Przetargi.pl
Usługi - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych i/lub instalacji sanitarnych, realizowanych na podstawie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 8

Sąd Okręgowy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 23/35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 36 84 430 , fax. 34 36 84 440
  • Data zamieszczenia: 2015-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 23/35 23/35
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 36 84 430, fax. 34 36 84 440
    REGON: 00057157600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych i/lub instalacji sanitarnych, realizowanych na podstawie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są usługi dotyczące pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie: 1.1. Zadanie A - instalacji elektrycznych - wartość robót wg kosztorysu inwestorskiego to 724 244,00 zł 1.2. Zadanie B - instalacji sanitarnych (wodno - kanalizacyjnej, c.o., wentylacyjnej i klimatyzacyjnej) - wartość robót wg kosztorysu inwestorskiego to 934 338,00 zł, realizowanych na podstawie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 8. Elementy dokumentacji dotyczące zakresów robót objętych każdym z zadań A i B stanowią odpowiednio załączniki 2.A. i 2.B. do niniejszej SIWZ. Przebudowywany budynek Sądu Rejonowego w Lublińcu jest objęty ochroną konserwatorską, wymieniony w grupie obiektów zabytkowych i figuruje w gminnej ewidencji zabytków. Pełna dokumentacja dotycząca przebudowy ww. budynku zamieszczona została na stronie internetowej Zamawiającego, w związku z ogłoszonym postępowaniem na roboty budowlane związane z realizacją zadania (nr postępowania IR-260-07.2015). 2. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należało będzie: 1) zapoznanie się z treścią umowy o roboty budowlane, 2) udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót budowlanych placu budowy, 3) rozwiązywanie przy udziale Zamawiającego wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót budowlanych, w szczególności w zakresie zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji projektowej, rozliczaniem zrealizowanych robót, 4) uczestnictwo i dokonywanie w imieniu Zamawiającego odbiorów budowlanych, w tym odbiorów częściowych i na roboty zanikające, 5) udział w próbach i odbiorach technicznych zainstalowanych urządzeń, 6) sprawdzenie i gromadzenie posiadanych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń, 7) kontrola postępu, terminowości i jakości wykonywanych robot oraz prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót budowlanych, 8) kontrola zgodności wykonywanych robot z dokumentacją projektową, 9) uczestnictwo w cotygodniowych naradach koordynacyjnych na placu budowy, a także stawianie się, na żądanie Zamawiającego, gdy zaistnieje taka potrzeba, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, 10) dokonywanie weryfikacji kosztów i końcowego rozliczenia robót instalacji elektrycznych / sanitarnych, 11) reprezentowanie Zamawiającego w uzgodnieniach z gestorami sieci, 12) ... pobyt/y tygodniowo (kryterium oceniane) na budowie w trakcie prowadzenia robót budowlanych objętych nadzorem Wykonawcy, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, 13) opiniowanie wniosków wykonawcy robót budowlanych w zakresie konieczności wykonania robót zamiennych, o ile zaistnieje potrzeba ich wykonania, 14) sprawdzanie poprawności i opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi, 15) w przypadku przerwania robót budowlanych przez ich wykonawcę, przeprowadzenie inwentaryzacji wykonanych robót budowlanych, 16) w przypadku odstąpienia od umowy przez wykonawcę robót budowlanych, wykonywanie wszelkich czynności związanych z odstąpieniem, w tym udział w przejęciu placu budowy, nadzór nad robotami zabezpieczającymi, 17) przygotowanie materiałów koniecznych do dokonania odbioru końcowego, w szczególności: a) potwierdzanie w dzienniku budowy gotowości obiektu do odbioru końcowego, b) kontrola w zakresie kompletności dokumentacji powykonawczej, c) kontrola w zakresie skompletowania dokumentacji wyposażenia i urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje itd.) d) koordynacja odbiorów specjalistycznych, w tym między innymi Państwowej Straży Pożarnej, dostawców mediów. 18) udział w odbiorze końcowym inwestycji oraz odbiorach pogwarancyjnych, a także wyrażanie opinii branżowych w okresie gwarancji i rękojmi, o ile zajdzie taka potrzeba. 19) po dokonaniu odbioru końcowego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) dokończenie zadań wynikających z zakończenia budowy, b) nadzór nad robotami związanych z usuwaniem wad, c) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad, d) współpraca z Zamawiającym w kwestii roszczeń i sporów, 20) obowiązki Wykonawcy wymienione w pkt 1) ÷ 19) dotyczą robót budowlanych w branży, który objęty jest nadzorem Wykonawcy tj. zadanie A - instalacje elektryczne; zadanie B - instalacje sanitarne. 21) Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego oraz informować Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach, a w szczególności o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót instalacyjnych, wszelkich zdarzeniach, które będą miały lub będą mogły mieć wpływ na prawidłowe wykonanie robót. 22) wszystkie uwagi, polecenia w stosunku do wykonawcy robót budowlanych, a także stwierdzone fakty, Wykonawca zobowiązany będzie wpisywać na bieżąco w dzienniku budowy. 3. Wspólny słownik zamówień CPV: 71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego 4. Termin wykonania zamówienia 4.1. Wykonawca rozpocznie świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem od dnia protokolarnego przekazania placu budowy do dnia uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynku po przebudowie. 4.2. Planowany termin zakończenia robót budowlanych określa się na 20 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy. Harmonogram finansowo - rzeczowy, ustalający szczegółowo zakres, wartość i terminy realizacji poszczególnych etapów robót budowlanych, zostanie ustalony po wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu na wybór Wykonawcy robót budowlanych a przed podpisaniem umowy o roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniądza (przelew na konto), winno znajdować się na koncie Zamawiającego nie później niż w ostatecznym terminie (dzień i godzina), wyznaczonym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 3. Zamawiający ustala wadium na kwotę: 3.1. Zadanie A - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100), 3.2. Zadanie B - 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100), 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 5. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Katowicach, nr konta: 85 1130 1017 0021 1000 4490 0004 - Sumy depozytowe Minister Finansów - Sąd Okręgowy w Częstochowie; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 6. Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 7. W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. W pozostałych przypadkach wymagane jest złożenie wadium w miejscu składania ofert. 8. Zaleca się, aby wykonawca załączył do oferty oryginał lub kserokopię polecenia przelewu. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 9. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5. (b), (c), (d) i (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować będzie data uznania rachunku bankowego Zamawiającego, podanego w pkt 5 (a) niniejszego rozdziału SIWZ. 11. Poręczenie i/lub gwarancja musi zawierać: 11.1. klauzulę o nieodwołalności i bezwarunkowości wypłaty przez Gwaranta (Poręczyciela) na pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w ustawie - Prawo zamówień publicznych; 11.2. termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą na kwotę 800,00 złotych (zadanie A) lub 1 000,00 złotych (zadanie B); 11.3. informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego, dotyczące postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, znak sprawy: IR-260-08.2015 pn.: Usługi - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robot budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych (zadanie A) lub instalacji sanitarnych (zadanie B), realizowanych na podstawie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 8 11.4. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.5. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie Zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy określa art. 46 ustawy. 13. Dowód wniesienia wadium (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz) należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu winien zostać złożony w jednej kopercie z ofertą. Trwałe spięcie oryginału przedmiotowego dokumentu wraz z ofertą uniemożliwi Zamawiającemu jego zwrot po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej. Wadium w kwocie określonej w SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 14. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza innych zapisów w treści gwarancji lub poręczeń (niż wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane), w tym zapisów dotyczących pośrednictwa banku w przypadku konieczności wypłaty należności, które mogłyby utrudnić Zamawiającemu realizację swoich praw do zatrzymania wadium, wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach