Przetargi.pl
Obsługa organizacyjno-prawna Projektu Meteo-Risk

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5694230, 5694416, 5694263 , fax. 22 5694415
  • Data zamieszczenia: 2014-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Podleśna 61 61
    01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, fax. 22 5694415
    REGON: 00008050700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowy instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa organizacyjno-prawna Projektu Meteo-Risk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) obsługę organizacyjno-prawną wdrożenia Projektu, w szczególności opracowanie i wdrożenie procedur w zakresie: a) realizacji Projektu, b) rozliczania i raportowania wydatków w Projekcie, 2) zarządzanie realizacją Projektu, w szczególności: a) opracowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego Dokumentu Inicjującego Projekt oraz dokumentów określających strukturę organizacyjną Projektu oraz zasady komunikacji i podejmowania decyzji w Projekcie, b) zorganizowanie i prowadzenie biura Projektu, c) nadzorowanie zgodności realizacji Projektu z opracowanymi harmonogramami, d) przygotowywanie wystąpień do Instytucji Wdrażającej-Instytucji Pośredniczącej o wyrażenie zgody na zmiany harmonogramów rzeczowo-finansowych Projektu, zgłaszanie zmian niewymagających aneksowania, e) opracowywanie aneksów do umowy o dofinansowanie wraz ze zmodyfikowanymi harmonogramami rzeczowo-finansowymi zadań i całego Projektu w przypadku zmian, f) nadzór i kontrola procesów projektowania, realizacji i wdrożenia rozwiązań Projektu, monitoringu postępu prac, raportowania oraz sporządzenia sprawozdań i wniosków o płatność, g) utrzymywanie stałego kontaktu z Instytucją Wdrażającą-Instytucją Pośredniczącą i wyjaśnianie bieżących problemów, 3) wsparcie Zamawiającego przy wyborze wykonawców zadań, zgodnie z Harmonogramem zadań, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy, w szczególności: a) przygotowywanie dokumentacji do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmujące: wsparcie pracowników Zamawiającego przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, oszacowanie wartości zamówienia, opracowanie propozycji kryteriów oceny ofert i warunków podmiotowych udziału w postępowaniu, b) wsparcie Zamawiającego podczas postępowania przetargowego zmierzającego do wyłonienia wykonawców (w tym wsparcie przy udzielaniu odpowiedzi na pytania oferentów), a w przypadku postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz postępowania sądowego prowadzonego na skutek wniesienia skargi na orzeczenie Izby zapewnienie reprezentacji Zamawiającego przez pełnomocnika, opracowanie odpowiedzi na odwołanie, a w razie potrzeby - opracowanie skargi na orzeczenie Izby i innych dokumentów niezbędnych w postępowaniu, 4) rozliczanie Projektu, w szczególności: a) sporządzanie wymaganych w umowie o dofinansowanie raportów rzeczowo-finansowych z postępu w realizacji Projektu oraz wniosków o płatność w określonych w umowie o dofinansowanie terminach i formach na podstawie danych rzeczowo-finansowych przekazywanych przez Zamawiającego, b) nadzór nad kompletowaniem dokumentacji finansowej potwierdzającej poniesienie wydatków u Zamawiającego oraz innych wymaganych informacji sprawozdawczych, c) konsultacje dla pracowników Zamawiającego w kwestiach związanych z rozliczaniem Projektu, d) czynny udział w kontrolach Projektu, przeprowadzanych przez instytucje nadzorujące wykorzystanie środków unijnych, w tym dokonywanie pokontrolnych korekt raportów/wniosków o płatność, 5) rozliczanie wydatków Zamawiającego w ramach Projektu, w szczególności: a) opracowanie i zaproponowanie Zamawiającemu sposobu zorganizowania pracy Zespołu Projektowego u Zamawiającego (dalej: Zespół), w szczególności: i. określenie zakresów obowiązków członków Zespołu, ii. przygotowanie odpowiednich upoważnień, oświadczeń, wniosków o aneksy do umów o pracę i umów cywilno-prawnych dla osób uczestniczących w realizacji Projektu, iii. zorganizowanie sprawnego systemu zbierania i akceptowania kart czasu, b) przygotowanie propozycji dla Działu Finansowo-Księgowego Zamawiającego, dotyczącej księgowania wynagrodzeń i wydatków w Projekcie oraz kontrola poprawności ich rozliczania, c) rozliczenie końcowe Projektu i przygotowanie raportu końcowego, 6) podejmowanie innych działań związanych z zapewnieniem jakości realizacji Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 10000 zł )dziesięć tysięcy zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja Organizacji Realizacji Projektu, w tym podkryt. Strat. zarządz. 25%, Harmon.działań 20%, Określ. i opis zasad techniki zarz.ryzykiem 20%
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach