Przetargi.pl
Usługi doradcze z zakresu informatyzacji obszaru zarządzania Ministerstwa Spraw Zagranicznych, znak: BPiZP-84-262/09

Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-580 Warszawa, Al. J. Ch. Szucha 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 523 99 10 , fax. 022 523 81 19
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Zagranicznych
    Al. J. Ch. Szucha 23 23
    00-580 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 523 99 10, fax. 022 523 81 19
    REGON: 00017791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi doradcze z zakresu informatyzacji obszaru zarządzania Ministerstwa Spraw Zagranicznych, znak: BPiZP-84-262/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór niezależnego eksperta świadczącego specjalistyczne usługi doradcze związane z informatyzacją obszaru zarządzania Ministerstwa Spraw Zagranicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym dysponują lub będą dysponować zespołem osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia w skład którego wchodzi: - kierownikiem projektu z wykształceniem wyższym magisterskim z zakresu informatyki lub zarządzania lub ekonomii, legitymizującym się ważnym poświadczeniem bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) i posiadającym doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych (wymagane jest, by wykazał się udokumentowanym doświadczeniem w kierowaniu w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwoma projektami na specjalistyczne usługi doradcze przy wdrażaniu zintegrowanego systemu informatycznego wspierającego zarządzanie klasy ERP, obejmującego takie obszary działalności jak: zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse i księgowość, środki trwałe, budżetowanie i kontroling, gospodarka magazynowa, zarządzanie nieruchomościami, zakupy, sprawozdawczość - w organizacjach zatrudniających nie mniej niż 500 osób); - analitykiem z wykształceniem wyższym magisterskim, legitymizującym się ważnym poświadczeniem bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) i posiadającym doświadczeniem w zakresie analizy wymagań użytkowników i modelowania procesów (wymagane jest, by wykazał się udokumentowanym doświadczeniem w realizacji w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej pięć usług polegających na wykonaniu analizy potrzeb użytkownika pod kątem wymagań odnośnie zintegrowanego systemu informatycznego wspierającego zarządzanie klasy ERP w organizacjach zatrudniających nie mniej niż 500 osób); - ekspertem z wykształceniem wyższym magisterskim, legitymizującym się ważnym poświadczeniem bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) i posiadającym doświadczeniem w zakresie doradztwa przy wyborze przez klienta dostawcy systemów informatycznych (wymagane jest, by wykazał się udokumentowanym doświadczeniem w realizacji w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej trzech usług polegających na doradztwie przy postępowaniu przetargowym prowadzonym w jednym z konkurencyjnych trybów - w rozumieniu ustawy PZP - na wybór zintegrowanego systemu informatycznego wspierającego zarządzanie klasy ERP w organizacjach zatrudniających nie mniej niż 500 osób); - konsultantem z wykształceniem wyższym magisterskim, legitymizującym się ważnym poświadczeniem bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) i posiadającym doświadczeniem w zakresie wdrażania systemów informatycznych (wymagane jest, by wykazał się udokumentowanym doświadczeniem w realizacji w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej pięciu usług polegających na zewnętrznym - tj. jako strona trzecia nie będąca wykonawcą wdrożenia - ciągłym nadzorze nad wdrożeniem zintegrowanego systemu informatycznego wspierającego zarządzanie klasy ERP lub na usługach audytu projektów wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego wspierającego zarządzanie klasy ERP w organizacjach zatrudniających nie mniej niż 500 osób). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a także 2. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali łącznie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia: - co najmniej 3 usługi o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto każda polegające na wykonaniu analizy potrzeb użytkownika pod kątem wymagań odnośnie zintegrowanego systemu informatycznego wspierającego zarządzanie klasy ERP w organizacjach zatrudniających nie mniej niż 500 osób; - co najmniej 2 usługi o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto każda polegające na doradztwie merytorycznym przy postępowaniu przetargowym prowadzonym w jednym z konkurencyjnych trybów - w rozumieniu ustawy PZP - na wybór zintegrowanego systemu informatycznego wspierającego zarządzanie klasy ERP; - co najmniej 2 usługi o wartości minimum 150 000,00 PLN brutto każda polegające na zewnętrznym (tj. jako strona trzecia nie będąca wykonawcą wdrożenia) ciągłym nadzorze nad wdrożeniem zintegrowanego systemu informatycznego wspierającego zarządzanie klasy ERP w organizacjach zatrudniających nie mniej niż 500 osób. 3. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w pkt 1 lit. b) i pkt 2 będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. III.2) Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 (dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - zał. 3a i 3b) do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu (opisu), dat wykonania i odbiorców usług (Załącznik nr 4 do SIWZ); d) dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w ppkt c) zostały wykonane należycie; e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będę uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (etatowych lub współpracujących) wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informacjami na temat poziomu i terminu ważności poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych; f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt e) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował); g) dokumenty potwierdzające, że osoby wskazane w wykazie o którym mowa w ppkt e) posiadają poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm). 3. Dokumenty wymienione w pkt 2 należy przedstawić w formie oryginału (dokument opisany w pkt 2.a) tylko w tej formie) lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 2.a) i 2.b) składa każdy z Wykonawców oddzielnie 5. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) 7. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy PZP mogą oni wspólnie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy PZP. Warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP każdy z Wykonawców musi spełniać samodzielnie. Oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawców warunków określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawcy składają według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy PZP (według wzoru określonego w załączniku nr 3a do SIWZ) podpisuje pełnomocnik, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy PZP a oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP podpisuje odrębnie każdy uczestnik Konsorcjum (według wzoru określonego w załączniku nr 3b do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sposób realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach