Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ogłasza przetarg
- Adres: 17-300 Siemiatycze, Ul. Tadeusza Kościuszki 43a
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 655 26 12 , fax. 85 655 26 12
- Data zamieszczenia: 2014-01-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Ul. Tadeusza Kościuszki 43a 43a
17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
tel. 85 655 26 12, fax. 85 655 26 12
REGON: 00073460100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://poradniasiemiatycze.szkolnastrona.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka oświatowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługę opracowania oraz monitorowania Powiatowego Programu Wspomagania oraz pełnienie funkcji koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia w projekcie: Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie następujących usług: usługi polegającej na opracowaniu i monitorowaniu Powiatowego Programu Wspomagania (PPW) oraz usługi koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie: Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim(Priorytet III, Działanie 3.5 Kompleksowe wsparcie rozwoju szkół). Projekt przewiduje zatrudnienie osoby do opracowania w formie publikacji Powiatowego Programu Wspomagania zawierającego informacje na temat wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu, monitorowanie jego realizacji oraz opracowanie Raportu Końcowego. W ramach projektu planuje się powołanie 4 sieci, w tym sieć dyrektorów/rek. W ramach każdej sieci współpracować ze sobą będzie 17-25 nauczycieli/lek lub dyrektorów/rek z różnych szkół i przedszkoli, tj, w sumie 76 osób. Członkowie sieci będą spotykać się 10 razy w trakcie trwania projektu (po 5 spotkań w roku szkolnym w danej sieci - w tym 3 spotkania z udziałem ekspertów zewnętrznych ). Między spotkaniami uczestnicy sieci będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez ORE. Koordynator przygotuje Roczny Plan Pracy Sieci oraz sprawozdanie z jego realizacji, zawierające relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów i zamieści je na platformie internetowej. Współpraca będzie odbywać się również za pomocą forów wymiany doświadczeń, których moderatorem będzie koordynator. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2015 roku. Miesięczna liczba godzin pracy: Osoby ds. PPW - średnio 20 h miesięcznie Koordynatora sieci - średnio 10 h miesięcznie Zamawiający dokonał podziału zamówienia na pięć części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części, z tym że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji koordynatora lub osoby do opracowania i monitorowania PPW może pełnić tę funkcję tylko w jednej części. Część I - opracowanie dwóch dokumentów: Powiatowego Programu Wspomagania (PPW) i Raportu Końcowego z Realizacji PPW oraz monitorowanie realizacji PPW w trakcie trwania projektu. Program będzie zawierał informacje o realizacji wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie siemiatyckim w okresie realizacji projektu. Wskazane zostaną podmioty, które będą realizować zadania z zakresu kompleksowego wparcia szkół i przedszkoli oraz opisany zostanie sposób realizacji zadań. Zapisane zostaną w nim tematy ofert doskonalenia oraz harmonogramy ich wdrażania; tematy sieci współpracy i samokształcenia wybrane przez powiat wraz z uzasadnieniem ich wyboru. W PPW znajdzie się informacja o źródłach pozyskiwania ekspertów uczestniczących w procesie wspomagania w szkołach i przedszkolach. Obowiązki wykonawcy części I : 1. Opracowanie graficzne i edytorskie Powiatowego Programu Wspomagania (PPW) szkół i przedszkoli - w tym aneksu do PPW na rok szkolny 2014/2015. 2. Opracowanie graficzne i edytorskie Raportu Końcowego PPW z procesu wspomagania szkół i przedszkoli. 3.Przygotowanie koncepcji i harmonogramu monitoringu realizacji PPW w tym narzędzi monitoringowych badających osiąganie zaplanowanych we wniosku wskaźników 4. Realizacja procesu monitoringu projektu, w tym monitoringu wskaźników, produktów, rezultatów i uczestników projektu w zakresie udzielanego wsparcia. 5. Stała współpraca z Kierownikiem/koordynatorem projektu, Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji oraz Koordynatorami sieci współpracy i samokształcenia. 6. Raportowanie koordynatorowi projektu o wszelkich nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji PPW ( sprawozdania ustne o stanie realizacji zadań i wynikłych nieprawidłowościach, opracowywanie i przekazywanie do koordynatora okresowych raportów z monitoringu PPW). 8. Współpraca i monitoring pracy Ekspertów realizujących warsztaty i konsultacje grupowe oraz w ramach pracy sieci. 7. Sporządzanie prezentacji, sprawozdań opisowych z poszczególnych etapów realizacji projektu - w tym ważnych wydarzeń związanych z jego realizacją - do zamieszczenia na stronie www. Część II - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów/rek szkół i przedszkoli. Część III - pełnienie funkcji I koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli/lek Część IV - pełnienie funkcji II koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli/lek Część V - pełnienie funkcji III koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli/lek Obowiązki Wykonawcy części II-V 1) Zrekrutowanie we współpracy z SORE i Dyrektorami szkół/przedszkoli uczestników sieci zgodnie z przyjętymi kryteriami i regulaminem rekrutacji; 2) Określenie celu, obszaru pracy sieci; 3) Sporządzenie Rocznego Planu Pracy Sieci (RPPS) wraz z harmonogramem pracy sieci; 4) Organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci; 5) Udział w pozyskiwanie ekspertów zewnętrznych - specjalistów w zakresie pracy sieci; 6) Bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz forum wymiany doświadczeń - praca na platformie internetowej; 7) Udostępnianie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych; 8) Współpraca ze osobą odpowiedzialną za monitorowanie PPW m.in. w przygotowaniu i analizie ankiet ewaluacyjnych; 9) Organizacja spotkań sieci zaplanowanych w ramach RPPS m.in.: dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, utrzymywanie kontaktu z ekspertami zewnętrznymi, bieżące tworzenie i gromadzenie dokumentacji związanej z pracą sieci. 10) Stała współpraca z Kierownikiem/koordynatorem Projektu, Asystentem Kierownika Projektu, oraz innymi pracownikami projektu (m.in. udział w spotkaniach Zespołu Projektowego). 11) Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu; 12)Zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miała dostęp w związku z realizacją zamówienia. 3. W oparciu o wytyczne kwalifikowalności wydatków w ramach POKL, wykonawcy zamówienia będą zobowiązani osobiście świadczyć usługi. 4. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://poradniasiemiatycze.szkolnastrona.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji specjalisty ds. rozliczeń i asystenta kierownika projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim
Dodano: 2013-11-07 - Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) dla projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim
Dodano: 2013-10-02 - Wybór kadry zarządzającej
Dodano: 2013-09-09 - Koordynator projektu Budowa małej infrastruktury, służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych w Dolinie Górnej Narwi
Dodano: 2013-05-20 - Koordynator projektu Budowa małej infrastruktury, służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych w Dolinie Górnej Narwi
Dodano: 2013-04-22 - Koordynator Projektu pod nazwą Ekologiczne mrówki z Łap - program aktywizacji społeczno-zawodowej osób niepełnosprawnych
Dodano: 2013-01-14 - Pełnienie funkcji kierownika projektu Technik geodeta twój wymarzony zawód realizowanego w Zespole Szkół Drzewnych i Gimnazjalnych w Łomży
Dodano: 2012-11-22 - Wybór Z - cy Koordynatora Projektu w projekcie pt.: Bezpieczna żywność od pola do stołu.
Dodano: 2012-10-02 - Wybór Koordynatora Projektu w projekcie pt.: Bezpieczna żywność od pola do stołu
Dodano: 2012-10-02 - Wybór kadry zarządzającej projektami: WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy oraz RÓWNY START DLA NETTY w SP w Netcie
Dodano: 2012-09-13