Przetargi.pl
NA-ZP-250/03/04/09

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Veitha w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-612 Radom, ul. Limanowskiego 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3621127
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Veitha w Radomiu
    ul. Limanowskiego 42 42
    26-612 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3621127
    REGON: 00030306000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA-ZP-250/03/04/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania ok. 20.000 badań przez okres 20 m-cy, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu obsługującego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336962007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust.1 pkt1 Ustawy). - potwierdzeniem tego warunku jest załączenie do oferty wypisu KRS lub zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności gospodarczej. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia (art. 22 ust1 pkt.2 Ustawy). - potwierdzeniem tego warunku to załączenie do oferty: wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 realizacji zamówień. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt 3 Ustawy)- - akceptują płatność faktur w terminie do 30 dni od ich otrzymania przez Zamawiającego. 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.4 Ustawy w związku z art.24 Ustawy). Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt. VII ppkt 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu: 1.wypełniony (formularz oferty) - wg załączonego wzoru - stanowi pierwszą stronę oferty 2.podpisane (wymagane parametry graniczne analizatora) - stanowią zał. nr1 3.wypełniony przez Wykonawcę formularz asortymentowo - cenowy - stanowi zał. nr 2. 4.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust1, pkt1-4 ustawy wg wzoru - zał. nr 3 5.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześnie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 4 6.potwierdzenie dopuszczenia do obrotu i używania oferowanego towaru zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. nr 93,poz. 896 z póżn.zm.) zał. nr 5, 7.podpisany Projekt Umowy - (dotyczy dzierżawy analizatora) (parafowany na każdej stronie) - zał. nr 6 8.podpisany Projekt Umowy - (dotyczy dostawy odczynników) (parafowany na każdej stronie) - zał. nr 7 9.informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (wykazu wykonanych zamówień (min.2 ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie zamówienia zostały wykonane należycie - zał. nr 8 (dotyczy: dzierżawy, sprzedaży analizatora i odczynników - materiałów ekspoatacyjnych) UWAGA: 1.Brak jakiegokolwiek z dokumentów i oświadczeń lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje, zgodnie z art.26 ust.3 Ustawy wezwanie Wykonawcy do ich uzupełnienia, a w przypadku nie uzupełnienia lub uzupełnienia po wyznaczonym terminie, nastąpi wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty. 2.Jeżeli podmioty występują wspólnie - dołączą umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa powinna zawierać: a.określenie celu gospodarczego, b.oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c.wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), d.oznaczenie czasu trwania umowy, wymaga się aby trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, e.zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 3.Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym, innym niż objęcie zamówienia w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach