Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Wyrównywanie startu w szkołach podstawowych Gminy Trawniki POKL.09.01.02-06-386/10 w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Trawniki (część 12 zamówienia publicznego)

Gmina Trawniki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-044 Trawniki, Trawniki 605
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5856018 , fax. 81 5856018
  • Data zamieszczenia: 2011-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trawniki
    Trawniki 605 605
    21-044 Trawniki, woj. lubelskie
    tel. 81 5856018, fax. 81 5856018
    REGON: 43101984000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trawniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Wyrównywanie startu w szkołach podstawowych Gminy Trawniki POKL.09.01.02-06-386/10 w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Trawniki (część 12 zamówienia publicznego)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Wyrównywanie startu w szkołach podstawowych Gminy Trawniki POKL.09.01.02-06-386/10 w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Trawniki (część 12 zamówienia publicznego). Zamówienie obejmuje: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania) w klasach I-III w pięciu szkołach podstawowych na terenie gminy Trawniki, w ramach projektu Wyrównywanie startu w szkołach podstawowych Gminy Trawniki POKL.09.01.02-06-386/10 w roku szkolnym 2011/2012. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia z uczestnikami projektu z danej szkoły prowadzone będą na terenie danej placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych według harmonogramu opracowanego przez osoby świadczące usługi po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu. Zajęcia mają być prowadzone w oparciu o opracowane przez nauczycieli programy uwzględniające przeprowadzoną wcześniej diagnozę potrzeb uczestników projektu. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb odbiorców usług edukacyjnych. Zadanie obejmuje prowadzenie: zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, Do obowiązków prowadzącego zajęcia będzie m. in. należało: a) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Wyrównywanie startu w szkołach podstawowych Gminy Trawniki i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi danej szkoły i koordynatorowi projektu, b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych określonych w części 12 zamówienia w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; zajęcia realizowane będą po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, c) przeprowadzenie badań ankietowych wśród uczniów (karty kompetencyjne wypełniane przez prowadzącego na rozpoczęcie zajęć, w połowie oraz na zakończenie zajęć), d) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności), e) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia, f) comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi projektu - informacji o stanie realizacji planu zajęć, w tym o ilości zrealizowanych godzin, g) wykonywanie innych niezbędnych zadań zleconych przez koordynatora projektu, wynikłych w trakcie realizacji projektu, a ściśle związanych z merytoryczną pracą prowadzącego dane zadanie projektu. Szczegółowy zakres obowiązków prowadzącego zajęcia ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Używana w SIWZ jednostka 1 godzina lekcyjna odpowiada czasowo 45 minutom. Zajęcia będą przeprowadzane w następującej szkole: Szkoła Podstawowa Zespołu Placówek Oświatowych w Biskupicach: CZĘŚĆ Nr 12: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łącznie zamówienie obejmuje realizację 50 godzin zajęć - 1 grupa 14 dzieci (częstotliwość zajęć - 2 godziny tygodniowo). Przedmiot zamówienia określony powyżej w cz. 12 ma być świadczony przez osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób, które będą realizować zamówienie, dołączonym do oferty (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Ponadto zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki osoba/osoby zdolna/e do wykonania zamówienia nie może/nie mogą być zatrudniona/e w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych ośrodków EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (w takim przypadku należy stosownymi zaświadczeniami, oświadczeniami wykazać brak konfliktu interesów i podwójnego finansowania). Osoba/osoby zdolna/e do wykonania zamówienia nie może/nie mogą być na dzień podpisania umowy zaangażowana/e w realizację zadań w projektach finansowanych w ramach POKL w takim stopniu, że nie będzie mogła/y wykonać zamówienia, chyba że wykaże/ą, że będzie/będą w stanie efektywnie realizować zadania w projekcie (składając stosowne oświadczenia, zaświadczenia, harmonogramy realizacji zadań w innych projektach itp.). W związku z powyższym Zamawiający będzie żądał przed podpisaniem umowy z Wykonawcą: a) oświadczenia wykonawcy o niezatrudnieniu w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL 2007-2013, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, b) oświadczenia o zaangażowaniu Wykonawcy w realizację zadań w innych projektach finansowanych w ramach PO KL 2007-2013, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugtrawniki.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach