Przetargi.pl
Usługę sprzątania budynków i terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w roku 2020

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-479 Warszawa, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 863 55 24, 22 863 55 24 , fax. 22 863 55 24
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
    Bolesława Chrobrego 7
    02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 863 55 24, 22 863 55 24, fax. 22 863 55 24
    REGON: 10817934000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwlochy.waw.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę sprzątania budynków i terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Sprzątanie terenów zielonych i utwardzonych (poza okresem zimowym) a) Zamiatanie i sprzątanie chodników, ciągów pieszych wewnątrz osiedli, jezdni lub jej części, placów zabaw, uliczek osiedlowych, parkingów osiedlowych, altanek śmietnikowych, innych powierzchni ogólnodostępnych (terenów utwardzonych) – codziennie w dni robocze. b) Sprzątanie terenów zielonych polegające na zbieraniu śmieci, wygrabianiu zeschłych liści i odłamanych gałęzi, przycinanie i regulacja bieżąca przyrostów – codziennie w dni robocze. c) Opróżnianie koszy betonowych wraz z wywozem nieczystości – codziennie w dni robocze. d) Wywożenie zebranych odpadków i nieczystości (łącznie z odchodami zwierzęcymi) – codziennie w dni robocze. e) Pielenie i okopywanie drzew i krzewów (łącznie z żywopłotami) – wg potrzeb. e) Okopywanie krawężników przy trawnikach – wg potrzeb. f) Oczyszczanie kratek ściekowych i ich otoczenia z liści, śmieci i śniegu w kwadracie 2m x 2m – wg potrzeb. 2) Sprzątanie terenów utwardzonych w okresie zimowym a) Uprzątnięcia śniegu z ciągów pieszych, dróg wewnętrznych i osiedlowych łącznie z parkingami najpóźniej 1,5 h po rozpoczęciu opadów. b) Usuwania na bieżąco oblodzeń i posypywania piaskiem ciągów pieszych, dróg wewnętrznych i osiedlowych łącznie z parkingami. c) Niedozwolone jest: • formowanie pryzm śniegu na schodach oraz w miejscach, w których w czasie roztopów spadające sople lub ściekająca woda stanowiłyby zagrożenie dla ruchu komunikacyjnego (pieszego i samochodowego), • formowanie pryzm śniegu na parkingach gdzie w pobliżu znajdują się pojazdy samochodowe pod drzewami i w ich najbliższym otoczeniu, na trawnikach, przy latarniach, • stosowanie środków do posypywania innych niż określone w technologii dla poszczególnych terenów, • nieodpowiednie posypywanie fragmentów przejść dla pieszych, • zanieczyszczanie zieleni. 3) Sprzątanie powierzchni wewnętrznych a) Zamiatanie w szczególności klatek schodowych, korytarzy i innych – codziennie w dni robocze. b) Mycie klatki schodowej – dwa razy w tygodniu. c) Mycie i dezynfekcja drzwi wejściowych do klatek schodowych – codziennie. d) Mycie drzwi do pomieszczeń gospodarczych – 1 raz w miesiącu. e) Ścieranie kurzu ze skrzynek pocztowych, szafek, barierek, poręczy na klatce schodowej oraz gablot umieszczonych na klatkach schodowych – 1 raz w tygodniu. f) Mycie lamperii na klatce schodowej – 1 raz w miesiącu. g) Mycie okien na klatce schodowej – 2 razy w roku. h) Mycie okien w pomieszczeniach wspólnych – 1 raz na kwartał. i) Sprzątanie i mycie ustępów ogólnych – codziennie w dni robocze. j) Doraźne rozkładanie trutek na gryzonie w miejscach bezpiecznych – wg potrzeb. 4) Sprzątanie w korytarzach piwnicznych a) Usuwanie zbędnych przedmiotów pozostawionych w korytarzach piwnicznych pod kontener śmietnika – wg potrzeb. b) Zamiatanie korytarzy w piwnicach, suszarniach oraz pralniach – 2 razy w miesiącu. 5) Pozostałe obowiązki Wykonawcy a) Usuwanie ogłoszeń, plakatów itp. umieszczonych bez zgody Zamawiającego. b) Wymiana wypalonych i uszkodzonych żarówek w częściach wspólnych nieruchomości na koszt Wykonawcy. c) Bezzwłoczne zawiadamianie przedstawiciela Zamawiającego o: • nieterminowym wywozie nieczystości stałych, • rażących przypadkach naruszania przez mieszkańców Regulaminu Porządku Domowego, • wszelkich stanach grożących awariami oraz zagrożeniem zdrowia i życia mieszkańców i przechodniów. d) Wywieszanie i zdejmowanie flagi w dniach świąt państwowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15. Wadium przetargowe 1) Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 1 000,00 złotych. 2) Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w: a) pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego 47 1030 1508 0000 0005 5087 3087, z dopiskiem “ wadium w postępowaniu nr PZ.26.2.6.2020 na usługę sprzątania budynków i terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w roku 2020.” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn.zm.). 3) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert. 4) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, o którym mowa w pkt 21.1. SIWZ. Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustalenia będą podlegały – odpowiednio – nowym terminom. 5) W przypadku, gdy wadium jest wnoszone w pieniądzu, Wykonawca winien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium, tj. potwierdzenie polecenia przelewu. 6) Oryginał wniesienia wadium w formach określonych w pkt od 15.2. lit. b) do 15.2. lit. e) należy złożyć w kopercie wraz z ofertą (nie łączyć trwale z ofertą). Kopię wniesienia wadium Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. 7) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a. oraz 46 ust. 5 pkt. 1), 2) i 3) ustawy. Ponadto w odniesieniu do wadium wniesionego w formach określonych w pkt od 15.2. lit. b) do 15.2. lit. e) SIWZ, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ono charakter "bezwarunkowy”, "nieodwołalny”, a suma gwarancyjna płatna jest na "pierwsze żądanie”. 8) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie (w tym również na przedłużony okres związania ofertą) spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 9) Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10) Ponowne wniesienie wadium: a) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. b) Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. d) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 12 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub oświadczenia (wyjątkowo na czas pandemii). Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem pkt. 14 SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 1 000,00 złotych. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach