Przetargi.pl
Usługa zimowego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek - do czasu zawarcia umowy na dokończenie sezonu zimowego 2020/2021 – zamówienie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2021-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zimowego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek - do czasu zawarcia umowy na dokończenie sezonu zimowego 2020/2021 – zamówienie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie następujących usług: a) działania organizacyjno – techniczne, b) zapewnienie miejsca (placu) do składowania materiałów (sól, piasek). Materiały winny być składowane w taki sposób aby były właściwie przygotowane do użytku, niezależnie od panujących warunków pogodowych. Materiał musi być odpowiednio zabezpieczony na czas trwania umowy oraz przez okres 2 miesięcy po realizacji umowy. c) przygotowanie na placach składowych Wykonawcy materiałów (mieszanki) do zapobiegania i usuwania śliskości zimowej wraz z załadunkiem i transportem. d) - piasek i solankę na własny koszt zapewni Wykonawca, sól otrzyma od Zamawiającego. e) Zamawiający dopuszcza wykorzystanie soli będącej własnością Wykonawcy do wykonania mieszanki 30%. Akceptacja następuje tylko pod warunkiem wcześniejszego wnioskowania o dopuszczenie materiału i akceptacje po sprawdzeniu materiału przez przedstawiciela RDW Włocławek. f) odśnieżanie – usuwanie śniegu z nawierzchni jezdni. Nośniki muszą posiadać napęd na min. 2 osie, g) zapobieganie i usuwanie śliskości zimowej na jezdni poprzez stosowanie środków niechemicznych (uszorstniających: mieszanka 30% sól + piasek, czysta sól). Materiał uszorstaniający w celu zapobiegania zwiewaniu z jezdni musi być dodatkowo zraszany solanką w trakcie posypywania drogi. h) ręczna likwidacja śliskości zimowej na spadkach. O konieczności wykonania ręcznej likwidacji śliskości na spadkach decyduje pracownik Wykonawcy będący na miejscu i odpowiedzialny za wykonanie usługi. Zamawiający ma prawo wstrzymać lub zakończyć usługę ręcznej likwidacji śliskości zimowej na spadkach. Informacja o wstrzymaniu lub zakończeniu Zamawiający przekazuje Wykonawcy drogą mailową na adres podany w ofercie ( w wypadku problemów z dostarczeniem na podany e-mail wiadomości informacja zostanie przesłana na adres ogólny Wykonawcy). W przypadku wykonania ręcznej likwidacji śliskości na spadkach przez Wykonawcę pomimo informacji o wstrzymaniu tych prac nie zostaną one zaliczone w rozliczeniu. i) zapobieganie i usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie materiałów niechemicznych (uszorstniających) z nawierzchni chodników i ścieżek pieszo – rowerowych jak w p-kcie g. poprzez ręczne odśnieżanie i zwalczanie śliskości peronów i przystanków autobusowych, oraz mechaniczne odśnieżanie - chodników i ścieżek pieszo – rowerowych. Usługa ta będzie wykonywana interwencyjnie na zlecenie dyżurnego. Czas od otrzymania zlecenia do rozpoczęcia interwencji maksymalnie 2 godziny. Zlecenie zapobiegania śliskości oraz odśnieżania chodników i ścieżek pieszo-rowerowych dokonywane będzie przez Zamawiającego odrębnym zleceniem określającym zakres prac z przewidzianymi lokalizacjami i długością oraz terminem wykonania. Zlecenie zostanie przesłane drogą mailową, lub faxem za potwierdzeniem odbioru przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia o zakończeniu prac Zamawiającego w celu dokonania odbioru i potwierdzenia zakresu wykonanych prac. W przypadku nie zgłoszenia zakończenia pracy i ponownego wystąpienia śliskości, lub opadów śniegu Zamawiający traktuje zlecenie jako nie wykonane. W wypadku uszkodzenia nawierzchni lub infrastruktury przez sprzęt Wykonawca ponosi koszty naprawy powstałych uszkodzeń. Do rozliczenia wykonanych prac liczona będzie maksymalna szerokość odśnieżania 1,5m. j) przy intensywnych opadach śniegu usuwanie wraz z wywozem pokrywy śniegu. Zamawiający nie jest w posiadaniu miejsca, na którym istniałaby możliwość składowania śniegu. Zapewnienie takiego miejsca przestrzegając przy tym przepisów min. Prawa wodnego, Prawa ochrony środowiska, Ustawy o odpadach oraz w uzgodnieniu z właścicielem/zarządcą terenu leżeć będzie po stronie Wykonawcy. Wywóz śniegu w ciągu 24 godzin od otrzymania od Zamawiającego dyspozycji wywozu. k) W przypadku wystąpienia intensywnych opadów śniegu których skutkiem jest paraliż w ruchu drogowym Zamawiający może dopuścić pracę sprzętu dodatkowego rozliczanego zgodnie z podziałem na kategorie (pług ciężki, pług wirnikowy, ładowarka teleskopowa) l) utrzymanie w gotowości technicznej sprzętu przewidzianego do realizacji zadań wraz z obsługą,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach