Powiat Konecki ogłasza przetarg
- Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
- Data zamieszczenia: 2014-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
ul. Staszica 2 2
26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
REGON: 29100938900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa związana z wykonaniem i dostawą tablic rejestracyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z wykonaniem i dostawą tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z załącznikiem nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. - w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007r. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.) w przewidywanej ilości: -tablice samochodowe - do 28 800 szt., w tym: zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe, indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe, zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe, tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe, badawcze jednorzędowe i dwurzędowe. -tablice motocyklowe - do 1 200 szt., w tym: zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe -tablice motorowerowe - do 450 szt., w tym: zwyczajne, tymczasowe. 1.1 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i kasacji tablic złomowych przekazanych mu protokólarnie przez Zamawiającego i ponosi pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie przekazanych tablic złomowych z chwilą ich przekazania. 1.2 .Przedmiot zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu sukcesywnie partiami w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego. 1.3 Wykonawca zobowiązuje się wykonać, dostarczyć oraz odebrać wycofane tablice własnym środkiem transportu i na własny koszt w terminie nieprzekraczalnym 7 dni od dnia uzgodnienia telefonicznego które musi zostać niezwłocznie potwierdzone przez Zamawiającego w formie pisemnej bądź faksem. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający stosuje prawo opcji. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje, że minimalny poziom zamówienia, który zostanie w pełni zrealizowany wynosi: -tablic samochodowych - 24 000 szt. -tablic motocyklowych - 1 000 szt. -tablic motorowerowych - 375 szt. Zamówienie większej ilości tablic uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego i może zostać zwiększone w poszczególnych rodzajach tablic, o odpowiednio: - tablic samochodowych do 4 800 szt. - tablic motocyklowych do 200 szt. - tablic motorowerowych do 75 szt. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia przewidywanej ilości tablic do ilości rzeczywistego zapotrzebowania danego rodzaju tablicy, jednakże w ramach tej samej wartości zamówienia. 3.Tablice powinny posiadać certyfikat zgodności ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r.Nr 186 poz. 1322 z późn.zm.) 4.W związku z tym, że dostawa tablic rejestracyjnych odbywać się będzie sukcesywnie, każda dostarczana partia tablic rejestracyjnych powinna być poprzedzona badaniami niepełnymi, zgodnie z programem i zakresem określonym w załączniku nr 1 do wzoru umowy. 5.Na dostarczone tablice Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji począwszy od dnia wydania tablic przez Zamawiającego. Dotyczy to każdej partii tablic rejestracyjnych. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń tablic powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania oraz przyczyn losowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w jednej z form określonych w art.45 ust.6 ustawy PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/guest/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa 35.500 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2016 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa 33.500 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów
Dodano: 2015-04-30 - Wykonanie i sukcesywne dostarczanie 25000 sztuk tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie rejestracji pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-03-20 - Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2015 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2014-12-08 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa 30.000 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów
Dodano: 2014-06-05 - Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2014 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-12-13 - Dostawa 28 000 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów
Dodano: 2013-06-06 - Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2013 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Dodano: 2012-12-07