Przetargi.pl
Dostawa 33.500 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa 44
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 12 00 , fax. 41 200 12 10
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
    ul. Wrzosowa 44 44
    25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 12 00, fax. 41 200 12 10
    REGON: 29100937200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 33.500 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawy 33.500 sztuk nowych tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 2. Dostawa obejmuje tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi: a) o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1522 z późn. zm.); b) wyprodukowane zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585); c) w ilości zgodnej z faktycznymi zapotrzebowaniami Zamawiającego, przy czym Zamawiający planuje, iż ilość zamówionych tablic w okresie wykonywania umowy nie będzie wyższa niż 33.500 sztuk, z czego: - tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 31.000 sztuk, - tablice motocyklowe/ciągnikowe, w tym wtórniki - 1.500 sztuk, - tablice motorowerowe, w tym wtórniki - 1.000 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany wskazanych powyżej ilości w ramach poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych. W związku z tym, wielkość zakresu poszczególnych tablic może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego poszczególnych tablic rejestracyjnych i zwiększenie w zamian zakresu ilościowego innych tablic rejestracyjnych z asortymentu objętego zamówieniem. Ostateczna wielkość poszczególnych rodzajów tablic może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji zamówienia w poszczególnych rodzajach tablic. 3. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w rozdz. III ust. 2 lit. a i b SIWZ w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie częściowych zamówień, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, a w części dotyczącej zamówienia wtórników tablic i w innych szczególnie uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. 5. Dostawy będą realizowane w trwałych opakowaniach zawierających po 50 sztuk tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych, chyba że z treści złożonego zamówienia będzie wynikać inny sposób dostawy. 6. Dostawy będą dostarczane do siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kielcach Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, poziom -1 (stanowisko 1 i 2), w sposób gwarantujący terminowość i bezpieczeństwo transportu. Wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczone tablice rejestracyjne wynosi 36 miesięcy, liczony od dnia wydania tablic rejestracyjnych Zamawiającemu. Dotyczy to każdej partii tablic rejestracyjnych. 8. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji jakości i/lub rękojmi za wady, wad bądź usterek w przedmiocie umowy, Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o powstałych wadach bądź usterkach, a Wykonawca zobowiązuje się w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zgłoszenia wad bądź usterek do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z wymianą znaków legalizacyjnych na tablicach wolnych od wad, a koszt wymiany będzie potrącony z bieżących faktur, na co Wykonawca wyraża zgodę. Koszty będą naliczane po cenie zakupu znaków legalizacyjnych. 9. Wykonawca w ramach wynagrodzenia dokona badań niepełnych 50 sztuk losowo wybranych tablic rejestracyjnych z każdej partii wyprodukowanych 3.000 sztuk w zakresie: a) kształtu i wymiarów; b) geometrii i rozmieszczenia znaków; c) kolorystyki i znaku identyfikacyjnego zgodnie z pkt 3.2 Załącznika Nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1522 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kielcach Nr 52 8493 0004 0000 0057 2783 0008 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na Dostawę 33.500 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu w momencie zaksięgowania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę, należy dołączyć do oferty. Uwaga: Zamawiający informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 455) wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego, w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego czy też innego banku. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Starostwie Powiatowym w Kielcach Wydział Budżetu i Finansów, ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, III piętro, pokój 363 przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę wraz z pieczątką, datą i godziną wpływu do Starostwa, należy dołączyć do oferty. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości, c) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), d) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9 poniżej. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji dostaw cząstkowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach