Przetargi.pl
Usługi dotyczące wynajmu pojazdów transportowych i maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica 2018-2020 bez możliwości składania ofert częściowych

Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Wodna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 841 59 12 , fax. 59 841 59 15
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
    Wodna 20/2
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 841 59 12, fax. 59 841 59 15
    REGON: 365696881
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkobylnica.tensoft.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi dotyczące wynajmu pojazdów transportowych i maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica 2018-2020 bez możliwości składania ofert częściowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ROZDZIAŁ 3 SIWZ 3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa na wynajem pojazdów transportowych i maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w latach 2016 – 2018, w tym: 1) jednego samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 i ładowności min. 12 ton, 2) jednego ciągnika o mocy min. 80 KM z przyczepą o ładowności min. 12 ton, 3) jednej ładowarko – spycharki o pojemności łyżki min. 1,3 m3, 4) jednej minikoparki na gąsienicach, 5) jednego spychacza gąsienicowego o mocy silnika min. 90 kW, 6) jednej koparki gąsienicowej o mocy silnika min. 120 kW o pojemności łyżki min. 1,3 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m, 7) jednej koparki kołowej o mocy silnika min. 99 kW o pojemności łyżki min. 0,8 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m wraz z kierowcą i obsługą operatorską, 8) ciągnik o mocy w przedziale od 30 do 40 KM/oraz od 25,8- do 30 KW, z kosiarką bijakową o szerokości koszenia min. 800 mm, zasięgu koszenia min. 3 m wraz z kierowcą i obsługą operatorską, 9) ciągnik o mocy 95 KW (120 KM) z kosiarką bijakową przystosowany do koszenia rowów i poboczy o szerokości roboczej min.1,20 m wraz z kierowcą i obsługą operatorską. 3.2 Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45.50.00.00-2. 3.3 Szacunkowy obmiar pracy pojazdów transportowych i maszyn budowlanych określonych w pkt. 3.1 SIWZ (zwanych dalej „Sprzętem”) wynosi odpowiednio dla: 1) samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 i ładowności min. 12 ton: 1 600 godzin, 2) ciągnika o mocy min. 80 KM z przyczepą o ładowności min. 12 ton: 1 600 godzin, 3) ładowarko – spycharki o pojemności łyżki min. 1,3 m3: 1 600 godzin, 4) minikoparki na gąsienicach: 300 godzin, 5) spychacza gąsienicowego o mocy silnika min. 90 kW: 300 godzin, 6) koparki gąsienicowej o mocy silnika min. 120 kW o pojemności łyżki min. 1,3 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m: 300 godzin, 7) koparki kołowej o mocy silnika min. 99 kW o pojemności łyżki min. 0,8 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m: 300 godzin, 8) ciągnik o mocy w przedziale od 30 do 40 KM/oraz od 25,8- do 30 KW, z kosiarką bijakową o szerokości koszenia min. 800 mm, zasięgu koszenia min. 3 m: 250 godzin, 9) ciągnik o mocy 95 kW (120 KM) z kosiarką bijakową przystosowany do koszenia rowów i poboczy o szerokości roboczej min. 1,20 m: 500 godzin. 3.4 Określone ilości godzin pracy Sprzętu wskazanego w pkt. 3.3 SIWZ są ilościami szacunkowymi, ustalonymi w celu wyliczenia ceny oferty w niniejszym postępowaniu. 3.5 W toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą za faktycznie wykonane usługi w oparciu o potwierdzone raporty pracy Sprzętu i ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie. 3.6 Określona w SIWZ i ogłoszeniu wielkość zamówienia nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy, co do faktycznej ilości godzin pracy jednostek Sprzętu, w toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. 3.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu godzinowego usługi, wskazanego w Formularzu oferty- Załączniku Nr 1 do SIWZ do 50%. 3.8 Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia niezbędnej ilości Sprzętu potrzebnego do realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 3.1 SIWZ, zgodnie z terminem podanym w pkt I ppkt 2 formularza oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (nie później niż 24 godziny od przekazania zlecenia pisemnie, faksem, drogą elektroniczną lub telefonicznie). 3.9 Zamawiający zastrzega, możliwość dokonywania przesunięć godzinowych pracy Sprzętu w stosunku do ilości wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu. 3.10 Sprzęt wynajmowany przez Zamawiającego powinien spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych i inne przepisy szczegółowe, natomiast kierowcy oraz operatorzy powinni posiadać aktualne uprawnienia do prowadzenia/obsługi danego typu pojazdu/maszyny. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami m.in. ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 3.11 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. 3.12 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia tj.: kierowanie i obsługa samochodem ciężarowym oraz ładowarko- spycharką, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 3.13 Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu osób, o których mowa w pkt 3. 12, sporządzonego według Załącznik Nr 9 do SIWZ, wraz z: 1) oświadczeniem tych osób, że wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym dla realizacji niniejszego zamówienia (umowy), sporządzonego według Załącznik Nr 10 do SIWZ, 2) oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie osób na umowę o pracę, sporządzonego według Załącznik Nr 9 do SIWZ. 3.14 Niezłożenie oświadczeń i wykazu w terminie wskazanym w pkt 3. 13 niniejszego rozdziału, skutkować będzie nie zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.15 Na każde żądanie Zamawiającego zobowiązuje się Wykonawcę do przedłożenia w/w wykazu z oświadczeniami wymienionymi powyżej wraz z oświadczeniem o niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. 3.16 Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez wykonawcę faktu zatrudnienia osoby na umowę o pracę. 3.17 Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudniać lub zatrudnić osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów oraz które wyrażą zgodę na dostęp przez Zamawiającego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyrażają nie mogą brać udziału w realizacji zamówienia. 3.18 Wykonawca oświadczy w formularzu oferty Załącznik Nr 1 do SIWZ, iż zatrudnia lub zatrudni osoby, o której mowa w pkt 3. 12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej bip.cuwkobylnica.tensoft.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. wobec wykonawców, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, sporządzonego według Załącznika Nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (grupa kapitałowa w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, to przedsiębiorcy, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę). 3. Inne dokumenty: 1) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, 2) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sporządzone według Załącznika Nr 8 do SIWZ, 3) w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy. 4) formularz oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach