Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Lubawie w roku szkolnym 2012/2013r. - zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie.

Burmistrz Miasta Lubawa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-260 Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6455300 , fax. 089 6452558
  • Data zamieszczenia: 2012-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Lubawa
    ul. Rzepnikowskiego 9a 9a
    14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6455300, fax. 089 6452558
    REGON: 51001158900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Lubawie w roku szkolnym 2012/2013r. - zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu:Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Lubawie w roku szkolnym 2012/13. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje usługi edukacyjne polegające na przeprowadzeniu przez wykonawcę wyłonionego w przetargu zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I-III w szkoły podstawowej w Lubawie okresie do 20 czerwca 2013 roku w zakresie zajęć: dla uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. Zajęcia mają być prowadzone w oparciu o opracowane przez wykonawcę programy uwzględniające przeprowadzoną wcześniej diagnozę potrzeb uczestników projektu. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację, dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, a działania dostosowywane będą do potrzeb odbiorców usług edukacyjnych. Do obowiązków wykonawcy - prowadzącego zajęcia będzie należało m.in.: 1.Udokumentowanie przeprowadzonych usług edukacyjnych za pomocą szkolnego dziennika zajęć, który zawierał będzie m.in: listę obecności, weryfikację obecności na zajęciach uczestników szkolenia w każdym dniu świadczenia usług edukacyjnych, zakładany program szkolenia ze wskazaniem przewidywanego wymiaru godzin szkoleniowych, realizację rzeczywistej usługi edukacyjnej ze wskazaniem daty przeprowadzenia tematu, czas trwania (w godzinach szkoleniowych) podpis wykładowcy, a także wyniki przeprowadzonych testów sprawdzających. 2.Opracowanie, przeprowadzenie i ocena testów bądź innych sprawdzianów wiedzy odbiorców usług edukacyjnych. Ilość sprawdzianów wiedzy w danej części zamówienia, czas ich przeprowadzenia, zakres sprawdzanych wiadomości, treść sprawdzianów winna być uzgodniona uprzednio z koordynatorem (asystentem). 3.Sprawdziany wiedzy powinny mierzyć wiedzę odbiorców usługi w sposób możliwie najpełniejszy. 4.Wykonawca zapewni ocenę sprawdzianów wedle zobiektywizowanych kryteriów. 5.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia w trakcie trwania szkoleń ankiet monitorujących jakość prowadzonych zajęć: przed rozpoczęciem i na zakończenie wykonywania usługi edukacyjnej, opracowania tych ankiet w uzgodnieniu z koordynatorem (asystentem), a także sporządzenia analiz podsumowujących wyniki tych ankiet. Wykonawca zobowiązuje się do analizy treści sporządzanych przez uczestników szkolenia ankiet i dostosowania warunków realizacji szkolenia oraz poziomu merytorycznego do sugestii uczestników szkolenia, przy czym dokonuje to po konsultacji i z uzgodnieniem zmian z Zamawiającym. Ankiety należy przeprowadzać poza zakontraktowanym czasem udzielania usług edukacyjnych. Realizacja zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do: 1.prowadzenia zajęć edukacyjnych zgodnie z harmonogramem zajęć, 2.dysponowania osobami posiadającymi: wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III szkoły podstawowej, bądź wykształcenie kierunkowe właściwe dla świadczonej usługi i posiada co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, 3.prowadzenia listy obecności uczniów na każdych zajęciach zawierającej datę i godziny prowadzonych zajęć, nazwiska, wiek, klasę ucznia, z podpisem prowadzącego zajęcia - lista każdorazowo musi być zatwierdzona przez dyrektora szkoły, w której przeprowadzane są zajęcia, 4.prowadzenia obserwacji i pomiarów pedagogicznych, sporządzania dokumentacji, dokonywania oceny efektywności pomocy, 5.sporządzenia raz w miesiącu pisemnego sprawozdania obejmującego realizację zajęć oraz pisemnego sprawozdania końcowego zawierającego efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca, natomiast sprawozdanie końcowe Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do dnia 20 czerwca 2013 roku. Sprawozdania są podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę, 6.ścisłej współpracy z osobami nadzorującymi projekt, 7.zapewnienia Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstępu na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, 8.informowania uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 9.uzyskania pisemnej zgody rodziców/opiekunów prawnych na udział ucznia w dodatkowych zajęciach edukacyjnych, 10.ochrony powierzonych mu informacji, które mogą stanowić dane osobowe uczniów, zwłaszcza informacji wrażliwych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych , 11.przekazania całej dokumentacji związanej z wykonaniem umowy Zamawiającemu (po zakończeniu realizacji niniejszej umowy). Dokumentacja po zakończeniu przedmiotowej umowy będzie przechowywana w szkole, w której były prowadzone dodatkowe zajęcia edukacyjne wraz z pozostałymi dokumentami ucznia biorącego udział w tych zajęciach. 12.Opracowania programu (z uwzględnieniem zindywidualizowanych programów wypracowanych przez szkołę) i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników w porozumieniu z koordynatorem szkolnym i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi danej szkoły. 13.Opracowania i wypełniania indywidualnego arkusza obserwacji postawy dziecka. 14.Współpracy z dyrektorem szkoły, w której będą prowadzone zajęcia, koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu na szczeblu gminy. 15.Wykonywanie innych niezbędnych zadań zleconych przez koordynatora projektu, wynikłych w trakcie realizacji projektu, a ściśle związanych z merytoryczną pracą prowadzącego dane zadanie projektu. Szczegółowy zakres obowiązków prowadzącego zajęcia ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Używaną w SIWZ jednostkę 1 godzina należy rozumieć jako 1 godzinę lekcyjną, czyli 45 minut. Usługi będą realizowane z podziałem na rodzaje zajęć: 1.zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie grupa 8 obejmująca 30 godzin w 2013 r. Przedmiot zamówienia określony powyżej ma być świadczony przez osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób, które będą realizować zamówienie, dołączonym do oferty (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Ponadto zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki osoba/osoby zdolna/e do wykonania zamówienia nie może/nie mogą być zatrudniona/e w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych ośrodków EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (w takim przypadku należy stosownymi zaświadczeniami, oświadczeniami wykazać brak konfliktu interesów i podwójnego finansowania). Osoba/osoby zdolna/e do wykonania zamówienia nie może/nie mogą być na dzień podpisania umowy zaangażowana/e w realizację zadań w projektach finansowanych w ramach POKL w takim stopniu, że nie będzie mogła/y wykonać zamówienia, chyba, że wykaże/ą, że będzie/będą w stanie efektywnie realizować zadania w projekcie (składając stosowne oświadczenia, zaświadczenia, harmonogramy realizacji zadań w innych projektach itp.). W związku z powyższym Zamawiający będzie żądał przed podpisaniem umowy z Wykonawcą: oświadczenia wykonawcy o niezatrudnieniu w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL 2007-2013, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, oświadczenia o zaangażowaniu Wykonawcy w realizację zadań w innych projektach finansowanych w ramach POKL 2007-2013, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawa.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach