Przetargi.pl
Usługa zarządzania projektem pn: Realizacja strategii niskoemisyjnych na obszarze Subregionu Północnego Województwa Opolskiego

Powiat Kluczborski ogłasza przetarg

  • Adres: 46200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4185218 , fax. 0-77 4186520
  • Data zamieszczenia: 2017-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kluczborski
    ul. Katowicka 1
    46200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 0-77 4185218, fax. 0-77 4186520
    REGON: 53141250400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zarządzania projektem pn: Realizacja strategii niskoemisyjnych na obszarze Subregionu Północnego Województwa Opolskiego
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na kompleksowym zarządzaniu całością projektu pod nazwą: „Realizacja strategii niskoemisyjnych na obszarze Subregionu Północnego Województwa Opolskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Poddziałania 3.1.1 Strategie niskoemisyjne w miastach subregionalnych. 2. Całkowita wartość projektu wynosi 51 834 597,74 zł. Powiat Kluczborski, który jest Liderem Projektu o nazwie jw. realizuje projekt w partnerstwie z: Gminą Byczyna - Partner 1, Gminą Kluczbork - Partner 2, Gminą Lasowice Wielkie – Partner 3, Gminą Wołczyn - Partner 4, Powiatem Namysłowskim - Partner 5, Gminą Namysłów - Partner 6, Gminą Pokój - Partner 7, Powiatem Oleskim - Partner 8, Gminą Dobrodzień - Partner 9, Gminą Olesno - Partner 10, Gminą Praszka - Partner 11, Gminą Rudniki - Partner 12, Gminą Zębowice - Partner 13. 3. Okres realizacji projektu: - Rozpoczęcie usługi kompleksowego zarządzania projektem od dnia 03.07.2017r., chyba, że ulegnie przedłużeniu procedura mająca na celu wybór wykonawcy. - Zakończenie usługi kompleksowego zarządzania projektem - zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie zakończenie rzeczowej realizacji w/w projektu nastąpi do dnia 30.06.2019r. natomiast zakończenie finansowe projektu do dnia 23.08.2019r., z zastrzeżeniem, iż termin ten może ulec przedłużeniu, oraz że usługa kompleksowego zarządzania projektem będzie wykonywana do czasu uzyskania ostatecznej decyzji o zatwierdzeniu końcowego wniosku o płatność oraz, że Wykonawca będzie uczestniczył w kontrolach wskazanych w SIWZ po zakończeniu realizacji projektu. W przypadku kontroli projektu (w okresie trwania umowy i po jej zakończeniu) Wykonawca – w razie konieczności - zobowiązany będzie reprezentować Zamawiającego przed instytucją kontrolującą i udzielać wyjaśnień w przypadku wystąpienia wątpliwości. 4. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia: 1). polega na kompleksowym zarządzaniu całością Projektu i koordynowaniu działań projektowych w zakresie przewidzianym do realizacji przez Powiat Kluczborski (Lidera) oraz Partnerów projektu, 2) obejmuje sprawowanie stałego, bieżącego nadzoru i kontroli nad budżetem Projektu, oraz zarządzaniu środkami finansowymi Projektu, przy ścisłej współpracy z komórkami finansowymi Lidera i Partnerów, 3) realizowana będzie bezpośrednio przez wskazaną przez Wykonawcę: a) osobę do pełnienia funkcji Kierownika Projektu tj. osobę kompleksowo zarządzającą całością Projektu oraz koordynującą działania kadry projektu przy realizacji Projektu, w tym odpowiedzialną za sferę finansową Projektu oraz b) osobę do obsługi finansowo-sprawozdawczej projektu. ZADANIA ORAZ OBOWIĄZKI OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI PRZEDMIOTOWEGO ZAMOWIENIA. 5.1. Kierownik Projektu oraz osoba do obsługi finansowo-sprawozdawczej projektu zobowiązani będą świadczyć usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia (wykonywać swoje obowiązki): 1) na terenie Powiatu Kluczborskiego, Oleskiego i Namysłowskiego według potrzeb i zgodnie z założeniami Projektu - kontrola dokumentacji Partnerów w ich siedzibach. Nie dopuszcza się wykonywanie zadań poza siedzibą Zamawiającego, za wyjątkiem sytuacji opisanych w SIWZ tj. m.in. kontrole w siedzibie Partnerów projektu; 2) w Biurze Projektu zlokalizowanym w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kluczborku w każdy dzień roboczy w godzinach pracy Starostwa Powiatowego tj. od 8:00 do 16:00 w poniedziałki oraz od 7:00 do 15:00 od wtorku do piątku – w łącznym wymiarze po 160 godzin miesięcznie każda, dotyczy zarówno Kierownika projektu jak i osoby do obsługi finansowo – sprawozdawczej, który jest wymiarem podstawowym podlegającym udokumentowaniu oraz podlegającym kontroli przez Zamawiającego, 3) na swoim sprzęcie komputerowym. Zamawiający udostępnia w/w osobom pomieszczenie biurowe, niezbędne do prawidłowej realizacji umowy, materiały i urządzenia biurowe (z wyjątkiem sprzętu komputerowego), dostęp do sieci internetowej, telefonu, jak również dostęp do mediów. 4) Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie z tytułu kosztów delegacji związanych ze świadczeniem usługi. 5) Wykonawca oświadcza, że osoby, które będą świadczyć przedmiotową usługę przyjmują Politykę bezpieczeństwa obowiązująca w Starostwie Powiatowym w Kluczborku i w przypadku podpisania umowy zobowiązują się do jej stosowania – co zostanie potwierdzone stosownym oświadczeniem. 6) Osoby wybrane do realizacji przedmiotowego zamówienia będą miały dostęp do sieci internetowej oraz skrzynki emailowej w Starostwie Powiatowym w Kluczborku będą również posiadały upoważnienie do obsługi SL2014, poprzez własny profil zaufany. 5.2. Przewidywany okres realizacji zamówienia Kierownika Projektu oraz osoby do obsługi finansowo-sprawozdawczej projektu: od dnia podpisania umowy do 23.08.2019r. chyba, że ulegnie przedłużeniu procedura mająca na celu wybór wykonawcy oraz z zastrzeżeniem, iż termin ten może ulec przedłużeniu, oraz że usługa kompleksowego zarządzania projektem będzie wykonywana do czasu uzyskania ostatecznej decyzji o zatwierdzeniu końcowego wniosku o płatność oraz, że Wykonawca będzie uczestniczył w kontrolach wskazanych w SIWZ po zakończeniu realizacji projektu. W przypadku kontroli projektu (w okresie trwania umowy i po jej zakończeniu) Wykonawca – w razie konieczności - zobowiązany będzie reprezentować Zamawiającego przed instytucją kontrolującą i udzielać wyjaśnień w przypadku wystąpienia wątpliwości. Przewidywane zaangażowanie każdej z w/w osób w skali miesiąca wynosi 160 godzin. 5.3. Zadania Kierownika projektu: 1) (1 osoba) praca na rzecz projektu zarówno w trakcie, jak i po zakończeniu rzeczowej i finansowej realizacji projektu, aż do uzyskania przez Lidera informacji o zatwierdzeniu końcowego wniosku o płatność, sprawozdania końcowego: 1. nadzór nad całym zespołem projektowym, 2. badanie zgodności działań Lidera i Partnerów projektu z zaakceptowanym wnioskiem o dofinansowanie, harmonogramem finansowo-rzeczowym, podejmowanie działań naprawczych w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, 3. prezentowanie postępu finansowo -rzeczowego, poziomu realizacji wskaźników przed Liderem Projektu (1 raz w miesiącu do 25 dnia m-cą) oraz przed Grupą Sterującą (1 raz na kwartał do 25 dnia ostatniego miesiąca danego kwartału), 4. informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, 5. dokonywanie zmian we wniosku o dofinansowanie (zmiany zaakceptowane przez Grupę Sterującą), 6. prowadzenie korespondencji z UMWO w zakresie projektu, przygotowywanie pism, wyjaśnień itp. 7. weryfikacja merytoryczna dokumentów księgowych Lidera i Partnerów, 8. ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe sporządzenie wniosku o płatność, na podstawie dokumentów otrzymanych od Lidera i Partnerów projektu, 9. kontrola dokumentacji Partnerów w ich siedzibach, na miejscu realizacji projektu (min. 2- krotna kontrola u każdego z partnerów w okresie realizacji), 10. uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych projektu zarówno w trakcie realizacji, jak i w okresie trwałości (tj. 5 lat po dokonaniu ostatniego zwrotu środków na konto Lidera). 5.4. Zadania osoby przewidzianej do obsługi finansowo-sprawozdawczej projektu: 1) (1 osoba) praca na rzecz projektu zarówno w trakcie, jak i po zakończeniu realizacji projektu, aż do uzyskania przez Lidera informacji o zatwierdzeniu końcowego wniosku o płatność, sprawozdania końcowego: 1. obsługa Centralnego systemu informatycznego SL 2014: 2. opracowywanie wniosków o płatność zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem płatności: postęp rzeczowy, wskaźniki produktu i rezultatu, problemy w realizacji projektu, postęp finansowy (zestawienie dokumentów finansowych), załączniki itp. 3. dokonywanie zmian w harmonogramach płatności, 4. wspieranie działań kierownika projektu w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, 5. zgłaszanie kierownikowi projektu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości, 6. współpraca z członkami zespołu projektowego, 7. wprowadzanie danych dot. Zamówień publicznych (lista zamówień, informacje o zamówieniu, podpisane umowy, protokoły odbiorów) Lidera oraz Partnerów projektu 8. baza personelu: ewidencja personelu projektu, planowany czas pracy, protokoły odbioru prac, 9. weryfikacja dokumentów księgowych Lidera oraz Partnerów projektu, 10. uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych projektu zarówno w trakcie realizacji, jak i w okresie trwałości (tj. 5 lat po dokonaniu ostatniego zwrotu środków na konto Lidera). Zamawiający na podstawie art.29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz.1502 z późn. zm.) osób wykonujących w/w czynności - SZCZEGÓŁOWY OPIS W TYM ZAKRESIE ZAWIERA SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach