Przetargi.pl
Obsługa serwisowa tomografu komputerowego Somation Emotion 16 wraz ze stacją opracowań Syngo Via firmy SIEMENS z wymianą zużywalnych części zamiennych dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie.

Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 125a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 74 20 700 , fax. 062 74 20 900, 7420903
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 125a 125a
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 74 20 700, fax. 062 74 20 900, 7420903
    REGON: 30077008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa tomografu komputerowego Somation Emotion 16 wraz ze stacją opracowań Syngo Via firmy SIEMENS z wymianą zużywalnych części zamiennych dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi serwisowej obejmuje: 1) Regularne przeglądy serwisowe - okresy i zakres przeglądów według wymagań producenta lecz nie rzadziej niż raz w roku, terminy przeglądów uzgodnione z zamawiającym lecz bez potrzeby wzywania przez zamawiającego do ich wykonania. Przegląd obejmuje minimum: a) Sprawdzanie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego. b) Kontrola występowania usterek zewnętrznych. c) Kontrola zużycia części. d) Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. e) Smarowanie ruchomych części mechanicznych. f)Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego. g)Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. h)Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. i)Sporządzenie i dostarczenie dokumentacji przeglądów w postaci protokołu przeglądu oraz dokonanie wpisu w paszport techniczny urządzenia z określeniem daty następnego przeglądu. 2) Kontrola jakości rozumiana jako: a) Wykonywanie testów kontroli jakości podczas każdego przeglądu technicznego, b) Wykonanie testów akceptacyjnych po każdorazowej wymianie lampy RTG, generatora lub detektora c) Wykonanie corocznych testów specjalistycznych według obowiązującej ustawy o prawie atomowym d) Sporządzenie i dostarczenie sprawozdań z testów 3) Wykonywanie napraw tj: a) Naprawy Interwencje na wezwanie-praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem. Czas usuwania awarii maksymalnie 5 dni roboczych od zgłoszenia oraz 7 dni roboczych w przypadku konieczności dokonania importu części zamiennych. b) Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. c) Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. d) Dokumentacja interwencji serwisowych poprzez raport serwisowy oraz dokonanie wpisu w paszport techniczny urządzenia 4) Modyfikacje: a) Przeprowadzenie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. b) Wykonywanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. c) Wykonywanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. d) Wykonanie modyfikacji urządzeń aby spełniały aktualne normy prawne, to jest rozporządzenia ministra zdrowia i prawo atomowe. e) W ramach obowiązującej umowy serwisowej Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich niezbędnych konfiguracji, zmian ustawień i wymaganych podłączeń w związku z mogącą nastąpić u Zamawiającego wymianą lub aktualizacją systemów informatycznych typu RIS, PACS, HIS 5) Części zamienne: a) Dostarczenie wszystkich części zamiennych w celu zastąpienia części które na skutek normalnego użytkowania urządzenia uległy zużyciu lub stały się nieprzydatne w dalszej eksploatacji, włączając lampy RTG, detektory i inne komponenty specjalistyczne, b) Dostarczenie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu, c) Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzanych modyfikacji. d) W przypadku wymiany lampy RTG, odnotowanie w paszporcie technicznym urządzenia jej nowego numeru seryjnego. 6) Pomoc aplikacyjna: W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu 7) Zdalna diagnostyka urządzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504212004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie wymaga się wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpleszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach