Przetargi.pl
Usługi drukowania wraz z dostawą materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu

Biuro Festiwalowe Impart 2016 ogłasza przetarg

  • Adres: 50-451 Wrocław, ul. Komuny Paryskiej 39-41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 343 29 62 , fax. 71 343 29 62
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Festiwalowe Impart 2016
    ul. Komuny Paryskiej 39-41 39-41
    50-451 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 343 29 62, fax. 71 343 29 62
    REGON: 02190758300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.impart.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi drukowania wraz z dostawą materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi drukowania wraz z dostawą do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego na terenie Wrocławia: folderów, katalogów, gazetek, kart parkingowych, plakatów, ulotek, pocztówek, zaproszeń oraz teczek ofertowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywny druk, partiami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, asortymentu wyszczególnionego w Formularzu cenowym - Załącznik nr 1.1, w tym w szczególności: 1) przygotowanie do druku, 2) drukowanie poszczególnych wydawnictw techniką offsetową w systemie kolorystycznym Cmyk zgodnie ze szczegółowym zamówieniem oraz wykorzystaniem surowców Wykonawcy, 3) pakowanie, 4) dostarczenie na koszt Wykonawcy wydrukowanych wydawnictw do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji we Wrocławiu. 3. Projekt druku zostanie przekazany Wykonawcy w postaci przygotowanego do impozycji pliku w formacie PDF. 4. Wykonawca zobowiązany jest, na życzenie Zamawiającego, przesłać drogą elektroniczną impozycję druku do akceptacji. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami - zgodnie z potrzebami Zamawiającego, każdorazowo po uprzednim dokonaniu przez Zamawiającego zamówienia przesłanego co najmniej drogą elektroniczną. 6. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania każdego zamówienia w terminie nie dłuższym niż: 1) 14 dni roboczych od dnia otrzymania pliku projektu graficznego w zakresie druku folderów i katalogów ( Tabela 1 Formularza cenowego ), 2) 8 dni roboczych od dnia otrzymania pliku projektu graficznego w zakresie pozostałego asortymentu objętego zamówieniem ( Tabela 2, 3, 4 Formularza cenowego ). 7. Wykonawca dostarczy każdą partię na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany dotkniętych wadą egzemplarzy na wolne od wad w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dostarczenia zawiadomienia o wadzie. 9. Zamawiający zastrzega, iż: 1) nie każdy asortyment objęty niniejszym zamówieniem musi być zrealizowany w pełnym zakresie ilościowym, 2) łączna ilość zrealizowanych zamówień jest uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, tj. może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach wynagrodzenia ofertowego Wykonawcy. 10. Zamawiający informuje, iż żaden asortyment objęty niniejszym zamówieniem nie posiada numeru ISSN, ISBN. 11. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia wykorzystania kwoty, stanowiącej wynagrodzenie ofertowe Wykonawcy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2016r. 12. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.impart.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach