Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy

Powiat Nidzicki ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Traugutta 23
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6253279 , fax. 089 6253279
  • Data zamieszczenia: 2014-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nidzicki
    ul. Traugutta 23 23
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6253279, fax. 089 6253279
    REGON: 51074250500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/.powiatnidzicki.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w: 1.Gimnazjum wchodzącym w skład Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy (dalej Gimnazjum), 2.Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Wyspiańskiego wchodzącym w skład Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy (dalej Liceum), w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów wyznaczonych przez dyrekcje szkół. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a.bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć, b.jakość i terminowość prowadzonych zajęć, c.szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest:1.przygotować program zajęć uwzględniający potrzeby uczniów prowadzonej grupy dydaktycznej. Program będzie realizowany po uzyskaniu aprobaty opiekuna metodycznego. Na podstawie zaaprobowanego programu zajęć Wykonawca przygotuje wykaz niezbędnych pomocy dydaktycznych na zasadach ustalonych przez kierownika - koordynatora projektu,2.prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć, 3.po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty. Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach (poniższe liczby godzin mogą ulec zmianie ze względu na możliwe zmiany w projekcie): Część 1 : Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 2 : Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa nr 2. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 3: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 3. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 4: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 4. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 5: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 5. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 6: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 6. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 7: Zajęcia z matematyki w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 8: Zajęcia z matematyki w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 9: Zajęcia z matematyki w Liceum - grupa nr 3. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 10: Zajęcia z informatyki w Gimnazjum - grupa nr 1. Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 11: Zajęcia z informatyki w Liceum - grupa nr 2. Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 12: Zajęcia z informatyki w Liceum - grupa nr 3. Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 13: Zajęcia z języka polskiego w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 14: Zajęcia z języka polskiego w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 15: Zajęcia z języka polskiego w Liceum - grupa nr 3. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 16: Warsztaty z savoir - vivre w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą obejmować m.in.: zachowanie w miejscach publicznych z poszanowaniem różnic i praw płci, zapraszanie gości i zasady organizowania przyjęć, jak zachować się w pracy i w sytuacjach nieformalnych, jak się ubierać itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 scenki towarzyskie na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 17: Warsztaty z savoir - vivre w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą obejmować m.in.: zachowanie w miejscach publicznych z poszanowaniem różnic i praw płci, zapraszanie gości i zasady organizowania przyjęć, jak zachować się w pracy i w sytuacjach nieformalnych, jak się ubierać itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 scenki towarzyskie na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 18: Zajęcia taneczne w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą sprzyjać podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtować estetykę i harmonię ruchu, piękną sylwetkę i poczucie rytmu. Uczniowie będą się uczyć podstawowych kroków tanecznych, a następnie poznają układy tańców towarzyskich. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 układy taneczne na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 19: Zajęcia taneczne w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą sprzyjać podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtować estetykę i harmonię ruchu, piękną sylwetkę i poczucie rytmu. Uczniowie będą się uczyć podstawowych kroków tanecznych, a następnie poznają układy tańców towarzyskich. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 układy taneczne na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 20: Zajęcia z biologii w Liceum - grupa nr 1. Tematyką zajęć będzie pokazanie, jak można wykorzystać wiadomości z biologii w praktyce oraz zachęcić do uprawiania nauk ścisłych. Tematyką zajęć będą m.in. zaznajomienie z podstawowymi składnikami odżywczymi, w jaki sposób skomponować dietę lekkostrawną itp. Uczniowie przygotują własne programy żywieniowe i dietetyczne. W zajęciach zostaną wykorzystane materiały internetowe i własne prowadzącego. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: przygotowanych programów dietetycznych - 1 na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 21: Zajęcia z chemii w Liceum - grupa nr 1. Tematyką zajęć będzie pokazanie, jak można wykorzystać wiadomości z chemii w praktyce oraz zachęcić do uprawiania nauk ścisłych. Tematyką zajęć będą m.in. zaznajomienie z podstawowymi składnikami odżywczymi, w jaki sposób skomponować dietę lekkostrawną itp. Uczniowie przygotują własne programy żywieniowe i dietetyczne. W zajęciach zostaną wykorzystane materiały internetowe i własne prowadzącego. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 22 : Zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3. Tematyką zajęć będzie m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 cv na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 23 : Zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 4-6. Tematyką zajęć będzie m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 cv na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 24: Zajęcia z autoprezentacji w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3. Uczniowie zapoznają się z zasadami autoprezentacji w trakcie egzaminu i rozmowy kwalifikacyjnej, technikami radzenia sobie ze stresem i opanowywania tremy Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 prezentacja na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 25 : Zajęcia z przedsiębiorczości w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3. Zajęcia dla tych, którzy myślą o własnej firmie. Cel zajęć to zapoznanie ucznia z zasadami prowadzenia biznesu, prowadzone przez zabawę i symulacje, np.: przez gry komputerowe - symulację procesów gospodarczych (jak np. w grze Zarządzanie firmą). Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 prezentacja na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 26 : Warsztaty z równości szans w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-22. Warsztaty związane z postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobiet i mężczyzn w społeczeństwie itp. Na program będzie składać się: projekcja filmu, dyskusje i scenki sytuacyjne (materiały własne). Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 scenka na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 44 godziny lekcyjne (22 grupy po 2 godziny w każdym roku szkolnym).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/.powiatnidzicki.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach