Przetargi.pl
Usługi cateringowe dla Ośrodka Przedszkolnego w Jegłowniku ul. Nogatu 15 w ramach projektu pn.: Chatka Puchatka

Gmina Gronowo Elbląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-335 Gronowo Elbląskie, ul. Łączności 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2315623 , fax. 055 2315623
  • Data zamieszczenia: 2013-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gronowo Elbląskie
    ul. Łączności 3 3
    82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2315623, fax. 055 2315623
    REGON: 00053442800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi cateringowe dla Ośrodka Przedszkolnego w Jegłowniku ul. Nogatu 15 w ramach projektu pn.: Chatka Puchatka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Usługi cateringowe dla Ośrodka Przedszkolnego w Jegłowniku, ul. Nogatu 15 w ramach projektu pn.: Chatka Puchatka. 2.Opis przedmiotu zamówienia. 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla około 25 dzieci w wieku przedszkolnym 3-5 lat, które uczęszczają do Ośrodka Przedszkolnego w Jegłowniku ul. Nogatu 15 w ramach projektu pn.: Chatka Puchatka, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie od 01.08.2013 r. do 30.06.2015 r. 2)Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostawę dwóch posiłków dziennie tj. drugiego śniadania, obiadu (naprzemiennie: zupa lub drugie danie) i podwieczorka dla grupy około 25 dzieci. 3)Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach: a)drugie śniadanie - godz. 9:30, b)obiad (naprzemiennie zupa i drugie danie) - godz. 12:30, c)podwieczorek - godz. 12:30. 4)Zamawiający określa szacunkową wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. od 01.08.2013 r. do 30.06.2015 r. - 483 dni tj. maksymalnie: a)drugie śniadanie - 12075 posiłków, b)obiad (zupa lub drugie danie) - 12075 posiłków, c)podwieczorek - 12075 posiłków. 5)Dzienny jadłospis obejmuje: a)drugie śniadanie - zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko - pochodne, kanapka, herbata itp., b)obiad - zupa lub drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.) - danie mięsne np.: sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp.: ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp. - surówka, kompot lub napój, c)podwieczorek - owoce, warzywa, bułka słodka, soki owocowe i warzywne, woda mineralna itp. 6)Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycje jadłospisu na okres kolejnego miesiąca. Zamawiający ma prawo do dokonania zmian w jadłospisie. 7)Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości, zarówno do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki, a także uwzględniać polską tradycję kulinarną. 8)Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem i samodzielnie je przygotowuje. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków(posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) oraz właściwie dobrane do wieku dziecka. 9)Do obowiązku Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki zabierane będą w następnym dniu dostawy posiłków. 10)Wykonawca winien posiadać pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. 11)Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. 12)W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o tej samej jakości na swój koszt z innych źródeł. 13)W cenie oferty należy uwzględnić koszt posiłków standardowych i dietetycznych w razie konieczności. 14)Faktury VAT za realizację usługi będą wystawiane raz w miesiącu do 5 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 15)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ceny brutto jednodniowego posiłku dla jednego dziecka. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 16)Cena brutto jednodniowego posiłku dla jednego dziecka winna zawierać koszt przygotowania, dostarczenia oraz koszt opakowania posiłku. 17)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. 18)Posiłki musza spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 5 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. 19)Zamawiający przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług ośrodka przedszkolnego. 20)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach