Przetargi.pl
Koordynator projektu Budowa małej infrastruktury, służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych w Dolinie Górnej Narwi

Stowarzyszenie Gmin Górnej Narwi ogłasza przetarg

  • Adres: 18-106 Turośń Kościelna, ul. Lipowa 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6505138 , fax. 85 6505138
  • Data zamieszczenia: 2013-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Gmin Górnej Narwi
    ul. Lipowa 4 4
    18-106 Turośń Kościelna, woj. podlaskie
    tel. 85 6505138, fax. 85 6505138
    REGON: 05068056200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gornanarew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koordynator projektu Budowa małej infrastruktury, służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych w Dolinie Górnej Narwi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi koordynatora projektu w związku z realizacją projektu Budowa małej infrastruktury, służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych w Dolinie Górnej Narwi współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - Priorytet V Ochrona Przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych, Działanie 5.1.3 Budowa lub modernizacja małej infrastruktury służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych przed nadmierną i niekontrolowaną presją turystów. Przedmiotem projektu jest budowa małej infrastruktury (m.in.: wiaty, wieże widokowe, pomosty, zadaszone miejsca ogniskowe) służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych przed niekontrolowaną i nadmierną presją turystów. Celem głównym przedmiotowego projektu jest przywracanie właściwego stanu siedlisk przyrodniczych i ostoi gatunków na tych obszarach Natura 2000 wraz z zachowaniem zagrożonych wyginięciem gatunków oraz różnorodności biologicznej poprzez ich zabezpieczanie przed nadmierną i niekontrolowaną presją turystów. Projekt przewiduje budowę lub modernizację obiektów małej infrastruktury turystycznej, w technologii drewnianej, w celu kanalizacji ruchu turystycznego na terenie obszarów chronionych lub w ich okolicy. Projekt będzie realizowany na terenie 6 gmin województwa podlaskiego tj. Gminy Choroszcz, Gminy Krypno, Gminy Narew, Gminy Narewka, Gminy Suraż oraz Gminy Turośń Kościelna i będzie oddziaływał na następujące obszary Natura 2000: OSO Bagienna Dolina Narwi, SOO Narwiańskie Bagna, Otulina Narwiańskiego Parku Narodowego, Obszar Chronionego Krajobrazu Puszcza Białowieska, OSO Dolina Górnej Narwi, OSO Ostoja w Dolinie Górnej Narwi, SOO Puszcza Białowieska, SOO Ostoja Narwiańska, Narwiański Park Narodowy, Obszar Chroniony Krajobrazu Dolina Narwi. W ramach projektu zaplanowano realizację następujących zadań: 1)Budowa wieży widokowej oraz miejsca na ognisko w Tarnopolu gm. Narewka, 2)Budowa zadaszonego miejsca ogniskowego w Nowej Łuce gm. Narewka, 3)Budowa zadaszonego miejsca ogniskowego w Lewkowie Starym gm. Narewka, 4)Budowa zadaszonego miejsca ogniskowego w Bernackim Moście gm. Narewka, 5)Budowa zadaszonego miejsca ogniskowego w Siemianówce gm. Narewka, 6)Budowa wieży widokowej oraz miejsca na ognisko w Siemianówce gm. Narewka, 7)Budowa rekreacyjnego pomostu na Narewce w miejsc. Narewka, 8)Zagospodarowanie działki gminnej w Turośni Dolnej, 9)Zagospodarowanie placu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Zawady, 10)Zagospodarowanie placu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Topilec, 11)Budowa parkingu samochodowego oraz zadaszonej wiaty w Śliwnie gm. Choroszcz, 12)Budowa pola biwakowego nad Narwią w Surażu, 13)Zagospodarowanie plaży gminnej w miejscowości Góra gmina Krypno, 14)Budowa przystani kajakowej w Narwi gm. Narew, 15)Oznakowanie szlaku wodnego Doliną Górnej Narwi, 16)Rozpowszechnianie informacji na temat projektu oraz działania edukacyjne (w tym: tablice informacyjne i pamiątkowe, wykonanie www projektu, wykonanie i druk folderu informacyjnego, wykonanie i druk plakatu promocyjnego wykonanie i druk mapy, budki lęgowe, karmniki dla ptaków, kubki z nadrukiem zwierząt, gadżety odblaskowe z logotypami i www, tablice informacyjne o czasie rozkładu odpadów, wizualizacji materiałów promocyjnych ) 17)Monitorowanie i ewaluacja efektów projektu polegająca na monitoringu przyrodniczym terenów objętych projektem. Zakres obowiązków koordynatora projektu pn.: Budowa małej infrastruktury, służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych w Dolinie Górnej Narwi. 1)Nadzór nad całością realizacji projektu i prawidłowym jego wykonywaniem, w tym: a)koordynacja, stały monitoring oraz nadzór nad wszystkimi sprawami związanymi z realizacją projektu, zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, wnioskiem o dofinansowanie, przepisami krajowymi i Unii Europejskiej oraz wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko i innych stosownych dokumentów, b)koordynacja działań związanych z prawidłowym kwalifikowaniem kosztów zaplanowanych w projekcie oraz wydatkowaniem środków zgodnie z umową o dofinansowanie wraz z załącznikami, c)prawidłowe i terminowe sporządzanie wniosków o płatność w zakresie merytorycznym, wymaganych raportów i innych dokumentów związanych z realizacją i sprawozdawczością zgodnie z wymogami właściwych Instytucji i wytycznymi PO IŚ, d)przygotowywanie dokumentów w zakresie merytorycznym niezbędnych do rozliczeń finansowych, e)koordynowanie działań upowszechniających i promujących przedsięwzięcie, w tym przygotowywanie treści merytorycznej do zaplanowanych wydawnictw oraz rozpowszechnianie efektów projektu zgodnie z Harmonogramem Projektu, f)nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu oraz współpraca z podmiotem/podmiotami odpowiedzialnym/mi za wykonanie tego zadania, g)koordynacja działań związanych z prowadzeniem strony internetowej projektu m.in. przygotowywanie materiałów merytorycznych na stronę www i ich regularna aktualizacja, h)nadzór nad przechowywaniem i archiwizacją dokumentacji formalnej merytorycznej i finansowej projektu polegający na sprawdzaniu poprawności przechowywania w/w dokumentów w okresie trwania niniejszej umowy zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie; i)utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu właściwych Instytucji, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, j)stawianie się na każdorazowe wezwanie Zamawiającego do jego siedziby okresie trwania niniejszej umowy, z tym że nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu; k)współpraca z zespołem projektu w zakresie realizacji projektu, l)współpraca z zespołem projektu w zakresie opracowania i przygotowania materiałów informacyjnych i promocyjnych w ramach projektu oraz udział w spotkaniach grupy roboczej ds. projektu oraz spotkaniach z reprezentacją Zarządu Stowarzyszenia, m)przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, n)bieżące zwracanie uwagi na błędy podmiotów/osób uczestniczących w procesie realizacji projektu celem ich zniwelowania i zapobiegania negatywnym skutkom, o)obecność podczas kontroli projektu i udzielanie wszelkich wyjaśnień w tym przygotowywania wszelkiej dokumentacji wskazanej do kontroli i działań pokontrolnych. 2)Przygotowanie i terminowe przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, o wartości powyżej i poniżej 14 tys. euro, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych, w szczególności: a)opracowanie i przygotowanie wszystkich dokumentów i załączników niezbędnych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących projektu, b)udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, c)nadzór merytoryczny nad prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących projektu, d)udział w pracach i koordynacja działań powołanych komisji przetargowych, e)ocena formalno-prawna składanych ofert (m.in. weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne), f)przygotowania dokumentacji i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 14.000 euro zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami oraz wytycznymi w zakresie zaplanowanych postępowań w projekcie. 3)Wykonywanie innych zadań nie wskazanych powyżej, które będą konieczne dla należytego wykonania przedmiotowej umowy i osiągnięcia zamierzonego efektu w postaci uzyskania dofinansowania w najwyższej możliwie kwocie w ramach w/w projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 50 1020 1332 0000 1402 0197 4989 Bank PKO Oddział 1 w Łapach z adnotacją: Wadium - Koordynator projektu - działanie 5.1.3 PO IiŚ , 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do 28.05.2013 r., sposób przekazania: należy załączyć do składanej oferty. 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gornanarew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach