Przetargi.pl
Usługę konserwacji instalacji elektrycznej, hydraulicznej, centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi, hydroforni i ppoż., gazów medycznych, klimatyzatorów wewnętrznych sprężarkowych, wewnętrznej sieci telefonicznej dla potrzeb Szpitala Wolskiego

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3894859 , fax. 022 3894922
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kasprzaka 17 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3894859, fax. 022 3894922
    REGON: 01103538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę konserwacji instalacji elektrycznej, hydraulicznej, centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi, hydroforni i ppoż., gazów medycznych, klimatyzatorów wewnętrznych sprężarkowych, wewnętrznej sieci telefonicznej dla potrzeb Szpitala Wolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługę konserwacji instalacji elektrycznej, hydraulicznej, centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi, hydroforni i ppoż., gazów medycznych, klimatyzatorów wewnętrznych sprężarkowych, wewnętrznej sieci telefonicznej dla potrzeb Szpitala Wolskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Obowiązek wpłaty wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 534,54 PLN (słownie: pięćset trzydzieści cztery 54/100 zł) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek Zamawiającego; Nordea Bank Polska SA z siedziba 81-303 Gdynia ul. Kielecka 2, numer rachunku: 21 1440 1101 0000 0000 0606 2539 UWAGA!!! Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w rozdziale VIII pkt. 2 SIWZ dokument wadium należy dołączyć do oferty. Beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. 5. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt. 1, 2 i 3 ustawy, tj.: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium w trybach i na zasadach przewidzianych w ustawie. W ofercie należy podać numer konta, na jaki Zamawiający dokona zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia tj. a) posiadają doświadczenie nabyte w drodze realizacji usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia b) posiadają lub będą posiadali na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, wykwalifikowaną kadrę pracowniczą do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ. 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2) Podpisany zakres obowiązków - załącznik nr 2 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności Dokument potwierdzający uprawnienia: - SEP-eksploatacyjnych do 1 KV, - Dokument potwierdzający uprawnienia wykonywania instalacji sieci sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, - Dokument potwierdzający uprawnienia na konserwację: tlen, gazy medyczne i próżnie - załącznik nr 5. 6) W przypadku braku osób (pkt.5) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pisemne zobowiązania innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z obiektem - załącznik nr 6 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument może złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9) Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje osoba(y) nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć również w przypadku, gdy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielnie zamówienia/konsorcjum). 10) Dowód wniesienia wadium UWAGA !!! 1. Wykonawcy mający swoja siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokument lub dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2. W przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może zażądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach