Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2012/2013, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Oława

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 303 55 01 , fax. 71 303 55 00
  • Data zamieszczenia: 2012-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 303 55 01, fax. 71 303 55 00
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2012/2013, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Oława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie zajęć dla uczniów klas I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Oława w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w dwóch zadaniach podzielonych na 12 części w tym: Zamówienie obejmuje: a) Zadanie nr 1 - Szkoła Podstawowa Nr 4 - Część zamówienia nr 1 Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin ogółem: 30 godzin zajęć - Część zamówienia nr 2 Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba godzin ogółem: 30 godzin zajęć - Część zamówienia nr 3 Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie. Liczba godzin ogółem: 30 godzin zajęć - Część zamówienia nr 4 Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych przyrodniczo. Liczba godzin ogółem: 30 godzin zajęć. b) Zadanie nr 2 - Szkoła Podstawowa Nr 5 - Część zamówienia nr 5 Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin ogółem: 30 godzin zajęć - Część zamówienia nr 6 Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba godzin ogółem: 30 godzin zajęć - Część zamówienia nr 7 Rodzaj zajęć: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Liczba godzin ogółem: 30 godzin zajęć - Część zamówienia nr 8 Rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Liczba godzin ogółem: 30 godzin zajęć - Część zamówienia nr 9 Rodzaj zajęć: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Liczba godzin ogółem: 30 godzin zajęć - Część zamówienia nr 10 Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo (język angielski). Liczba godzin ogółem: 30 godzin zajęć - Część zamówienia nr 11 Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie-przyrodniczo. Liczba godzin ogółem: 30 godzin zajęć - Część zamówienia nr 12 Rodzaj zajęć: Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych. Liczba godzin ogółem: 30 godzin zajęć. Godzina zajęć - określona zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17.11.2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U z 2010 r., nr 228, poz. 1487 z późn. zm)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach