Przetargi.pl
Usługi edukacyjne - prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn.: = Dobry start w szkole drogą do sukcesu = Nr POKL.09.01.02-06-472/10 w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Zakrzówek.

Gmina Zakrzówek ogłasza przetarg

  • Adres: 23-213 Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8215002 , fax. 81 8215002
  • Data zamieszczenia: 2011-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakrzówek
    ul. Żeromskiego 24 24
    23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie
    tel. 81 8215002, fax. 81 8215002
    REGON: 43102013800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne - prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn.: = Dobry start w szkole drogą do sukcesu = Nr POKL.09.01.02-06-472/10 w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Zakrzówek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczestników projektu Nr POKL.09.01.02-06-472/10 pn.: = Dobry start w szkole drogą do sukcesu = w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w pięciu szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Zakrzówek w roku szkolnym 2011/2012. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne odpowiadał będzie za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć. Działania dostosowywane będą do rozpoznanych wcześniej potrzeb uczniów. Zakres zamówienia obejmuje: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy; zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej; gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy; zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ( zajęcia matematyczno-przyrodnicze ) oraz zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ( zajęcia z języka angielskiego ). Do obowiązków prowadzącego zajęcia należało będzie m inn. a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych ( zajęcia po zakończeniu obowiązkowych lekcji, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły ) w terminie do dnia 30 czerwca 2012 r.; b) dokumentowanie zajęć ( prowadzenie kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności ); c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć oraz współpraca z dyrektorem szkoły, w której zajęcia będą prowadzone; d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy-zlecenia programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania i przedstawienie go do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; e) szczegółowy zakres obowiązków prowadzącego zajęcia ujęty został w projekcie umowy-zlecenia, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 41 części zamówienia. Jednostka - 1 godzina zajęć używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Zajęcia prowadzone będą w następujących szkołach: Publicznej Szkole Podstawowe w Majdanie-Grabina; Publicznej Szkole Podstawowej w Rudnika Drugim; Publicznej Szkole Podstawowej w Studziankach; Publicznej Szkole Podstawowe w Sulowie, wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Sulowie; Publicznej Szkole Podstawowej w Zakrzówku, wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Zakrzówku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugzakrzowek.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach