Przetargi.pl
Usługa żywienia pozajelitowego dla pacjentów Oddziału Neonatologicznego

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322482452 , fax. +48327795912
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. +48322482452, fax. +48327795912
    REGON: 24146865300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa żywienia pozajelitowego dla pacjentów Oddziału Neonatologicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzaniu mieszanin do żywienia pozajelitowego wykonywanych na podstawie indywidualnych recept wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków do żywienia pozajelitowego dla pacjentów Oddziału Neonatologicznego Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Mieszaniny do żywienia pozajelitowego będą wykonywane przez przeszkolony w tym celu personel apteki Wykonawcy. 3. Sporządzanie mieszanin odbywać się będzie w pracowni żywienia pozajelitowego apteki Wykonawcy przy użyciu mieszalnika pod lożą z nawiewem laminarnym. 4. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 499) oraz zgodnie z obowiązującymi standardami i zaleceniami polskich i europejskich Towarzystw Żywienia Pozajelitowego i Dojelitowego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania mieszanin do żywienia pozajelitowego w warunkach odpowiadających wymaganiom Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP). 6. Wykonane mieszaniny muszą spełniać wymagania farmkopealne dla mieszanin do żywienia pozajelitowego. 7. Wykonywane mieszaniny muszą posiadać odpowiednią, udokumentowaną stabilność (fizyczną, chemiczną, mikrobiologiczną). 8. W cenę usługi powinien być wliczony transport. 9. Wykonawca obciąży Zamawiającego kosztem faktycznie zużytych materiałów do wykonania każdej mieszaniny z dokładnością do 1 ml bez doliczania prowizji sprzedażowej. 10. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 11. Wykonawca dostarczy kopię potwierdzenia odbioru mieszanin do żywienia pozajelitowego w momencie dostawy. 12. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony na Oddział Neonatologiczny wg przesłanej recepty. 13. Dostawy worków do żywienia pozajelitowego powinny odbywać się codziennie, profesjonalnym transportem, zapewniającym odpowiednie warunki do przewozu sporządzonych mieszanin, w temperaturze od +2oC do +8oC (zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej - Dz. U. z 2015 r. poz. 381). 14. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia w opakowaniu transportowym urządzenia pomiarowego, wskazującego minimalną i maksymalną temperaturę transportu, umożliwiającego Zamawiającemu kontrolę wymaganych warunków transportu. 15. Dostawa mieszaniny wykonanej na podstawie recepty przesłanej do Wykonawcy odbywać się winna do godz. 15:00 w dniu następnym. 16. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach, zastrzega sobie prawo do wysłania dodatkowych recept, w trybie pilnym „CITO” (również w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy). Termin dostawy do 6 godzin od momentu złożenia zamówienia. 17. W wyjątkowo trudnych do przewidzenia sytuacjach, po uzgodnieniu z Wykonawcą recepty przesłane później będą realizowane w tym samym dniu. 18. Podstawą do wykonania worków do żywienia pozajelitowego będzie wystawiona przez Zamawiającego indywidualna recepta, uzupełniona imienną pieczątką i podpisem osoby zlecającej, zawierająca następujące informacje: 1) imię i nazwisko pacjenta lub imię i nazwisko matki z oznaczeniem płci i kolejności urodzenia, 2) data urodzenia pacjenta, 3) masa ciała pacjenta, 4) skład mieszaniny pozajelitowej (podany w mililitrach) będzie podawany według listy preparatów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZUMOWY, 5) podaż, 6) czas podania, 7) szybkość podania mieszaniny, objętość całkowitą worka. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z gotową mieszaniną raport produkcji dla potwierdzenia zgodności wykonania z receptą. 19. Wykonawca gwarantuje, że mieszaniny będą oznakowane pod względem terminu ważności. 20. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga aby czynności sporządzania mieszanin do żywienia pozajelitowego były wykonywane przez przeszkolonego w tym zakresie magistra farmacji, zatrudnionego na podstawie umowy o pracę. 21. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osoby na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudnienia osoby na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 22. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 23. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej – w tym poprzez przesłanie faksem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85149000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. prowadzenie apteki szpitalnej zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 499). Jeżeli Wykonawca nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji składa oświadczenie, że nie ma obowiązku posiadania ww. dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach