Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg
- Adres: 30-003 Kraków, ul. Lubelska 23
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46 , fax. 0-12 623 77 41
- Data zamieszczenia: 2010-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
ul. Lubelska 23 23
30-003 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46, fax. 0-12 623 77 41
REGON: 35714205400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi cateringowe dla uczestników konferencji dla nauczycieli wychowania fizycznego pn. Wychowanie fizyczne w kontekście nowej podstawy programowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa tj. przygotowanie i dostarczenie poczęstunku podczas przerwy na poczęstunek dla uczestników konferencji, usunięcie pozostałych resztek posiłków oraz pozostałych naczyń z sali konferencyjnej wraz z obsługą kelnerską. 3.2.Zaopatrzenie przerwy w dniu konferencji należy zapewnić najpóźniej 15 minut przed rozpoczęciem konferencji (przerwa godzina 12.45). 3.3.Określenie ilości i gramatury posiłków: a)kanapki dekoracyjne w 4 rodzajach 600 szt. b)owoce różne: winogrona białe 10 kg, mandarynki10 kg, banany 10 kg c)drobne pieczone ciasteczka 25 kg d)woda mineralna niegazowana 150 butelek x 0,5 l e)napoje zimne - soki różnego rodzaju 38 opakowań, 1 l f)saszetka herbaty czarnej po 2 gramy x1x liczba osób na konferencji, g)cukier 25 gramów x liczba osób na konferencji, h)1 cytryna w plasterkach na każdą czwórkę uczestników konferencji, i)kawa rozpuszczalna - 200ml x liczba osób uczestniczących w konferencji: j)śmietanka do kawy w jednorazowych porcjach 10 gram x liczba osób uczestniczących w warsztatach, lub śmietanka w pojemniczku - kartonie zbiorczym w odpowiadającej ilości. 3.4.Poza asortymentem ww. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: filiżanki wraz ze spodeczkami oraz łyżeczkami w odpowiedniej ilości, termos lub warnik z gorącą wodą - min. 400 ml. na uczestnika szkolenia, obrusy na nakrycie stołów, serwetki jednorazowe w serwetnikach. 3.5Ilość osób korzystających z usług cateringowych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 150 osób. 3.6Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do: sali, w której będą świadczone usługi, stołów na których Wykonawca rozłoży zaopatrzenie przerw kawowych. 3.7Wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadków i śmieci. 3.8Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia, w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania wymagań określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późniejszymi zmianami). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Balicach od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego
Dodano: 2013-10-28 - Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Balicach od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego
Dodano: 2012-11-16 - Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Balicach od 01.08.2012 r. do 31.12.2012 r. z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego
Dodano: 2012-07-10 - Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Balicach w roku kalendarzowym 2012 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego
Dodano: 2011-11-18 - Usługi cateringowe w czasie szkolenia dla nauczycieli przygotowujących do pracy z uczniem zdolnym w szkole dla projektu DiAMEnT
Dodano: 2010-06-01 - Usługi cateringowe w czasie szkolenia dla nauczycieli przygotowujących do pracy z uczniem zdolnym w szkole dla projektu DiAMEnT
Dodano: 2010-05-18 - Usługi cateringowe dla projektu Mieć wyobraźnię miłosierdzia
Dodano: 2010-02-25 - Usługi cateringowe w czasie szkolenia dla nauczycieli przygotowujących do pracy z uczniem zdolnym w szkole dla projektu DiAMEnT
Dodano: 2010-02-18