Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin

Gmina Gubin o statusie wiejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, ul. Piastowska 24A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3594546 w. 102 , fax. 068 3594546
  • Data zamieszczenia: 2012-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie wiejskim
    ul. Piastowska 24A 24A
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 3594546 w. 102, fax. 068 3594546
    REGON: 97077025000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminagubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu (Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin) w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Gubin. Zakres zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w 5 szkołach podstawowych w ramach projektu (Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin) w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć dla uczniów: - ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - z zaburzeniami rozwoju mowy, - z wadami postawy, - wymagających rozwijania zainteresowań z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły na terenie danej placówki po zakończeniu zajęć lekcyjnych wg opracowanego harmonogramu, który musi być uzgodniony z Dyrektorem Szkoły, przy uwzględnieniu planu zajęć dodatkowych oraz harmonogramu dowozów uczniów do szkół. Zajęcia dla dzieci muszą trwać odpowiednio: - zajęcia specjalistyczne - 60 minut, - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 45 minut, - zajęcia rozwijające uzdolnienia - 45 minut. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1. Prowadzenie zajęć dodatkowych (pozalekcyjnych) w terminie od dnia zawarcia umowy do 28.06.2013 roku oraz od 1.09.2013 roku do 27.06.2014 roku. 2. Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu, a następnie przedstawienia do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i koordynatorowi projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu. Uwagi dodatkowe: program dostosowany jest do poziomu rozwoju uczniów, nie przewyższa ich możliwości, treści zajęć są sensownie dobrane, uwzględniają aktualną wiedzę, czas zajęć jest maksymalnie wykorzystany. 3. Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności). 4. Sporządzanie sprawozdań semestralnych z realizacji zajęć na podstawie analiz, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów, do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt, współpracy z Dyrektorem Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia oraz Referatem Obsługi Finansowej Szkół Urzędu Gminy w Gubinie. 5. Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu. 6. Terminowe wypełnianie wszystkich wymaganych dokumentów projektu. 7. Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy. 8. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć. 9. Dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni -sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu. 10. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć. 11. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia. Zajęcia edukacyjne prowadzone będą w niżej wymienionych szkołach podstawowych: 1. Publiczna Szkoła Podstawowa w Bieżycach, Bieżyce 50, 66-620 Gubin 2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Starosiedlu, Starosiedle 22, 66-620 Gubin 3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Strzegowie, Strzegów 79, 66-620 Gubin 4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Chlebowie, Chlebowo 123, 66-620 Gubin 5. Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Grabicach, Grabice 59, 66-620 Gubin Cele projektu: Głównym celem Projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju 167 uczniów (76 uczennic i 91 uczniów) klas I-III szkół podstawowych w Gminie Gubin dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji Projektu. Cele szczegółowe projektu: - Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół podstawowych z Gminy Gubin poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie trwania Projektu (rok szkolny 2012/2013, rok szkolny 2013/2014). - Rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów i uczennic szkół podstawowych z Gminy Gubin poprzez zwiększenie liczby zajęć dodatkowych w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014. - Zwiększenie dostępności i wzmocnienie psychologiczne uczniów oraz uczennic szkół podstawowych z Gminy Gubin poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie trwania Projektu (rok szkolny 2012/2013, rok szkolny 2013/2014). W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi łącznie w 5 szkołach 1740 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: Publiczna Szkoła Podstawowa w Bieżycach Część 1: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 2 grupy - 11 uczniów (6 dz. / 5 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 2: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: - 2 grupy - 13 uczniów (7 dz. / 6 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Publiczna Szkoła Podstawowa w Starosiedlu Część 3: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 2 grupy - 13 uczniów (5 dz. / 8 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 4: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: - 2 grupy - 10 uczniów (5 dz. / 5 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 5: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: - 2 grupy - 10 uczniów (5 dz. / 5 chł.) - 120 godzin po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Publiczna Szkoła Podstawowa w Strzegowie Część 6: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 1 grupa - 4 uczniów (1 dz. / 3 chł.) - 60 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h, rok szkolny 2013/2014 - 30 h. - CPV: 80.00.00.00-4 Część 7: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: - 1 grupa - 4 uczniów (1 dz. / 3 chł.) - 60 godziny po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h, rok szkolny 2013/2014 - 30 h. - CPV: 80.00.00.00-4 Część 8: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: - 1 grupa - 4 uczniów (2 dz. / 2 chł.) - 60 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h, rok szkolny 2013/2014 - 30 h. - CPV: 80.00.00.00-4 Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Chlebowie Część 9: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 2 grupy - 16 uczniów (8 dz. / 8 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 10: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: - 3 grupy - 11 uczniów (5 dz. / 6 chł.) - 180 godzin po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 90 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 90 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 11: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: - 2 grupy - 10 uczniów (4 dz. / 6 chł.) - 120 godzin po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 12: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: - 2 grupy - 12 uczniów (6 dz. / 6 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Grabicach Część 13: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 2 grupy - 15 uczniów (7 dz. / 8 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 14: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: - 1 grupa - 8 uczniów (3 dz. / 5 chł.) - 60 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h, rok szkolny 2013/2014 - 30 h. - CPV: 80.00.00.00-4 Część 15: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: - 2 grupy - 10 uczniów (4 dz. / 6 chł.) - 120 godzin po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 16: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: - 2 grupy - 16 uczniów (7 dz. / 9 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 U W A G A ! Wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez Dyrektora Szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji wycieczek, spotkań i wyjazdów w ramach zajęć, a także organizowanych imprez. Wynagrodzenie nauczycieli prowadzących zajęcia będzie wynagrodzeniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie będzie wypłacane za rzeczywiste godziny pracy w trakcie roku szkolnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminagubin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach