Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach ogłasza przetarg
- Adres: 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 678 78 00 , fax. 43 6782701
- Data zamieszczenia: 2014-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach
ul. Łęczycka 16 16
99-200 Poddębice, woj. łódzkie
tel. 43 678 78 00, fax. 43 6782701
REGON: 73093482600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa związana z organizacją imprezy plenerowej pn. II Zjazd Balneologiczny - Rehabilitacja i balneologia w centrum Polski obejmującej koncerty artystów estrady polskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu imprezy plenerowej pn. II Zjazd Balneologiczny - Rehabilitacja i balneologia w centrum Polski realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 Oś priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. Program artystyczny będzie obejmował: 1. rozpoczęcie imprezy i prowadzenie jej przez konferansjera - Rafał Bryndal; 2. występy artystyczne lokalnych artystów; czas trwania występów 1 godz.; 3. koncert zespołu suport-owego, czas trwania koncertu 1 godz. 30 minut; 4. koncert KAMILA BEDNARKA - czas trwania koncertu: min. 75 min. + ewentualne bisy 5. koncert głównego artysty: ZAKOPOWER. Czas trwania koncertu: minimum 75 minut + ewentualne bisy; 6. zabawa taneczna z DJ-em. Czas trwania zabawy ok. 1 godz.; 7. zakończenie imprezy. Zamawiający dokonał uzgodnień z wykonawcami, o których mowa w pkt. 1, 4 i 5 w trybie przepisów art. 4 pkt 8b prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473, z 2014 r. poz. 423, 811) Do obowiązków Wykonawcy w ramach imprezy należy w szczególności: 1. Zapewnienie sceny sprawnej technicznie, posiadającej niezbędne atesty, zadaszonej, osłoniętej z trzech stron o wymiarach 12x10m, posiadającej niezależne zasilanie oraz spełniającej wymagania (ridery techniczne) określone przez występujących artystów (montaż, demontaż, obsługa, transport); 2. Zapewnienie nagłośnienia scenicznego zgodnego z wymaganiami występujących artystów (montaż, demontaż, obsługa, transport); 3. Zapewnienie oświetlenia scenicznego zgodnego z wymaganiami występujących artystów (montaż, demontaż, obsługa, transport) oraz oświetlenia terenu imprezy (min. 5 lamp/halogenów); 4. Zapewnienie wizualizacji artystycznej sceny wraz z obsługą min. 1 ekran diodowy/telebim o powierzchni min. 12 m2 (montaż, demontaż, obsługa, w tym praca operatora kamery, transport); 5. Udostępnienie sceny, nagłośnienia i oświetlenia dla artystów na próby od godz. 10.00 oraz Zamawiającego na bieżące potrzeby (wystąpienia władz, gości, występy innych zespołów itp.) 6. Przygotowanie i zabezpieczenie 2 ognisk (przygotowanie podłoża, zapewnienie pozwoleń, drewna, obsługa, sprzątnie) 7. Zapewnienie ochrony imprezy z zachowaniem wymagań określonych przepisami ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62 poz. 504 z późn. zm.), w tym: a) zapewnienie bezpieczeństwa osobom uczestniczącym w koncercie, w tym artystom na czas trwania prób i w trakcie koncertu; b) zapewnienie ochrony porządku publicznego poprzez ustawienie płotów zaporowych i osłonowych oraz odpowiednią liczbę pracowników ochrony; c) zabezpieczenie terenu dla publiczności, w tym zapewnienie bezpiecznych ciągów komunikacyjnych; d) zabezpieczenie imprezy pod względem medycznym i przeciwpożarowym; 8. Uzyskania stosownych zezwoleń niezbędnych przy organizacji tego typu imprezy oraz zawarcie umów niezbędnych przy organizacji tego typu imprezy, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62 poz. 504 z późn. zm.). Liczba uczestników imprezy szacowana jest na ok. 2.000 osób 9. Uzyskanie stosownych pozwoleń związanych z wyłączeniem ruchu na części ulic Polna i Zielona 10. przygotowanie terenu, na którym odbędzie się impreza z zachowaniem wymagań higieniczno-sanitarnych oraz przepisów BHP (tj. odpowiedniej ilości toi-toiów, zabezpieczenie, rozstawienie i opróżnianie koszy, w trakcie imprezy i po jej zakończeniu); 11. Zabezpieczenie miejsc parkingowych; 12. Zapewnienie przyłączy elektrycznych do sceny oraz stoisk wystawców towarzyszących imprezie. 13. Zapewnienie cateringu dla 50 osób obejmującego przede wszystkim: przystawki (min. 4 rodzaje), dania gorące (min. 4 potrawy), napoje zimne i gorące wraz z dodatkami. 14. Przygotowanie projektu plakatu promującego imprezę w uzgodnieniu z Zamawiającym, wydruk 500 egzemplarzy, dostarczenie do siedziby Zamawiającego na 14 dni przed planowaną imprezą. 15. Przygotowanie projektu zaproszeń na w/w imprezę w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego 300 wydrukowanych egzemplarzy na 21 dni przed planowana imprezą. 16. Zawarcie umów z wykonawcami i pokrycie kosztów honorarium oraz innych wydatków związanych z koncertem w tym uiszczenia tantiem autorskich: Zespół ZAKOPOWER, zespół Kamila BEDNARKA, Konferansjer - Rafał BRYNDAL 17. Wykonanie innych obowiązków spoczywających na organizatorze imprezy plenerowej a określonych przepisami ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych. Wymagania stawiane wykonawcy : 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4. Określenie przez wykonawcę tel. kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja IV Forum Miast Partnerskich w Łodzi w dn. 9-12 października 2016 r. z udziałem gości z miast partnerskich Łodzi i przedstawicieli łódzkiego sektora kreatywnego, w ramach projektu Promocja gospodarcza łódzkiego sektora kreatywnego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-07-27 - kompleksowa obsługa techniczna wydarzenia artystycznego - imprezy masowej Urodziny Łodzi w dniach 29-30.07.2016 r
Dodano: 2016-06-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie 6 akcji promujących zdrowie na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszania Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa.
Dodano: 2016-05-25 - Organizacja VIII. Pikniku Funduszy Europejskich
Dodano: 2016-04-15 - organizacja wydarzeń promocyjnych oraz zapewnienie wsparcia logistycznego do prowadzenia działań marketingowych Programu EXPO 2022 przy ubieganiu się Rzeczypospolitej Polskiej o przyznanie praw do organizacji wystawy International EXPO 2022 w Łodzi
Dodano: 2015-08-12 - realizacja koncepcji oraz wykonanie scenariusza i projektu szczegółowej aranżacji wystawy czasowej oraz scenariusza działań wspierających promocję Miasta Łodzi podczas EXPO 2015 w Mediolanie, przy użyciu różnych technik w tym m.in. multimedialnych, wizualnych i dźwiękowych
Dodano: 2015-07-14 - Organizacja i obsługa imprez plenerowych pod hasłem Daszyna Krainą OZE na potrzeby realizacji projektu Daszyna Krainą OZE - promocja marki lokalnej.
Dodano: 2015-04-28 - Organizacja i obsługa imprez plenerowych pod hasłem Daszyna Krainą OZE na potrzeby realizacji projektu Daszyna Krainą OZE - promocja marki lokalnej
Dodano: 2015-04-08 - Organizacja Pikniku Funduszy Europejskich
Dodano: 2015-03-12 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 207 000 Euro na usługę organizacji Regionalnego Turnieju Sołectw Województwa Łódzkiego na terenie Gminy Szadek
Dodano: 2015-03-06