Przetargi.pl
usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu GRUNWALDZKIE SKRZATY

Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-107 Gierzwałd, Gierzwałd 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6472052 , fax. 089 6472150
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie
    Gierzwałd 33 33
    14-107 Gierzwałd, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6472052, fax. 089 6472150
    REGON: 00053560000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrunwald.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu GRUNWALDZKIE SKRZATY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w Gminnym Przedszkolu Publicznym w msc. Gierzwałd, gm. Grunwald w ramach projektu GRUNWALDZKIE SKRZATY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez opiekunów projektu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a. bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć, b. jakość i terminowość prowadzonych zajęć, c. szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest: 1. przygotować program zajęć uwzględniający potrzeby uczniów prowadzonej grupy dydaktycznej w oparciu o cele szczegółowe opisane poniżej. Program będzie realizowany po uzyskaniu aprobaty koordynatora projektu. Na podstawie zaaprobowanego programu zajęć Zamawiający zakupi niezbędne pomoce dydaktyczne, 2. prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć, 3. współpracować z rodzicami/opiekunami prawnymi oraz wychowawcami dzieci uczęszczających na zajęcia i informowanie ich o postępach dzieci. 4. promować projekt - informować o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 5. po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty. Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach (poniższe liczby godzin mogą ulec zmianie ze względu na możliwe zmiany w projekcie, godzina - 60 minut): Część 1 Prowadzący indywidualne zajęcia logopedyczne dla dzieci w wieku 3-4 lat - umowa zlecenie, wymiar: 72 godziny w 2013 r, 372 godz. w 2014 r i 156 godz. w 2015 r. (I i II nabór). Indywidualne zajęcia logopedyczne obejmujące poniższe obszary: 1. Diagnoza logopedyczna. Schemat badania logopedycznego: - badania wstępne (wywiad, obserwacja, orientacyjne badania mowy), - badania uzupełniające (badania sprawności aparatu artykulacyjnego, badania funkcji połykowej, funkcji oddechowej, orientacyjne badania słuchu, badanie słuchu fonematycznego, badanie pamięci słuchowej, kinestezji mowy, płynności i prozodii mowy, badanie emisji głosu, badanie praksji i gnozji), - badania podstawowe (badanie rozumienia, mówienia, czytania i pisania), - badania specjalistyczne (wg potrzeb), 2. Ćwiczenia przygotowujące artykulatory do wywoływania zaburzonych głosek: - ćwiczenia oddechowe (pogłębienie głosu, wydłużenie fazy oddechowej, rozruszenie przepony i usuwanie nadmiernego napięcia mięśniowego), - ćwiczenia narządów artykulacyjnych (języka, warg, podniebienia miękkiego, żuchwy), - ćwiczenia emisyjno-głosowe. 3. Ćwiczenia właściwe z zakresu korekcji wad wymowy w przypadku zaburzeń artykulacji: - wywołanie w izolacji prawidłowej artykulacji zaburzonej głoski, - utrwalenie wywołanego dźwięku w izolacji, w sylabach i wyrazach we wszystkich pozycjach (w nagłosie, śródgłosie, wygłosie) i sąsiedztwach fonetycznych, a także wykorzystując zdania, krótkie teksty i różnorodny materiał językowy (wiersze, piosenki, wyliczanki, powiedzenia), - automatyzacja wywołanego dźwięku w mowie spontanicznej - wypracowanie umiejętności autokontroli i autokorekcji. 4. Ćwiczenia wspomagające terapię logopedyczną: - ortofoniczne, - stymulujące rozwój słuchu fonemowego, - ćwiczenia i zabawy z muzyką - logorytmika, - stymulujące ogólny rozwój dziecka (rozwijanie słownictwa czynnego i biernego, koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, pamięci, myślenia, orientacji przestrzennej). Zamawiający w celu efektywnej i prawidłowej realizacji w/w zadań planuje zakup materiałów dydaktycznych. Część 2 Prowadzący zajęcia korekcyjne dla dzieci w wieku 3-4 lat - umowa zlecenie, wymiar: 18 godz. w 2013 r, 93 godz. W 2014 r i 39 godz. w 2015 r. (I nabór - 3 grupy i II nabór - 3 grupy). Program: ćwiczenia fizyczne prowadzące do korekcji zaburzeń ciała - wada kręgosłupa, stóp, nadwaga, podniesienia wydolności fizycznej, wyrabianie nawyku prawidłowej postawy, rekreacja ruchowa, stabilizacja mięśniowo - więzadłowa kręgosłupa. Formy pracy: gry, zabawy w elementy korekty, ćwiczenia indywidualne konkretnych wad postawy. W celu właściwej realizacji zadań Zamawiający zakupi odpowiednie akcesoria. Część 3 Prowadzący zajęcia języka angielskiego dla dzieci w wieku 3-4 lat - umowa zlecenie, wymiar: 12 godz. w 2013 r, 62 godz. w 2014 r, 26 godz. w 2015 r (I nabór - 2 grupy i II nabór - 2 grupy). Zajęcia z j. angielskiego realizowane będą w oparciu o następujący program: - materiał leksykalny: przedstawianie, kolory, rodzina, przedmioty szkolne, liczby, części ciała, zwierzęta, jedzenie i garderoba. - materiał gramatyczny: rzeczownik, zaimek osobowy, przymiotnik, liczebnik, czasownik have got, tryb rozkazujący. - metody pracy: TPR (zrozum-wykonaj-powiedz), elementy metody komunikacyjnej, metoda bezpośrednia, metoda audiolingwalna. Wykorzystanie piosenek, rymowanek, aktywizujących form pracy wymagało będzie odpowiednich pomocy dydaktycznych, które zakupi Zamawiający. Część 4 Prowadzący warsztaty dla 36 rodziców (30K i 6M) dzieci w wieku przedszkolnym nt. istoty edukacji - psycholog (umowa zlecenie) - 32 godz. w 2013 r, 88 godz. w 2014 r, (I nabór - 2 grupy i II nabór - 1 grupa). Celem warsztatów jest podniesienie świadomości rodziców w zakresie wychowania przedszkolnego w dalszej edukacji przedszkolnej jak również przedstawienie korzyści i walorów edukacji przedszkolnej, wzbogacenie form pracy z własnym dzieckiem. Rodzice uczestniczący w warsztatach to w większości rolnicy, wśród których przeważają osoby z wykształceniem podstawowym i zawodowym, nieprzygotowane do stymulowania edukacji dzieci oraz osoby bezrobotne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość zaproponowanego programu zajęć
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrunwald.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach