Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Szkoła Podstawowa nr 6 w Suwałkach - szkoła na szóstkę

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628000 , fax. 087 5628098
  • Data zamieszczenia: 2013-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628000, fax. 087 5628098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Szkoła Podstawowa nr 6 w Suwałkach - szkoła na szóstkę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć rekreacyjno - ruchowych i prozdrowotnych uczniów/nic klas IV-VI w Szkole Podstawowej nr 6, ul. Sejneńska 12, 16-400 Suwałki do 30 czerwca 2014 r. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi na terenie danej placówki w dniach nauki szkolnej po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych zajęć lekcyjnych określonych planem lekcji danych klas od poniedziałku do piątku wg opracowanego harmonogramu z uwzględnieniem dostępności sal w danej szkole w godzinach rozpoczęcia zajęć nie wcześniej niż między 8.00 i zakończenia zajęć nie później niż 18.30. 3.Przez określenie 1 godzina zajęć, w niniejszym postępowaniu należy rozumieć jednostkę o wartości 45 min. 4.Jeżeli zajęcia są organizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach jednostka 1 godziny zajęć w SIWZ stanowi 45 min lub 60 min. 5.W ramach zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do: 1)opracowania programu nauczania i szczegółowego planu zajęć pozalekcyjnych, zgodnego z ofertą oraz przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły, w oparciu o udostępnione programy zajęć; 2)prowadzenia zajęć pozalekcyjnych zgodnie z harmonogramem zadań opracowanym w oparciu o załącznik nr 1 do SIWZ, po uzyskaniu akceptacji dyrektora szkoły; 3)dokumentowania zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, kartach czasu pracy, listach obecności, sprawozdaniach, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego; 4)mierzenia rezultatów na początku i na końcu trwania zajęć za pomocą wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych, diagnozy uczniów, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego wynikającymi ze specyfiki projektu; 5)przygotowania i przeprowadzenia (wśród uczniów) wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych oraz ankiet wśród rodziców/opiekunów prawnych, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego wynikającymi ze specyfiki projektu; 6)sporządzenia oceny opisowej każdego ucznia uczestniczącego w projekcie na podstawie m.in. wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych, kart pracy dziecka oraz postępu dokonanego przez ucznia w trakcie realizacji projektu; 7)informowania wychowawcy, dyrektora, rodziców/opiekunów prawnych o wynikach i o osiągnięciach uczniów/nic; 8)prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu oraz przekazywania raz na kwartał (z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, przerw świątecznych) informacji Szkolnemu Koordynatorowi projektu/Koordynatorowi Projektu w Szkole, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym liczbie zrealizowanych godzin; 9)wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów/nic w zakresie rezultatów projektu; 10)ponoszenia odpowiedzialności materialnej za mienie będące własnością szkoły oraz Beneficjenta Projektu - udostępnione osobie realizującej zajęcia; 11)przestrzegania regulaminu pracowni w szkole, w której prowadzone są zajęcia; 12)podejmowania decyzji, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, w sprawie doboru metod i środków dydaktycznych właściwych dla prowadzonych zajęć, ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania, z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stopień awansu zawodowego nauczyciela
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach