Przetargi.pl
Usługi awaryjne

Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, ul. Przemysłowa 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5590112 , fax. 052 5590112
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
    ul. Przemysłowa 6 6
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5590112, fax. 052 5590112
    REGON: 09236162800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi awaryjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie powiatu tucholskiego w zakresie transportu drogowego, konserwacji, naprawy oraz sprzątania dróg i obiektów znajdujących się w pasie drogowym, a także usług rozbiórkowych, zgodnie z wymaganiami: WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Wykonawca musi dysponować poniższym sprzętem: a) Samochód samowyładowczy do 6 Mg, b) Samochód samowyładowczy 6 - 12 Mg, c) Samochód samowyładowczy powyżej 12 Mg, d) Samochód samowyładowczy + HDS, e) Przyczepa niskopodwoziowa, f) Koparka (łyżka do 1 m?), g) Ładowarka (łyżka do 3 m?), h) Zagęszczarka płytowa powyżej 300 kg, i) Równiarka lub sprzęt o podobnych parametrach, j) Koparko - ładowarka, k) Walec do 10 Mg, l) Walec powyżej 10 Mg, m) Beczka asenizacyjna, n) Dźwig (do 16 Mg), o) Zamiatarka uliczna. WYMAGANIA DLA OSÓB, KTÓRE BĘDĄ REALIZOWAĆ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu sprzęt wraz z obsługą, posiadającą uprawnienia, wymagane odrębnymi przepisami, do prowadzenia samochodów lub operowania sprzętem. 2. Jeżeli z przyczyn losowych lub organizacyjnych zajdzie potrzeba zmiany osób, które uczestniczą w realizacji zamówienia, dopuszcza się wprowadzenie zmian bez konieczności sporządzania aneksu do umowy pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje pozwalające na świadczenie wymaganych usług. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG: 1. Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na drogach powiatowych powiatu tucholskiego. 2. Wykonawca będzie realizować zamówienie na podstawie zlecenia Zamawiającego, gdzie zostanie określony szczegółowy zakres świadczonej usługi, miejsce oraz termin jej wykonania. 3. Sprzęt wymieniony w ofercie pozostaje do dyspozycji Zamawiającego w czasie trwania umowy. 4. Termin realizacji poszczególnych rodzajów usług będzie ustalany przez Zamawiającego dla każdego zlecenia osobno. 5. Wykonawca musi rozpocząć wykonywanie usługi w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zlecenia lub w innym terminie ustalonym przez strony. 6. W przypadku wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych lub sytuacji awaryjnych, Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć świadczenie usług w najkrótszym możliwym terminie od momentu wezwania. Zamawiający przewiduje w wyjątkowych warunkach świadczenie usług przez 24 godziny w ciągu doby, pracę w godzinach nocnych oraz w dniach wolnych od pracy. 7. Wykonawca oświadcza, że w cenie oferty zostały uwzględnione w/w informacje. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) należyte, terminowe świadczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z potrzebami Zamawiającego; b) zapewnienie właściwej organizacji i koordynacji prac; c) właściwe oznakowanie miejsca prac; d) przestrzeganie zasad BHP; e) po zakończeniu prac uporządkowanie terenu i powiadomienie Zamawiającego o zakończeniu realizacji zlecenia; f) pokrycie wszelkich opłat i kar nałożonych na Wykonawcę przez właściwe podmioty, organy i instytucje za złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania. g) wystawienie faktury za wykonaną usługę. 2. Wykonawca zobowiązuje się do współdziałania z Zamawiającym w każdej fazie realizacji przedmiotu zamówienia w celu zapewnienia niezakłóconego przebiegu realizacji umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Millennium 79 1160 2202 0000 0002 0404 1598. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach