Przetargi.pl
Usługę edukacyjną polegającą na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych w Iławie.

Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 649 01 10 , fax. 89 649 46 27
  • Data zamieszczenia: 2011-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
    ul. Niepodległości 13 13
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 649 01 10, fax. 89 649 46 27
    REGON: 51035996000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl w zakładce zamówienia publiczne/zamówienia w innych jednostkach
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa - MZOSiP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę edukacyjną polegającą na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych w Iławie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na realizacji zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych nr 2,3,4 w Iławie oraz prace związane z organizacją usługi edukacyjnej polegające m.in. na prowadzeniu dokumentacji ze zrealizowanych zajęć oraz dokonywanie pomiaru rezultatów dotyczących ograniczenia deficytów. Przedmiot zamówienia obejmuje 1)Część 1 - realizacja zajęć pozalekcyjnych w poniżej przedstawionym zakresie tematycznym: a)Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - łączna liczba zajęć w roku szkolnym wyniesie 570 godzin lekcyjnych z podziałem na SP2, SP3, SP4, w zajęciach weźmie udział łącznie 70 uczniów ze szkół SP2, SP3, SP 4, b)Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łączna liczba zajęć w roku szkolnym wyniesie 450 godzin lekcyjnych z podziałem na SP2, SP3, SP4, w zajęciach weźmie udział łącznie 50 uczniów ze szkół SP2, SP3, SP4, c)Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy - łączna liczba zajęć w roku szkolnym wyniesie 360 godzin lekcyjnych z podziałem na SP2, SP 3, SP4, w zajęciach weźmie udział łącznie 30 uczniów ze szkół SP2, SP3, SP 4, d)Zajęcia - gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łączna liczba zajęć w roku szkolnym wyniesie 690 godzin lekcyjnych z podziałem na SP2, SP3, SP4, w zajęciach weźmie udział łącznie 95 uczniów ze szkół SP2, SP3, SP4, e)Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - łączna liczba zajęć w roku szkolnym wyniesie 420 godzin lekcyjnych z podziałem na SP2, SP3, w zajęciach weźmie udział łącznie 64 uczniów ze szkół SP2, SP3, f)Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych: terapia sensoryczna - łączna liczba zajęć w roku szkolnym wyniesie 90 godzin w SP2, w zajęciach weźmie udział 4 uczniów ze szkół SP2, g)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych - matematyczno - przyrodnicze - łączna liczba zajęć w roku szkolnym wyniesie 90 godzin w SP2, w zajęciach weźmie udział 15 uczniów ze szkół SP2, h)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych - zajęcia humanistyczne - łączna liczba zajęć w roku szkolnym wyniesie 180 godzin lekcyjnych z podziałem na SP2, SP4, w zajęciach weźmie udział łącznie 26 uczniów ze szkół SP2, SP4, i)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych - zajęcia artystyczne - łączna liczba zajęć w roku szkolnym wyniesie 90 godzin lekcyjnych w SP2, w zajęciach weźmie udział łącznie 15 uczniów ze szkół SP2, j)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych - zajęcia przyrodnicze -łączna liczba zajęć w roku szkolnym wyniesie 150 godzin lekcyjnych z podziałem na SP3, SP4, w zajęciach weźmie udział łącznie 20 uczniów ze szkół SP3, SP4, k)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne - łączna liczba zajęć w roku szkolnym wyniesie 210 godzin lekcyjnych z podziałem na SP3, SP4, w zajęciach weźmie udział łącznie 33 uczniów ze szkół SP3, SP4, l)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych - nowoczesne technologie ICT - łączna liczba zajęć w roku szkolnym wyniesie 180 godzin lekcyjnych w SP3, w zajęciach weźmie udział 15 uczniów ze szkoły SP3, m)Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - biofeedback - psychoterapia - łączna liczba zajęć w roku szkolnym wyniesie 270 godzin lekcyjnych w SP3, w zajęciach weźmie udział 3 uczniów ze szkoły SP3. 2)Część 2- prace związane z organizacją usługi edukacyjnej: a)Prowadzenie zbiorczej dokumentacji ze zrealizowanych zajęć. b)Dokonywanie pomiaru rezultatów dotyczących ograniczeń deficytów (trudności w czytaniu i pisaniu, matematycznych, logopedycznych, w komunikacji społecznej, psychologicznych, wad postawy itp.), c)Prowadzenie bieżącej dokumentacji pracy własnej i uczestników, w sposób zgodny z założeniami projektu, d)Opracowywanie harmonogramu płatności Projektu, e)Opracowanie przepływów beneficjentów Projektu, f)Konsolidacja pozyskanych danych finansowych oraz merytorycznych we wniosku o płatność, g)Doradztwo w prowadzeniu Projektu w kontekście POKL, 2.Podział zajęć, godzin i uczniów w danych szkołach został opisany w załączniku nr 1 do umowy, będącej integralną częścią SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż harmonogram szczegółowy dotyczący terminów i godzin prowadzenia zajęć pozalekcyjnych winien być uzgodniony indywidualnie w porozumieniu z dyrektorami danych szkół przed rozpoczęciem zajęć. 3.Zamawiający określa, iż 1 godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych wynosi 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych 60 minut. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy wraz z załącznikami. 5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z ustaleniami ze SIWZ, obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z założeniami projektu. 6.Zamawiający informuje, iż część 1, o której mowa w ust. 1 pkt. 1 niniejszego paragrafu będzie finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a kwota wynagrodzeń nauczycieli realizujących przedmiot zamówienia w części 1 musi być równoważna z ryczałtową wartością usług określonych w § 7 ust. 1 pkt a) umowy stanowiącej integralną część SIWZ. Część 2, o której mowa w ust. 1 pkt. 2 niniejszego paragrafu będzie finansowany ze środków własnych Zamawiającego. 7.Zamawiający zastrzega, że część 1 zamówienia, o której mowa w ust. 1 pkt. 1 niniejszego paragrafu zostanie sfinansowany w roku 2011 do wysokości brutto: 68.200,00 zł (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy dwieście złotych 00/100), pozostała kwota za wykonaną usługę zostanie opłacona w roku 2012. 8.Miejscem realizacji zamówienia są poszczególne jednostki: a)Szkoła Podstawowa nr 2 im. M. Konopnickiej , ul. Gen. Wł. Andersa 7, 14-200 Iława, b)Szkoła Podstawowa nr 3 im. Polskich Olimpijczyków , ul. Niepodległości 11 a, 14-200 Iława, c)Szkoła Podstawowa nr 4, ul. M. C. Skłodowskiej 31, 14-200 Iława 9.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry merytorycznej posiadającej odpowiednie kwalifikacje określone w § VI ust. 2, pkt. 3 ppkt. 3.1. 10.Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określane we Wspólnym Słowniku Zamówień: 80.10.00.00-5 11.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4a - jeżeli przewiduje udział podwykonawców. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę we wzorze nr 4a, lub nie załączenie przedmiotowego oświadczenia do oferty oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia realizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców. 12.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 13.Usługa jest finansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl/w zakładce zamówienia publiczne/zamówienia publiczne w innych jednostkach
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach