Przetargi.pl
Usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć dydaktycznych

Powiat Słupecki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Poznańska 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2758600, 2758624 , fax. 063 2758669
  • Data zamieszczenia: 2012-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słupecki
    ul. Poznańska 20 20
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2758600, 2758624, fax. 063 2758669
    REGON: 31106099000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupca.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć dydaktycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć dydaktycznych. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80310000-0 Usługi edukacji młodzieży 2.Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia: usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w zakresie projektu Technik informatyk-dobry zawód to Twoja przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działania Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług edukacyjnych w podziale na następujące zadania: lp.przedmiot 2012 liczba godzin 2013 liczba godzin 2014 liczba godzin ogółem liczba godzin 1.język polski 73 108 15 196 2.język angielski 116 132 12 260 3.język niemiecki 116 104 6 226 4.historia 73 38 0 111 5.wiedza o kulturze 15 0 0 15 6.matematyka 59 61 9 129 7.fizyka i astronomia 44 33 3 80 8.chemia 43 38 0 81 9.biologia 14 47 6 67 10.technologia informacyjna 60 0 0 60 11.wychowanie fizyczne 174 198 18 390 12.przysposobienie obronne 29 19 0 48 13.godzina z wychowawcą 14 16 2 32 14.religia 58 66 6 130 15.wiedza o społeczeństwie 0 28 6 34 16.geografia 0 14 3 17 17.systemy operacyjne 112 320 36 468 i sieci komputerowe 18.oprogramowanie biurowe 204 114 0 318 19.programowanie 174 170 12 356 strukturalne i obiektowe 20.urządzenia 116 76 0 192 techniki komputerowej 21. multimedia 84 114 0 198 i grafika komputerowa 22.język angielski zawodowy 0 28 6 34 23.specjalizacja 140 330 30 500 24.ogółem 1718 2054 170 3942 Liczba godzin dydaktycznych może ulec zmianie o maksimum 20 %. 3. Przedmiot zamówienia powinien być zgodny z programem nauczania dla technika informatyka - Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu 312 (01) T, SPMENIS2004.06.14. 4. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić zajęcia według opracowanego planu nauczania, będącego uszczegółowieniem zakresu programowego przedstawionego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedłoży opracowany pierwszy plan nauczania Zamawiającemu, w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Natomiast kolejne plany nauczania Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu z początkiem każdego roku szkolnego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji z zajęć niezbędnej przy realizacji projektu EFS. 5. Wszystkie zajęcia dydaktyczne w ramach usługi edukacyjnej prowadzone będą w salach w siedzibie zamawiającego (ZSZ Słupca). Zajęcia z przedmiotów zawodowych realizowane będą w pracowni komputerowej wyposażonej w niezbędne środki dydaktyczne (laptopy wraz z programami do nauki poszczególnych przedmiotów, tablica multimedialna). 6. Usługa edukacyjna realizowana będzie w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. Władysława Sikorskiego w Słupcy, ul. Kopernika 11 A, 62-400 Słupca. 7. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówień częściowych. 10. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 11.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 12. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 13.Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w następujących sytuacjach, oraz na następujących warunkach: 1)rozszerzenie zakresu rzeczowego robót może nastąpić na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy dopuszczającego udzielenie zamówienia dodatkowego, nie przekraczającego łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji, których nie można było wcześniej przewidzieć, oraz gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, oraz na podstawie podpisanych przez przedstawicieli obu stron protokołów konieczności; rozliczenie ewentualnych robót dodatkowych nastąpi na zasadzie ryczałtu przy stałych cenach jednostkowych zgodnych z ofertą będącą podstawą zawarcia niniejszej umowy i zmiennych jednostkach obmiarowych faktycznie wykonanych; 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy które mogą mieć miejsce w stosunku do terminu i ilości zajęć w poszczególnych semestrach na warunkach określonych w umowie tj.: - w przypadku aneksowania umowy zamawiającego z Instytucją Pośredniczącą; -wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (wskazanych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych lub wyższych kwalifikacjach; -wystąpienie siły wyższej ( powódź, śnieżyca lub inne niekorzystne warunki atmosferyczne, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej), której strony nie mogły przewidzieć uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu umowy; -wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia lub inne postanowienia umowy ( np. śmierć, choroba lub inne ); -jeżeli zmieni się okres realizacji Projektu to może nastąpić zmiana okresu obowiązywania umowy i wynagrodzenie będzie wypłacone wyłącznie za godziny zajęć przeprowadzone w okresie realizacji Projektu, w którym koszty Projektu mogą być uznane za kwalifikowane, zgodnie ze zaktualizowanym budżetem Projektu; -jeżeli zmianie ulegną wytyczne/dokumenty odnoszące się do realizacji projektu; -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości godzin zajęć do przeprowadzenia w przypadku, gdy stwierdzi, że nie leży to w interesie publicznym lub w trakcie realizacji zajęć liczba uczestników zmalała w ten sposób, że może to spowodować nie osiągnięcie założonych rezultatów Projektu; Zmiany umowy mogą nastąpić także w wyniku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 3) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych usług, 4) inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. W takiej sytuacji z wnioskiem pisemnym występuje Wykonawca musi wskazać zgodę Zamawiającego. 5) w sytuacji zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) cena netto podana przez wykonawcę w ofercie pozostaje niezmienna, natomiast w cenie brutto wykonawca zobowiązany jest zawrzeć kwotę przedmiotowego podatku wyliczoną wg właściwych przepisów obowiązujących w momencie powstania obowiązku podatkowego; zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej biorąc pod uwagę cenę brutto, obliczając cenę oferty wykonawca powinien przyjąć stawkę podatku VAT obowiązującą w czasie składania oferty. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 15. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 16. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dyspozycyjność kadry pedagogicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach