Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza 13
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2927103 , fax. 061 2927102
- Data zamieszczenia: 2013-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sukiennicza 13 13
64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
tel. 061 2927103, fax. 061 2927102
REGON: 00055382200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługę serwisu pogwarancyjnego mammografu Lorad M IV s/n 19207106497 dla SPZOZ w Szamotułach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest serwis dwuletni mammografu Lorad M IV s/n19207106497 zgodnie z zaleceniami producenta, w tym 1 przegląd/rok - łącznie 2 przeglądy. Wg następującej specyfikacji: 1.Przeglądy okresowe: Regularne przeglądy okresowe - interwał i zakres przeglądów według wymagań producenta, terminy przeglądów uzgodnione z Zamawiającym; Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego; Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego; Kontrola występowania usterek zewnętrznych; Sprawdzenie, pomiary i korekta fizycznych parametrów ekspozycji; Sprawdzenie i korekta geometrii wiązki promieniowania; Sprawdzenie i korekta systemu kompresji piersi; Sprawdzenie i korekta systemu automatycznej kontroli ekspozycji AEC; Kontrola jakości obrazów; Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła; Inspekcji zużycia części; Smarowanie ruchomych części mechanicznych; Konserwacji oprogramowania systemowego i aplikacyjnego; Sprawdzenie i ocena funkcjonalności aparatu i jego gotowości do pracy; Przygotowanie szczegółowego protokołu z przeglądu zawierającego wyniki pomiarów w odniesieniu do obowiązujących norm; Wystawienie Certyfikatu sprawności 2. Naprawy: Interwencje na wezwanie Zamawiającego w ciągu 48 godzin w dni robocze; Praca inżyniera w miejscu lokalizacji aparatu wraz z dojazdem; Diagnozowanie błędów; Usuwanie usterek oraz naprawa szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części; Kontrola funkcjonalności aparatu po przeprowadzonej naprawie; Sporządzenie raportu serwisowego/karty pracy z wykonanych czynności po naprawie 3.Modyfikacje i uaktualnienia: Wykonywanie wymaganych przez producenta aktualizacji oprogramowania systemowego; 4.Części zamienne: Serwis nie obejmuje dostawy części zamiennych W przypadku konieczności wymiany części zamiennych zostanie wystawione stosowna oferta do potwierdzenia przez Zamawiającego Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów; 5. Czas pracy serwisu: Prace serwisowe prowadzone będą w godzinach od 8:30 do 17:30 Prace serwisowe prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy 6.Wszystkie części wymieniane w ramach usługi serwisowej będą oryginalne (z atestem producenta), fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 7 Wykonawca w przypadku wymiany istotnych elementów aparatu, wykona testy akceptacyjne w zakresie testów specjalistycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.02.2011r.w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznych - rozdz. 1 par. 9 pkt. 8. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień pod kodem i pojęciem: 50421200-4 - usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego. 9. Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust. 1 Ustawy. 11. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 14. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. Złożenie załącznika w zakresie podwykonawstwa jest fakultatywne. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik do SIWZ z wykazem zakresu zadań zlecanych Podwykonawcom. W przypadku nie złożenia w/w załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zadanie samodzielnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504212004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa serwisowa tomografu komputerowego Philips Brillance 6
Dodano: 2014-05-23 - Obsługa serwisowa tomografu komputerowego Philips Brillance 6.
Dodano: 2014-03-21 - Obsługa serwisowa tomografu komputerowego Somation Emotion 16 wraz ze stacją opracowań Syngo Via firmy SIEMENS z wymianą zużywalnych części zamiennych dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie.
Dodano: 2014-03-19 - Usługę serwisu pogwarancyjnego mammografu Lorad M IV s/n 19207106497 dla SPZOZ w Szamotułach
Dodano: 2012-12-20 - Dostawa lampy RTG i wymiennika ciepła do tomografu komputerowego AQUILION S16 wraz z ich wymianą oraz uruchomieniem końcowym aparatu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2012-01-16