Przetargi.pl
usługa żywienia pacjentów szpitala

Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Mickiewicza 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4742357, 4724100, 4724108 , fax. 056 4742358
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 10 10
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4742357, 4724100, 4724108, fax. 056 4742358
    REGON: 51963855400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa żywienia pacjentów szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w postępowaniu jest usługa żywienia pacjentów szpitala w Nowym Mieście Lubawskim polegająca na: - przygotowaniu w pomieszczeniach kuchennych wykonawcy posiłków w ilościach nie przekraczających: śniadanie I 23 000 śniadanie II 6 000 obiad (jednodaniowy) 23 500 podwieczorek 6 000 kolacja I 23 000 kolacja II 4 000 dieta płynna 2 000 litrów - dostarczaniu posiłków do oddziałów szpitalnych zamawiającego w szczelnie zamkniętych termosach, oznakowanych zgodnie z kierunkiem dystrybucji oraz rodzajem diet. W/w ilości stanowią zapotrzebowanie na okres trwania umowy. Ponieważ ilości posiłków zależą od liczby hospitalizowanych pacjentów, są to ilości szacunkowe. Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia całodobowego wyżywienia według diet w nieprzekraczalnych godzinach: - śniadanie I i II 7.30 - 8.00 - obiad i podwieczorek 12.00 - 13.00 - kolacja I i II 16.00 - 17.00. Posiłki będą dostarczane do Zamawiającego 3 razy dziennie w w/w godzinach dla oddziałów: dziecięcego, chorób wewnętrznych, ginekologiczno-położniczego, chirurgicznego - odcinek A oraz chirurgicznego - odcinek B. Ze względu na liczbę posiłków składających się na całodobowe wyżywienie diety dostarczane do zamawiającego można podzielić na III główne grupy: Grupa I - dieta ogólna, lekkostrawna, wątrobowa, p/miażdżycowa, trzustkowa, dieta płynna (do stomii, zupa jarzynowa, zupa mleczna itp.) i pozostałe - 3 posiłki (śniadanie, obiad, kolacja) Grupa II - dieta cukrzycowa, bogatobiałkowa, wysokokaloryczna itp. - 6 posiłków (I śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, I kolacja, II kolacja) Grupa III - dieta lekkostrawna dla dzieci, żołądkowa, wrzodowa itp. - 5 posiłków (I śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) Wartość energetyczna poszczególnych diet musi kształtować się w następujący sposób: dieta ogólna od 2300 do 2600 kcal dieta cukrzycowa od 2200 do 2600 kcal dieta lekkostrawna, p/miażdżycowa, trzustkowa i wątrobowa od 2000 do 2400 kcal dla dzieci (zależnie od wieku) od 1400 do 1800 kcal dieta niskokaloryczna od 1000 do 1200 kcal dieta wrzodowa i żołądkowa 2200 kcal dieta płynna i sonda od 2000 do 2400 kcal. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania zamawiającemu jadłospisów dekadowych. W jadłospisach tych dla wszystkich diet musi być podawana gramatura posiłków. Ponadto dla diet: lekkostrawnej, cukrzycowej, ubogoenergetycznej winny być podane wartości kaloryczne posiłków. Posiłki muszą: - być dostarczane do zamawiającego w zapotrzebowanej liczbie i rodzaju diet (zgodnie z zamawianymi dietami), - mieć odpowiednią temperaturę, - być różnorodne oraz inne dla różnych diet, - posiadać odpowiednią kaloryczność, - posiadać walory estetyczne i smakowe, - zawierać wymagany procentowy udział wszystkich składników odżywczych. Rozliczenie pomiędzy zamawiającym a wykonawcą następować będzie na podstawie liczby faktycznie dostarczonych I śniadań, II śniadań, obiadów, podwieczorków, I kolacji i II kolacji, a także litrów faktycznie dostarczonej diety płynnej. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków wskazanych w pkt.5 SIWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt. 4-8 oraz art.24 ust.1 pkt 9 ustawy 4) oświadczenie wykonawcy o posiadaniu przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 5) oświadczenie wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego treść znajduje się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji 7) aktualne dokumenty potwierdzające posiadanie pozytywnej opinii właściwej terenowo dla wykonawcy stacji sanitarno-epidemiologicznej dotyczącej pomieszczeń kuchennych, w których wykonawca będzie przygotowywał posiłki oraz środka transportu wykorzystywanego przez wykonawcę do przewożenia posiłków Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) składa 8) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. 8, dokumenty te zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. W/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoz.nml.w.interia.pl/specyfika.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach