Przetargi.pl
Usługa zorganizowania 4 spotkań badawczych w ramach projektu Zachodniopomorskie Obserwatorium Gospodarki

Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-383 Szczecin, ul. Mickiewicza 41
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4256100 , fax. 091 4256103
  • Data zamieszczenia: 2011-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
    ul. Mickiewicza 41 41
    70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4256100, fax. 091 4256103
    REGON: 81014446200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zorganizowania 4 spotkań badawczych w ramach projektu Zachodniopomorskie Obserwatorium Gospodarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Usługa zorganizowania 4 spotkań badawczych w ramach projektu Zachodniopomorskie Obserwatorium Gospodarki w podziale na 4 części obejmująca swym zakresem wynajem sali konferencyjnej oraz zapewnienie poczęstunku dla uczestników spotkań badawczych. Przeprowadzone zostaną 4 spotkania w 4 wskazanych przez Zamawiającego terminach, które odbędą się w następujących miastach: dla Części I w Pyrzycach, dla Części II w Drawsku Pomorskim, dla Części III w Sławnie oraz dla Części IV w Gryficach. Spotkania odbywać się będą wg ustalonego scenariusza. Termin realizacji zamówienia: DLA CZĘŚĆ I - 14.09.2011 r. - Pyrzyce DLA CZĘŚĆ II - 20.09.2011 r. - Drawsko Pomorskie DLA CZĘŚĆ III - 04.10.2011 r. - Sławno DLA CZĘŚĆ IV - 11.10.2011 r. - Gryfice Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia sali konferencyjnej w godzinach ustalonych w harmonogramie, przy czym ze względów organizacyjnych sala powinna być dostępna dla potrzeb Zamawiającego na godzinę przed oraz godzinę po zaplanowanym w harmonogramie spotkaniu.Wyposażenie sali konferencyjnej: -miejsca siedzące dla 30 osób, -stoły ustawione w układzie litery U, L lub T + stół prezydialny -odpowiednie oświetlenie i nagłośnienie oraz właściwa temperatura w sali -rzutnik multimedialny, ekran, tablica, flipchart, markery i pisaki -zaplecze socjalne (miejsce pozwalające na spożycie posiłku oraz toalety), Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom spotkań poczęstunku zgodnie z godzinami podanymi w harmonogramie spotkań. W ramach usługi wykonawca zapewni dla 30 osób: 1.Kanapki- 100 sztuk 2.Soki owocowe (min.3 rodzaje) w kartonach- 1L x 30 osób 3.Kawa, herbata w saszetkach do samodzielnego zaparzenia, dodatki: cukier, cytryna, śmietanka do kawy) - dla 30 osób 4.Woda mineralna (niegazowana 0, 5 L x 15 osób, gazowana 0, 5 L x 15 osób) 5.Ciastka- dla 30 osób (min. 3 rodzaje) 6.Świeże owoce - dla 30 osób, (min. 3 rodzaje) z wymienionych: jabłka, gruszki, winogrona, mandarynki, brzoskwinie, kiwi, banany. Wykonawca dostarczy niezbędne naczynia oraz sztućce, a także wodę konieczną dla zaparzenia napojów gorących. Wykonawca rozstawi przygotowany poczęstunek na sali, w której odbywać się będzie spotkanie. Po zakończonym spotkaniu Wykonawca sprzątnie pozostawione nakrycia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający WYMAGA wniesienia wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Wadium dla poszczególnych części wynosi: -Dla części I: 60, 00 PLN, (słownie: sześćdziesiąt złotych, zero groszy) -Dla części II: 60, 00 PLN, (słownie: sześćdziesiąt złotych, zero groszy) -Dla części III: 60, 00 PLN, (słownie: sześćdziesiąt złotych, zero groszy) -Dla części IV: 60, 00 PLN, (słownie: sześćdziesiąt złotych, zero groszy) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 72 1240 3927 1111 0010 0699 2838. UWAGA. W tytule przelewu wadium wnoszonego w pieniądzu należy wskazać znak identyfikujący postępowanie, przykładowo: WADIUM dla Części: - dotyczy przetargu WUP.VIIIA.3331/53/ASid/11 na: Usługa zorganizowania 4 spotkań badawczych w ramach projektu Zachodniopomorskie Obserwatorium Gospodarki.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale X pkt 10.3 SIWZ. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający uzna za skuteczne, tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu (data i godzina) składania ofert wskazanym w Rozdziale X pkt 10.3. Wadium wniesione w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy dołączyć do oferty w formie oryginału

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach