Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Dobry start w Dobrzyniewie Dużym w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dobrzyniewie Dużym

Gmina Dobrzyniewo Duże ogłasza przetarg

  • Adres: 16-002 Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7428155 , fax. 85 7197147
  • Data zamieszczenia: 2014-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyniewo Duże
    ul. Białostocka 25 25
    16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie
    tel. 85 7428155, fax. 85 7197147
    REGON: 05065925000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Dobry start w Dobrzyniewie Dużym w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dobrzyniewie Dużym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dobrzyniewie Dużym w ramach projektu Dobry start w Dobrzyniewie Dużym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów wyznaczonych przez dyrekcje szkół. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a. bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć, b. jakość i terminowość prowadzonych zajęć, c. szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest: 1. przygotować program zajęć uwzględniający potrzeby uczniów prowadzonej grupy dydaktycznej. Program będzie realizowany po uzyskaniu aprobaty opiekuna metodycznego. Na podstawie zaaprobowanego programu zajęć Wykonawca przygotuje wykaz niezbędnych pomocy dydaktycznych na zasadach ustalonych przez kierownika-koordynatora projektu, 2. prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć, 3. po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty. Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach (poniższe liczby godzin mogą ulec zmianie ze względu na możliwe zmiany w projekcie): Część 1 Zajęcia z języka polskiego w Szkole Podstawowej - grupa 1. W ramach zajęć planowane jest prowadzenie warsztatów literackich - nauki pisania wierszy i prozy, zakończonych przygotowaniem tomiku poezji. W trakcie zajęć będą wykorzystane programy interaktywne, zabawy i ćwiczenia. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 tomik literacki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 2 Zajęcia z języka polskiego w Gimnazjum - grupa 2. W ramach zajęć planowane jest prowadzenie warsztatów literackich - nauki pisania wierszy i prozy, zakończonych przygotowaniem tomiku poezji. W trakcie zajęć będą wykorzystane programy interaktywne, zabawy i ćwiczenia. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 tomik literacki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 3 Zajęcia z dziennikarstwa w Szkole Podstawowej - grupa 1. Program będzie oparty na nauce pisania krótkich tekstów, reportaży, wędrówkach reportażowych, prowadzeniu gazetki szkolnej itp. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 wydania gazetki szkolnej, min. 2 napisane reportaże, min. 4 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 4 Zajęcia z dziennikarstwa w Szkole Podstawowej - grupa 1. Program będzie oparty na nauce pisania krótkich tekstów, reportaży, wędrówkach reportażowych, prowadzeniu gazetki szkolnej itp. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 wydania gazetki szkolnej, min. 2 napisane reportaże, min. 4 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 5 Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa 1. Zajęcia będą prowadzone metodą tradycyjną i komunikatywną, przy wykorzystaniu pomocy interaktywnych i podręczników. Efektem prac dla grupy będą: min. 3 testy rocznie (na wejście, sprawdzający, końcowy). Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 6 Zajęcia z matematyki w Gimnazjum - grupa 1. Zajęcia będą miały na celu wyrównanie braków uczniów, stwierdzonych podczas zajęć obowiązkowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 3 testy rocznie (na wejście, sprawdzający, końcowy). Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 7 Zajęcia klubu filmowego w Szkole Podstawowej - grupa 1. W ramach klubu odbędą się prezentacje ekranizacji lektur oraz klasyki kina poparte panelami dyskusyjnymi zawierającym m.in. dyskusje nad alternatywnym zakończeniem filmów. W ramach zajęć uczniowie będą poznawać definicje nowych pojęć, rozwijać umiejętność wczuwania się sytuację i przyjmowania różnych punktów widzenia, rozwijać postawę poznawczą, otwarcie dyskutować, dzielić się opiniami i wyrażać swoje poglądy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 8 Zajęcia klubu filmowego w Gimnazjum - grupa 2. W ramach klubu odbędą się prezentacje ekranizacji lektur oraz klasyki kina poparte panelami dyskusyjnymi zawierającym m.in. dyskusje nad alternatywnym zakończeniem filmów. W ramach zajęć uczniowie będą poznawać definicje nowych pojęć, rozwijać umiejętność wczuwania się sytuację i przyjmowania różnych punktów widzenia, rozwijać postawę poznawczą, otwarcie dyskutować, dzielić się opiniami i wyrażać swoje poglądy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 9 Warsztaty plastyczne w Szkole Podstawowej - grupa 1. Warsztaty będą skoncentrowane na ćwiczeniu umiejętności manualnych uczestników przez zastosowanie różnorodnych technik artystycznych - malarstwa, rysunku, collageu itp. Planuje się zorganizowanie 2 plenerów malarskich na grupę. Efektem prac dla grupy będą: 10 plac plastycznych na każdego uczestnika. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 10 Warsztaty plastyczne w Gimnazjum - grupa 2. Warsztaty będą skoncentrowane na ćwiczeniu umiejętności manualnych uczestników przez zastosowanie różnorodnych technik artystycznych - malarstwa, rysunku, collageu itp. Planuje się zorganizowanie 2 plenerów malarskich na grupę. Efektem prac dla grupy będą: 10 plac plastycznych na każdego uczestnika. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 11 Koło kultury w Szkole Podstawowej - grupa 1. W ramach zajęć uczniowie poznają techniki aktorskie, będą uczestniczyli w ćwiczeniach dykcji i interpretacji tekstu, przeprowadzą próby teatralne oraz przygotują przedstawienia teatralne. Zostaną zorganizowane wycieczki do teatru lalek i dramatycznego, podczas których uczniowie zwiedzą zaplecze teatralne oraz obejrzą spektakl teatralny. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 przedstawienie, min. 2 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 12 Koło kultury w Gimnazjum - grupa 2. W ramach zajęć uczniowie poznają techniki aktorskie, będą uczestniczyli w ćwiczeniach dykcji i interpretacji tekstu, przeprowadzą próby teatralne oraz przygotują przedstawienia teatralne. Zostaną zorganizowane wycieczki do teatru lalek i dramatycznego, podczas których uczniowie zwiedzą zaplecze teatralne oraz obejrzą spektakl teatralny. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 przedstawienie, min. 2 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 13 Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum - grupy 1-2. Zajęcia będą związane z wyborem szkoły i zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania CV, ćwiczone będą umiejętności autoprezentacji itp. Po zajęciach grupowych zostaną przeprowadzone zajęcia indywidualne, w ramach których będzie prowadzona diagnoza umiejętności i potencjału ucznia, określenia celów edukacyjno - zawodowych, planu działania i rekomendacji do dalszych działań. Efektem będzie opracowanie Indywidualnego Planu Działań Edukacyjno - Zawodowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 prezentacje, 8 CV, 8 indywidualnych planów działań.. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie: 46 godzin lekcyjnych w tym: 6 godzin lekcyjnych grupowych i 40 godzin zajęć indywidualnych (5 godzin na każdego uczestnika). Zajęcia dla wszystkich 6 grup będą trwały łącznie 92 godzin zajęć. W ramach tej części będzie zrealizowane 92 godziny (2 grupy - 92 godzin w projekcie). Część 14 Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum - grupy 1-2. Zajęcia będą związane z wyborem szkoły i zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania CV, ćwiczone będą umiejętności autoprezentacji itp. Po zajęciach grupowych zostaną przeprowadzone zajęcia indywidualne, w ramach których będzie prowadzona diagnoza umiejętności i potencjału ucznia, określenia celów edukacyjno - zawodowych, planu działania i rekomendacji do dalszych działań. Efektem będzie opracowanie Indywidualnego Planu Działań Edukacyjno - Zawodowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 prezentacje, 8 CV, 8 indywidualnych planów działań.. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie: 46 godzin lekcyjnych w tym: 6 godzin lekcyjnych grupowych i 40 godzin zajęć indywidualnych (5 godzin na każdego uczestnika). Zajęcia dla wszystkich 6 grup będą trwały łącznie 92 godzin zajęć. W ramach tej części będzie zrealizowane 92 godziny (2 grupy - 92 godzin w projekcie). Część 15 Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum - grupy 1-2. Zajęcia będą związane z wyborem szkoły i zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania CV, ćwiczone będą umiejętności autoprezentacji itp. Po zajęciach grupowych zostaną przeprowadzone zajęcia indywidualne, w ramach których będzie prowadzona diagnoza umiejętności i potencjału ucznia, określenia celów edukacyjno - zawodowych, planu działania i rekomendacji do dalszych działań. Efektem będzie opracowanie Indywidualnego Planu Działań Edukacyjno - Zawodowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 prezentacje, 8 CV, 8 indywidualnych planów działań.. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie: 46 godzin lekcyjnych w tym: 6 godzin lekcyjnych grupowych i 40 godzin zajęć indywidualnych (5 godzin na każdego uczestnika). Zajęcia dla wszystkich 6 grup będą trwały łącznie 92 godzin zajęć. W ramach tej części będzie zrealizowane 92 godziny (2 grupy - 92 godzin w projekcie). Część 16 Warsztaty związane z tematyką równości szans w Szkole Podstawowej - grupy 1-6. Dwugodzinne warsztaty na tematy związane ze stereotypowym postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobit i mężczyzn w społeczeństwie itp. Wykonane będą plakaty informacyjne związane z tematyką warsztatów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 plakat. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 2 godziny lekcyjne. Zajęcia dla grup 1-6 będą łącznie trwały 12 godzin. W ramach tej części będzie zrealizowane 12 godzin (6 grup - 12 godzin w projekcie). Część 17 Warsztaty związane z tematyką równości szans w Gimnazjum - grupy 7-12. Dwugodzinne warsztaty na tematy związane ze stereotypowym postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobit i mężczyzn w społeczeństwie itp. Wykonane będą plakaty informacyjne związane z tematyką warsztatów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 plakat. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 2 godziny lekcyjne. Zajęcia dla grup 7-12 będą łącznie trwały 12 godzin. W ramach tej części będzie zrealizowane 12 godzin (6 grup - 12 godzin w projekcie). Część 18 Zajęcia z rozwoju osobowego w Szkole Podstawowej - grupa 1 (pedagog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 25 godzin (1 grupa - 25 godzin w projekcie). Część 19 Zajęcia z rozwoju osobowego w Gimnazjum - grupa 2 (pedagog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 25 godzin (1 grupa - 25 godzin w projekcie). Część 20 Zajęcia z rozwoju osobowego w Szkole Podstawowej - grupa 1 (seksuolog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 5 godzin (1 grupa - 5 godzin w projekcie). Część 21 Zajęcia z rozwoju osobowego w Gimnazjum - grupa 2 (seksuolog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 5 godzin (1 grupa - 5 godzin w projekcie). Wykonawca musi posiadać osoby o następujących kwalifikacjach : a. części 1-17: i. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, ii. stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, iii. kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2013 r., poz. 1207 z późn. zm.). b. części 18-19: i. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, ii. stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, iii. kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga szkolnego. c. części 20-21: i. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, ii. kwalifikacje do wykonywania zawodu seksuologa dziecięcego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach