Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Jana Pawła II 9/10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4240706 , fax. 061 4240770
- Data zamieszczenia: 2014-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
ul. Jana Pawła II 9/10 9/10
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 061 4240706, fax. 061 4240770 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług zastępstwa procesowego przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi w sprawach zwrotu podatku od towarów i usług - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług zastępstwa procesowego przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi w sprawach zwrotu podatku od towarów i usług (zwanego dalej VAT) za lata 2007-2014, w tym zwrotu nadpłaty w podatku VAT, a także innych postępowaniach związanych z powyższym przedmiotem, jak również w postępowaniach o udzielenie indywidualnych interpretacji podatkowych, uzasadnionych interesem Zamawiającego i celem niniejszego zadania, a także uprzednie doradztwo prawne i podatkowe w zakresie zastępstwa procesowego, o którym mowa powyżej, w tym przeprowadzenie kompleksowej analizy zasadności i podstaw żądania zwrotu podatku VAT za lata 2007-2014, jak również analizy podstawowych obszarów działalności Zamawiającego, celem optymalizacji rozliczeń podatku VAT, dotyczących wydatków bieżących i majątkowych, z uwzględnieniem wzajemnych rozliczeń z tytułu dostaw i usług pomiędzy jednostkami organizacyjnymi Powiatu Gnieźnieńskiego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: W ramach zastępstwa procesowego, Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do podpisywania i składania we właściwym organie podatkowym korekt deklaracji w podatku VAT, wniosków o stwierdzenie nadpłaty lub innych pism służących zwrotowi podatku VAT, zastępowania Zamawiającego przed organami podatkowymi we wszelkich postępowaniach podatkowych wynikłych z powyższych czynności, jak również w toku kontroli wynikłych z podjętych w imieniu Zamawiającego czynności, a także zastępowanie Zamawiającego w powyższych sprawach przed sądami administracyjnymi wszystkich instancji, przy czym zakres zastępstwa zależeć będzie od wyników analizy oraz decyzji Zamawiającego. Przedmiot umowy obejmuje zdarzenia i transakcje, które miały miejsce w przeszłości (2007-2014), są dokonywane obecnie, będą realizowane w budżecie obecnym oraz przyszłym, przy czym usługa zastępstwa procesowego realizowana będzie w odniesieniu do rozliczeń za okres 2007-2014. Zadanie realizowane będzie w dwóch etapach: I. etap obejmuje: a) analizę rozliczeń Zamawiającego w zakresie podatku VAT za okres od 01.01.2007 r. do 31.12.2014 r., b) sporządzenie w oparciu o analizę pisemnego raportu z przeprowadzonej analizy rozliczeń podatku VAT, który ma zawierać m.in.: określenie okresu objętego analizą, określenie ilości i rodzaju zbadanych dokumentów, opis stwierdzonych faktów, w tym możliwe obszary odzyskania przez Zamawiającego podatku VAT wraz z analizą ryzyka, ze szczególnym uwzględnieniem kwalifikowalności i niekwalifikowalności wydatków finansowanych z udziałem środków zewnętrznych, wstępne oszacowanie możliwej do odzyskania przez Zamawiającego kwoty podatku VAT, z podziałem na obszary, zalecenia dotyczące działalności Zamawiającego zoptymalizowanej pod kątem podatku VAT. II. etap obejmuje: a) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, korekt deklaracji w podatku VAT za przeszłe okresy rozliczeniowe (za lata 2007-2014), wniosków o stwierdzenie nadpłaty itp. w celu skutecznego odzyskania podatku VAT w poszczególnych obszarach (zadaniach), b) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, wniosków o indywidualne interpretacje prawa podatkowego w każdej wątpliwej sprawie w celu skutecznego odzyskania podatku VAT w poszczególnych obszarach (zadaniach), c) reprezentowanie Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, w postępowaniach o wydanie indywidualnych interpretacji prawa podatkowego w zakresie podatku VAT oraz innych postępowaniach podatkowych związanych z przedmiotem umowy, w tym postępowaniach o stwierdzenie nadpłaty, przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi, w celu obrony stanowiska Zamawiającego wynikającego ze złożonych w jego imieniu korekt deklaracji w podatku VAT lub innych pism służących odzyskaniu podatku VAT oraz związanych z wdrożeniem wszelkich rekomendacji Wykonawcy, d) doradztwo prawne w zakresie bieżących rozliczeń w tym formie pisemnych wyjaśnień i opinii. Szczegółowy zakres, przebieg i warunki wykonania niniejszej usługi zostały opisane w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 PLN.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin udzielania wyjaśnień/opinii
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa prawna Spółki Szpitale Wielkopolski sp. z o.o.
Dodano: 2013-07-15 - Obsługa prawna Jednostki Realizującej Projekt w Zakładzie Eksploatacji Urządzeń Komunalnych Sp. z o.o. w Siedlcu w ramach Projektu: Kompleksowe zagospodarowanie ścieków w zlewni rzeki Obry - Gmina Siedlec
Dodano: 2012-04-27 - Usługi doradztwa prawnego polegające na zastępstwie procesowym / doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (zwany dalej podatkiem VAT), poprzedzonego kompleksową analizą zasadności roszczeń będących przedmiotem postępowania przed organami orzekającymi i sądami.
Dodano: 2012-03-28 - obsługa i doradztwo prawne i gospodarcze
Dodano: 2011-08-09 - Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej
Dodano: 2011-06-28 - obsługa i doradztwo prawne i gospodarcze
Dodano: 2011-06-09 - Obsługa oraz doradztwo prawne i gospodarcze w zakresie przeprowadzenia postępowania o zawarcie koncesji w trybie ustawy z dnia 9 stycznia 2009 r. o koncesji na roboty budowlane lub usługi na budowę i eksploatację basenu rekreacyjno-sportowego na os. Rzeczypospolitej w Poznaniu.
Dodano: 2010-07-30