obóz : IV-VI.2013, 1.6.2. Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z języka angielskiego dla II gr. ( 15 osób) zajęcia wyrównawcze - 2h w tygodniu , czas realizacji XII.2011 - VI 2012, IX.2012 - VI 2013, - razem 144 h - sprawowanie opieki i przeprowadzenie zajęć językowych podczas trzech tygodniowych obozów językowych , czas realizacji: pierwszy obóz: IV-VI.2012, drugi obóz : IV-VI.2013, 1.6.3. Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z języka angielskiego dla III gr. ( 15 osób) zajęcia wyrównawcze - 2h w tygodniu , czas realizacji XII.2011 - VI 2012, IX.2012 - VI 2013, - razem 144 h - sprawowanie opieki i przeprowadzenie zajęć językowych podczas trzech tygodniowych obozów językowych , czas realizacji: pierwszy obóz: IV-VI.2012, drugi obóz : IV-VI.2013, 1.6.4. Zajęcia indywidualne z języka angielskiego z 5 osobami niepełnosprawnymi - 2h w m-cu z każdą z tych osób, czas realizacji XII.2011 - VI 2012, IX.2012 - VI 2013, - razem 180 1.6.5. Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z matematyki dla I gr. ( 15 osób) zajęcia- 2h w tygodniu , czas realizacji XII.2011 - VI 2012, IX.2012 - VI 2013, - razem 144 h sprawowanie opieki i przeprowadzenie zajęć podczas dwóch tygodniowych obozów naukowo - przyrodniczych , czas realizacji: pierwszy obóz: IV-VI.2012, drugi obóz : IV-VI.2013, 1.6.6. Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z matematyki dla II gr. ( 15 osób) zajęcia- 2h w tygodniu , czas realizacji XII.2011 - VI 2012, IX.2012 - VI 2013, - razem 144 h sprawowanie opieki i przeprowadzenie zajęć podczas dwóch tygodniowych obozów naukowo - przyrodniczych , czas realizacji: pierwszy obóz: IV-VI.2012, drugi obóz : IV-VI.2013, 1.6.7. Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z geografii dla I gr. ( 15 osób) zajęcia- 2h w tygodniu , czas realizacji XII.2011 - VI 2012, IX.2012 - VI 2013, - razem 144 h sprawowanie opieki i przeprowadzenie zajęć podczas dwóch tygodniowych obozów naukowo - przyrodniczych , czas realizacji: pierwszy obóz: IV-VI.2012, drugi obóz : IV-VI.2013, 1.6.8. Zajęcia indywidualne z matematyki z 5 osobami niepełnosprawnymi - 2h w m-cu z każdą z tych osób, czas realizacji XII.2011 - VI 2012, IX.2012 - VI 2013, - razem 180 h 1.6.9. Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze z przedsiębiorczości dla I gr. ( 15 osób) - po 2h dwa razy w m-cu , czas realizacji XII.2011 - VI 2012, X.2012 - VI 2013, - razem 64 h sprawowanie opieki i przeprowadzenie zajęć językowych podczas dwóch tygodniowych obozów młodego przedsiębiorcy, czas realizacji: pierwszy obóz: IV-VI.2012, drugi obóz : IV-VI.2013,obozu 1.6.10. Zajęcia pozalekcyjne poszerzające zagadnienia z przedsiębiorczości dla II gr. ( 15 osób) - po 2h dwa razy w m-cu , czas realizacji XII.2011 - VI 2012, X.2012 - VI 2013, - razem 64 h sprawowanie opieki i przeprowadzenie zajęć językowych podczas dwóch tygodniowych obozów młodego przedsiębiorcy, czas realizacji: pierwszy obóz: IV-VI.2012, drugi obóz : IV-VI.2013,obozu 1.6.11. Zajęcia pozalekcyjne poszerzające zagadnienia z przedsiębiorczości dla III gr. ( 15 osób) - po 2h dwa razy w m-cu , czas realizacji XII.2011 - VI 2012, X.2012 - VI 2013, - razem 64 h sprawowanie opieki i przeprowadzenie zajęć językowych podczas dwóch tygodniowych obozów młodego przedsiębiorcy, czas realizacji: pierwszy obóz: IV-VI.2012, drugi obóz : IV-VI.2013,obozu 1.6.12. Sprawowanie opieki pedagogiczno- psychologicznej nad 5 osobami niepełnosprawnymi - umowa zlecenia 10 h w tygodniu , czas realizacji XII.2011 - VI 2012, X.2012 - VI 2013, Zatrudniony pedagog będzie osobistym opiekunem dla tych osób niepełnosprawnych. Do jego zadań należeć będzie m.in., kontakt z wychowawcą danego ucznia oraz nauczycielami poszczególnych przedmiotów, ustalenie indywidualny harmonogram zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych oraz wsparcie psychologiczne. 1.6.13. Doradca zawodowy - umowa zlecenia 25 h w m-cu , czas realizacji XII.2011 - VI 2012, X.2012 - VI 2013 Zatrudniony Doradca Zawodowy opracuje program efektywnego doradztwa (dostosowany do potrzeb uczniów ZSE), który następnie będzie realizowany w trakcie a także po zakończeniu projektu. Do głównych zadań Doradcy Zawodowego będzie należeć m.in.: -informowanie uczniów o korzyściach płynących z wyboru danej ścieżki edukacyjnej oraz możliwości dalszego kształcenia w kontekście uwarunkowań lokalnego i regionalnego rynku pracy -organizowania spotkań dla uczniów szkoły z pracodawcami, przedstawicielami instytucji tj: PUP, Banku, US, ZUS-u, KRUS-u, itp., oraz z przedstawicielami uczelni wyższych - indywidualne spotkania w celu zdiagnozowania predyspozycji zawodowych ucznia oraz pomoc w wyborze dalszej ścieżki zawodowej Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV- 80.31.00.00: usługi edukacji młodzieży. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz częściowych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Zajęcia będą realizowane w w/w szkołach w dniach nauki szkolnej. 6.Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrektora Zespołu Szkół Ekonomicznych w Słupca. 7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oswiadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach