Przetargi.pl
Usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BIAŁYMSTOKU ogłasza przetarg

  • Adres: 15-440 Białystok, ul. Malmeda Icchoka 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 879 79 50 , fax. 85 879 79 51
  • Data zamieszczenia: 2024-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BIAŁYMSTOKU
    ul. Malmeda Icchoka 8
    15-440 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 879 79 50, fax. 85 879 79 51
    REGON: 002333177
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipmopr.um.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróznicowanym charakterze, finansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w postaci pakietu sportowego w ramach miesięcznego abonamentu, poprzez wydanie ok. 120 pracownikom Zamawiającego, nieodpłatnych, imiennych kart dostępu do zajęć i obiektów.2. Karta dostępu powinna uprawniać użytkownika do nielimitowanego dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w szczególności na terenie miasta Białegostoku i województwa podlaskiego, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, za wyjątkiem dostępu do obiektów i zajęć wskazanych przez Wykonawcę jako płatne lub częściowo płatne..3. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania kart w formie:a) plastikowych imiennych kart upoważniających do wstępu na teren danego obiektu rekreacyjnego i sportowego wraz z okazaniem dowodu tożsamości lubb) kart magnetycznych lubc) kart chipowych lubd) kart zbliżeniowych stanowiących imienne karty umożliwiające wejście do poszczególnych obiektów sportowo-rekreacyjnych dla każdej z uprawnionych osób.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił pracownikom Zamawiającego dostęp do obiektów zlokalizowanych na terenie kraju, w tym do minimum 50 obiektów łącznie na terenie miasta Białegostoku i województwa podlaskiego, oraz dostęp do minimum 3 basenów pływackich na terenie miasta Białystok.5. W zakresie 50 obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku i województwa podlaskiego, Wykonawca powinien zapewnić łącznie minimum 40 obiektów oferujących co najmniej jedne zajęcia sportowo-rekreacyjne nieodpłatnie (tzn. bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez użytkownika).6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie zróżnicowanie obiektów i usług, co najmniej na baseny, siłownie, sauny, zajęcia fitness, sztuki walki, taniec, aqua aerobik, lodowisko, grota solna.7. Dostępność do obiektów nie może być ograniczona porą dnia w zakresie godzin otwarcia obiektu oraz dniem tygodnia, za wyjątkiem ograniczeń wprowadzonych przez dany obiekt sportowo-rekreacyjny, wynikających z obowiązujących w nim godzin pracy, regulaminów i grafików.8. Aktualna lista wszystkich dostępnych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych powinna być dostępna na stronie internetowej Wykonawcy.9. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowo-rekreacyjnego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę. Użytkownicy będą mogli korzystać z tych usług. Zamawiający będzie o nowych usługach informowany za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dostęp do nowych usług nie spowoduje wzrostu cen jednostkowych wskazanych w ofercie.10. Zamawiający planuje w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zapewnić pracownikom Zamawiającego, rozliczanego w okresach miesięcznych, dostępu do korzystania z zajęć i obiektów sportowo-rekreacyjnych, w ilości 1680 usług.11. Zamawiajacy informuje, że ilość usług wynika z szacunku ustalonego na podstawie aktualnego zainteresowania pracowników tą formą rekreacji i może ulec zmianie ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia przedmiotu zamówienia, tj. ilości usług wskazanych w pkt 4.10., w granicach 20% wartości umowy, z prawem proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia z tytułu realizacji niniejszego zamówienia. Z tytułu zmniejszenia ilości usług, Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego, nie będzie przysługiwać roszczenie o realizację usług w ilościach wskazanych w pkt. 4.10., rozliczenie zaś nastąpi w odniesieniu do aktualnej liczby osób korzystających z dostępu do obiektów i zajęć.12. Maksymalnie na trzy dni robocze przed rozpoczęciem każdego okresu rozliczeniowego ( w pierwszym okresie rozliczeniowym maksymalnie na dwa dni robocze), w którym będzie świadczona usługa, Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego określoną liczbę kart uprawniających do korzystania przez użytkowników, z usług objętych pakietem sportowo-rekreacyjnym. W przypadku zmiany listy użytkowników, nowe karty zostaną przekazane Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty przekazania zaaktualizowanej listy. O terminie dostawy Wykonawca poinformuje Zamawiającego, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.13. Liczba kart, uprawniających użytkowników do nielimitowanego dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych, ustalona zostanie na podstawie imiennej listy użytkowników sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy na 8 dni roboczych (w pierwszym okresie rozliczeniowym na 4 dni robocze) przed rozpoczęciem każdego miesiąca rozliczeniowego, w którym świadczona będzie usługa. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany listy użytkowników (włączenia nowe/wyłączenia) w trakcie trwania umowy i uaktualniania jej co miesiąc bez konieczności sporządzania aneksu do umowy, z zastrzeżeniem że zmiany użytkowników kart nastąpią po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego oraz w ramach wynagrodzenia umownego.15. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu,4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu,2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wymienionych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w żądanym do załączenia do oferty – oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP (zgodnie z wzorem, stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ), oraz w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 13 SWZ, złożonych na wezwanie Zamawiającego potwierdzających powyższe oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach