Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego: /Z wiedzą na start/ - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Krzywda

Gmina Krzywda ogłasza przetarg

  • Adres: 21-470 Krzywda, ul. Żelechowska 24B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7551006 , fax. 025 7551061
  • Data zamieszczenia: 2011-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywda
    ul. Żelechowska 24B 24B
    21-470 Krzywda, woj. lubelskie
    tel. 025 7551006, fax. 025 7551061
    REGON: 71158241100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywda.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego: /Z wiedzą na start/ - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Krzywda
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pt.: /Z wiedzą na start/ - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w szkołach podstawowych gminy Krzywda. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Do obowiązków prowadzącego będzie należeć m.in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem właściwej szkoły. b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu /Z wiedzą na start/ i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, e) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 40 części zamówienia. f) Usługi będą realizowane w niżej wymienionych szkołach i specjalnościach. Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Przedmiot zamówienia podzielono na 40 części tak, by umożliwić wykonawcom złożenie oferty na każdą część zamówienia wskazaną w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca wybiera część zamówienia, której lub których może być dostawcą. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części: Szkoła Podstawowa w Anielinie Część zamówienia nr 1 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 2 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 3 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 4 Rodzaj zajęć: zajęcia artystyczne Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa w Fiukówce Część zamówienia nr 5 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 6 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 7 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 8 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa w Hucie Dąbrowie Część zamówienia nr 9 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 10 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 11 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 12 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 13 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 14 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 15 Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 16 Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 17 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa im. M. Kownackiej w Krzywdzie Część zamówienia nr 18 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 19 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 20 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 21 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 22 Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 23 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 24 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie języka angielskiego Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 25 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów artystyczno-plastyczne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa w Okrzei Część zamówienia nr 26 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 27 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 28 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 29 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 30 Rodzaj zajęć: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 31 Rodzaj zajęć: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa w Radoryżu Smolanym Część zamówienia nr 32 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 33 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 34 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 35 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa w Woli Okrzejskiej Część zamówienia nr 36 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 37 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 38 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 39 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 40 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów artystyczno-plastyczne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Zamówienie objęte niniejszą specyfikacją są to usługi oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 2195/2002 z dn. 5 listopada 2002r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień [CPV] (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 z późniejszymi zmianami). Kod CPV - 80100000-5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywda.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach