Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn: Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i uczennic szkół z obszarów wiejskich Gminy Wisznia Mała Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3127025 , fax. 071 3127068
  • Data zamieszczenia: 2013-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3127025, fax. 071 3127068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn: Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i uczennic szkół z obszarów wiejskich Gminy Wisznia Mała Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie i realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów klas 4-6 Szkół Podstawowych oraz uczniów Gimnazjum na terenie gminy Wisznia Mała w ramach projektu pn. Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i uczennic szkół z obszarów wiejskich Gminy Wisznia Mała. W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do dedykacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy POKL.0901.02.02-02-129/12-00. 2.W/w projekcie udział biorą następujące placówki oświatowe: -Szkoła Podstawowa w Wiszni Małej ul. Szkolna 50, 55-114 Wisznia Mała, -Szkoła Podstawowa w Psarach ul. Główna 40, 51-180 Wrocław, -Zespół Szkół w Krynicznie ul. Szkolna 6, 55-114 Wisznia Mała, w skład którego wchodzą Gimnazjum i Szkoła Podstawowa. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a.Prowadzenie zajęć Zdumiewająca przyroda w doświadczeniach. Zajęcia odbywać się będą oddzielnie w grupach, po 2 grupy w każdej szkole (2 gr. SP Psary, 2 gr. SP Wisznia Mała, 2 gr. SP Kryniczno) łącznie 6 grup. Po 76 godzin dla każdej grupy. Przewiduje się średnio od 6 do 8 osób w grupie. Łączna liczba godzin pracy w projekcie wynosi 456 h. b.Prowadzenie zajęć Matematyka artystyczna z grafiką komputerową. Zajęcia odbywać się będą oddzielnie w grupach, po 2 grupy w każdej szkole (2 gr. SP Psary, 2 gr. SP Wisznia Mała, 2 gr. SP Kryniczno) łącznie 6 grup. Po 76 godzin dla każdej grupy. Przewiduje się średnio od 7 do 8 osób w grupie. Łączna liczba godzin pracy w projekcie wynosi 456 h. c. Prowadzenie zajęć Zajęcia wyrównawcze z nauk ścisłych. Zajęcia odbywać się będą oddzielnie w grupach, 2 grupy w SP Psary, 2 grupy w SP Wisznia Mała, 3 grupy w SP Kryniczno, łącznie 7 grup. Po 76 godzin dla każdej grupy. Przewiduje się średnio od 6 do 8 osób w grupie. Liczba godzin pracy w projekcie wynosi 532 h. d.Prowadzenie zajęć Dziennikarsko - filmowe z ICT. Zajęcia odbywać się będą osobno w każdej szkole, 1 gr. SP Psary, 1 gr. SP Wisznia Mała, 1 gr. SP Kryniczno. Po 54 godziny dla każdej grupy. Przewiduje się od 11 do 17 osób w grupie. Łączna liczba godzin pracy w projekcie wynosi 162 h . e.Prowadzenie zajęć Konwersacja w języku angielskim. Zajęcia odbywać się będą osobno w każdej szkole, 1 gr. SP Psary, 1 gr. SP Wisznia Mała, 1 gr. SP Kryniczno. Po 76 godzin dla każdej grupy. Przewiduje się od 9 do 18 osób w grupie. Łączna liczba godzin pracy w projekcie wynosi 228h. f.Prowadzenie zajęć Przedsiębiorczość. Zajęcia odbywać się będą w 4 grupach. Jedna grupa wspólna dla 3 szkół podstawowych (SP Kryniczno, SP Psary, SP Wisznia Mała) w SP Kryniczno oraz 3 grupy dla Gimnazjum Kryniczno. Po 54 godziny dla każdej grupy. Przewiduje się od 8 do 11 osób w grupie. Łączna liczba godzin pracy w projekcie wynosi 216 godzin. g.Prowadzenie zajęć Zajęcia logopedyczne. Zajęcia odbywać się będą w każdej szkole osobno tj.: 1 gr. SP Psary, 1 gr. SP Kryniczno, 2 gr. SP Wisznia Mała, razem 4 grupy. Po 56 godzin dla każdej grupy. Maksymalnie po 4 osoby w grupie. Łączna ilość godzin pracy wynosi 224 h. h. Prowadzenie zajęć Społeczno - obywatelskie z równością płci. Zajęcia odbywać się będą w każdej szkole osobno tj.: 1 gr. SP Psary, 1 gr. SP Wisznia Mała, 1 gr. SP Kryniczno, 1 gr. Gim Kryniczno. Średnio 2h/m-c (razem 22 h) dla każdej grupy. Przewiduje się od 8 do 12 osób w grupie. Suma godzin dla wszystkich grup wynosi 88 h. i.Prowadzenie zajęć Indywidualne doradztwo psychologiczno - zawodowe. Zajęcia odbywać się będą indywidualnie dla 70 uczniów gimnazjum. Średnio po 3h na ucznia. Łącznie 210h. j.Prowadzenie zajęć Równość płci w dydaktyce. Zajęcia prowadzone dla nauczycieli wspólnie w jednej ze szkół. W grupie planuje się 16 nauczycieli + 3 osoby z personelu projektu. Razem 4 godziny. 4. Łączna ilość godzin zajęć dydaktycznych w projekcie wynosi 2 576 godzin. 5. Zajęcia przeprowadzone będą w okresie od września 2013 r. do 31.12.2014 r. w placówkach oświatowych na terenie Gminy Wisznia Mała. 6. Przez jedną godzinę zajęć należy rozumieć godzinę lekcyjna trwającą 45 min. 7. Wykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy sporządzi i dostarczy Zamawiającemu szczegółowy harmonogram realizacji zajęć. Harmonogram realizacji zajęć zawierać będzie w szczególności podział uczniów na grupy szkoleniowe, nazwy zajęć dodatkowych wraz z datą i godziną oraz czas trwania zajęć. Powyższy harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Kierownika i koordynatora projektu. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji narodowej z dnia 17 kwietnia 2012 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli mniemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. 9. Plan zajęć dla poszczególnych nauczycieli zostanie dostarczony Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 10. Wynagrodzenie Wykonawcy współfinansowane będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 11. Wykonawca będzie miał obowiązek: - przeprowadzenie końcowych ocen opisowych uczestników, - przygotowania programów poszczególnych zajęć uwzględniających indywidualną pracę z uczniem, - prowadzenia miesięcznego rejestru zrealizowanych godzin, - prowadzenie dzienników zajęć, - prowadzenie imiennych list obecności, 12. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt konieczny do realizacji zamówienia Wykonawca ponosił będzie pełna odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. Miejscem wykonania świadczenia będzie: - Szkoła Podstawowa w Psarach ul. Główna 40, 51-180 Wrocław, - Szkoła Podstawowa w Wiszni Małej ul. Szkolna 50, 55-114 Wisznia Mała, - Zespół Szkół Krynicznie ul. Szkolna 6, 55-114 Wisznia Mała (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum). 13.Wykonawca powinien niezwłocznie informować Zamawiającego o trudnościach i problemach występujących podczas realizacji przedmiotu umowy oraz o zagrożeniach związanych z niską frekwencją na zajęciach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1 000,00 Zł. wadium słownie: jeden tysiąc złotych 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: B.S. Trzebnica 72 9591 0004 2001 0020 0514 0002 z adnotacją na kopii przelewu Wadium - Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn: Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i uczennic szkół z obszarów wiejskich Gminy Wisznia Mała. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w ofercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 5. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w rozdziale VIII.2. niniejszej SIWZ. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub c) nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach