Przetargi.pl
Usługa zimowego utrzymania ulic i chodników miejskich na terenie miasta Siemiatycze

Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6565800, 6565815 , fax. 085 6565803
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Siemiatycze
    ul. Pałacowa 2 2
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 085 6565800, 6565815, fax. 085 6565803
    REGON: 05002691100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemiatycze.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zimowego utrzymania ulic i chodników miejskich na terenie miasta Siemiatycze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania ulic, chodników i parkingów miejskich (CPV 90.62.00.00-9 CPV 90.63.00.00-2) polegająca na: - przygotowaniu materiałów sypkich i środków chemicznych do zwalczania śliskości oraz właściwe ich składowanie, - ośnieżaniu ulic, przejść dla pieszych, parkingów, chodników wg stanowiącego załącznik do niniejszego siwz wykazu. Podstawowym zadaniem jest utrzymanie przejezdności ulic wraz z odśnieżaniem i likwidacją śliskości w okresie zimowym. Na ulicach, w ciągu których przebiegają trasy komunikacji miejskiej i inne ważniejsze arterie miejskie jak: trasy komunikacji miejskiej, wysypisko odpadów komunalnych, ujecie wody, dojazd do szpitala, szkół i przedszkoli należy zapewnić przejezdność w pierwszej kolejności, powinny być odśnieżone do godz. 5.00, a następnie przystąpić do odśnieżania i zwalczania śliskości na pozostałych ulicach i, chodnikach i parkingach zgodnie z załączonym wykazem. W przypadku późniejszych opadów śniegu lub wystąpienia ślizgawicy prace związane z odśnieżaniem lub likwidacją ślizgawicy powinny być prowadzone w czasie opadów i zakończone w ciągu 2 godzin od ich ustania lub wystąpienia gołoledzi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 185 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 3) Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń do przewidzianych do realizacji. 4)Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne w zakresie wynikającym z art. 22ust. 1pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty dołączane do oferty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wykonawca musi dysponować co najmniej następującym sprzętem: 1.Ciągnik ciężki - 1 szt. 2.Pług czołowy do ciągnika - 1 szt. 3.Piaskarka do ciągnika - 1 szt. 4.Ładowarka do załadunku środków uszorstniających - 1 szt. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest również przedłożyć: 1) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. nr 4) wraz z załączonymi załącznikami, o których mowa na str. 2 - Załączniki do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.siemiatycze.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach