Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ogłasza przetarg
- Adres: 00-368 Warszawa, ul. Okólnik 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8278309 , fax. 022 8278309
- Data zamieszczenia: 2013-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
ul. Okólnik 2 2
00-368 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8278309, fax. 022 8278309
REGON: 00027570200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi architektoniczne: część I - Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego remontu dachu oraz elewacji od ul. Krakowskie Przedmieście budynku Nowej Dziekanki usytuowanego przy ul. Krakowskie Przedmieście 58/60 w Warszawie; część II - wykonanie inwentaryzacji budowlanej kompleksu budynków DS Dziekanka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina usytuowanych na działkach przy ul. Krakowskie Przedmieście 56, ul. Krakowskie Przedmieście 58/60, ul. Bednarska 29 i ul. Bednarska 31. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakresie części I zamówienia: Zakres prac projektowych: - ekspertyza stanu technicznego dachu i elewacji wraz z wnioskami i wytycznymi do remontu - remont dachu ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowego odprowadzenia wód opadowych wraz z instalacją do podgrzewania rynien i rur spustowych oraz instalacją odgromową (również w zakresie instalacji elektrycznych) z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień rzeczoznawców - remont elewacji z uwzględnieniem wszystkich instalacji znajdujących się na elewacji budynku - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - specyfikacje techniczne ogólne i szczegółowe wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). - przedmiary robót obejmujące przedmiot zamówienia i uwzględniające wszystkie niezbędne czynności wynikające z konieczności zabezpieczenia prac oraz innych czynności nie wynikających bezpośrednio z dokumentacji technicznej w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia np. ustawienie rusztowań; - kosztorysy inwestorskie sporządzone na podstawie wykonanych przedmiarów, spełniające wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389); Ponadto pełnienie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W zakresie części II zamówienia: inwentaryzacja budynków powinna zawierać: - Opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju i charakteru budynku, liczby kondygnacji, jego wysokości i powierzchni, uzbrojenia budynków w instalacje - Opis materiałów budowlanych, z jakich wykonane zostały poszczególne elementy budynku - Plan sytuacyjny z naniesionymi budynkami - Zwymiarowane rzuty wszystkich kondygnacji zarówno naziemnych, jak i podziemnych (z określeniem materiału wykończeniowego posadzek) oraz inwentaryzację przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych w skali 1:50 - Rzut więźby dachowej i dachu z przewodami kominowymi i wentylacyjnymi oraz sposobem odwodnienia 1:50 - Przekroje przez wszystkie kondygnacje z zaznaczonymi wysokościami charakterystycznych punktów (rzędne posadzek, parapetów, podestów klatek schodowych, tarasów, dachów i kominów, gzymsów i terenu przy budynku) - Elewacje budynków Do opracowania należy dołączyć zestawienie powierzchni użytkowych dla poszczególnych budynków. Opracowanie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Dokumentacja musi być zgodna z przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Dostosowanie i adaptacja pomieszczeń obiektu Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Płocku Oddział w Radomiu przy ul. Rodziny Winczewskich 5 do obowiązujących przepisów.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby adaptacji i remontu budynku przy ul. Działdowskiej 1 z przeznaczeniem na Centrum Symulacji Medycznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-113/2016
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań: Część 1 - Przebudowa ul. Cienistej zad 2016/21, Część 2 - Modernizacja ul. Turystycznej zad 2016/23.
Dodano: 2016-07-19 - Przygotowanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz ze specyfikacjami technicznymi, przedmiarem robót, kosztorysem ślepym i inwestorskim oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę na Modernizację i wyposażenie budynku przy ul. Hożej 13a na potrzeby funkcjonowania administracji samorządowej
Dodano: 2016-07-08 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu przekrycia pawilonów wejściowych na stacji metra A23 Młociny I linii metra w Warszawie
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla budynków Wydziału Farmaceutycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w zakresie wynikającym z: 1) audytu energetycznego, 2) ekspertyzy p.poż, 3) potrzeb zgłoszonych przez Użytkowników, 4) potrzeb zgłoszonych przez Działy Techniczne, znak sprawy nadany przez Zamawiajacego: AEZ/S-096/2016
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań: Część 1 - Przebudowa ul. Cienistej zad 2016/2021, Część 2 - Przebudowa ul. Cebertowicza zad 2016/20, Część 3 - Modernizacja ul. Turystycznej zad 2016/23.
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie projektu budowlanego oraz wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej wielobranżowej na budowę nowej siedziby Komisariatu Policji w Mszczonowie ul. Warszawska na działce o nr ewid.196 4 o pow. 1800m2.
Dodano: 2016-06-30 - Budowa pawilonu kontenerowego ekspedycji na terenie pętli autobusowej Wilanowska w Warszawie
Dodano: 2016-06-10 - Budowa dwustanowiskowej myjki dla pojazdów specjalistycznych Straży Miejskiej m. st. Warszawy na terenie siedziby przy ul. Sołtyka 8/10 w Warszawie w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2016-06-08