Przetargi.pl
Usługi doradztwa prawnego polegające na zastępstwie procesowym / doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (zwany dalej podatkiem VAT), poprzedzonego kompleksową analizą zasadności roszczeń będących przedmiotem postępowania przed organami orzekającymi i sądami.

Gmina Stare Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 62-571 Stare Miasto, ul. Główna 16b
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2416216 , fax. 063 2416580
  • Data zamieszczenia: 2012-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Miasto
    ul. Główna 16b 16b
    62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2416216, fax. 063 2416580
    REGON: 31101930300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi doradztwa prawnego polegające na zastępstwie procesowym / doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (zwany dalej podatkiem VAT), poprzedzonego kompleksową analizą zasadności roszczeń będących przedmiotem postępowania przed organami orzekającymi i sądami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi doradztwa prawnego polegające na zastępstwie procesowym / doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (zwany dalej podatkiem VAT), poprzedzonego kompleksową analizą zasadności roszczeń będących przedmiotem postępowania przed organami orzekającymi i sądami, a w szczególności: 1.1. Występowanie na podstawie udzielonych pełnomocnictw przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi w sprawie zwrotu nadpłaty podatku VAT w zakresie: - zastępstwa dotyczącego procedur postępowań sprawdzających, prowadzonych przez organy administracji skarbowej w przedmiocie orzeczenia poprzedzającego wypłatę nadwyżki podatku VAT na podstawie deklaracji podatku VAT; - zastępstwa dotyczącego postępowań kontrolnych i sądowo-administracyjnych dotyczących rozliczeń podatku VAT; - zastępstwa dotyczącego postępowań poprzedzających złożenie deklaracji rozliczeniowych w zakresie dotyczącym urzędowej interpretacji przepisów prawa podatkowego. 1.2. Przygotowanie korekt przyszłych rozliczeń deklaracji VAT, jak również przygotowanie bieżących i przyszłych rozliczeń VAT w miesięcznym okresie rozliczeniowym. 1.3. Przygotowywanie deklaracji, skarg, wniosków, wystąpień i pism procesowych dla sądów i organów administracji w celu wszczęcia postępowania sądowego, lub podatkowego oraz w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot nadpłaty podatku VAT. 1.4. W przypadku gdy stan faktyczny rozliczeń oraz stan prawny będą wymagały potwierdzenia poprawności skutków podatkowych Wykonawca przygotuje wniosek o indywidualną interpretacje prawa podatkowego. 1.5. Prowadzenie, na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego dokumentów i informacji, rejestrów i ewidencji niezbędnych do rozliczenia podatku VAT. 1.6. Przygotowywanie odwołań przy udziale komórek organizacyjnych merytorycznie właściwych w sprawie. 1.7. Doradztwo w zakresie zastępstwa procesowego, w tym co do celowości prowadzenia postępowań o zwrot nadpłaty w podatku VAT. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wyrażona w % od wartości odzyskanego dla Zamawiającego podatku od towarów i usług (zwanym podatkiem VAT) z wykonanych inwestycji przez Gminę Stare Miasto w latach 2008-2011. Tak określone wynagrodzenie Wykonawcy traktowane będzie, jako wynagrodzenie brutto. Z obszaru rozliczeń podatku VAT zostaną wyłączone inwestycje, od których Zamawiający otrzymał już zwrot nadpłaconego podatku VAT lub jest w trakcie rozliczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-miasto.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach