Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg
- Adres: 46100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
- Data zamieszczenia: 2017-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
ul. Stanisława Dubois 3
46100 Namysłów, woj. opolskie
tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
REGON: 52451300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi zarządzania projektem w pięciu Gminach Powiatu Namysłowskiego w ramach projektu partnerskiego „Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego” realizowanego w Poddziałaniu 9.1.1 Wsparcie kształcenia ogólnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych - 79421000-1. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zarządzania projektem w pięciu Gminach Powiatu Namysłowskiego w ramach projektu partnerskiego „Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego” realizowanego w Poddziałaniu 9.1.1 Wsparcie kształcenia ogólnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.3 Projekt realizowany w okresie 01.09.2016 - 31.07.2018 obejmuje kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw umiejętności, kształtowanie i rozwijanie kompetencji w zakresie przedmiotów przyrodniczych lub matematyki, kształtowanie i rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów, indywidualizacje pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz dostawę pomocy dydaktycznych i sprzętu na potrzeby wyposażenia szkolnych pracowni przedmiotowych a także podnoszenie kwalifikacji nauczycieli 15 szkół podstawowych objętych wsparciem w ramach projektu na terenie powiatu namysłowskiego. 3.4 Projekt jest realizowany na terenie 5 gmin wchodzących w skład powiatu namysłowskiego. Biuro projektu znajduje się w siedzibie Urzędu Gminy Namysłów – ul. Stanisława Dubois 3,46-100 Namysłów 3.5 Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: CZĘŚĆ 1 – KOORDYNATOR PROJEKTU - przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu CZĘŚĆ 2 – ASYSTENT KOORDYNATORA - przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta koordynatora 3.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI I 3.6.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora projektu pn. „Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego” 3.6.2 W ramach zarządzania projektem na stanowisku Koordynatora, Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację zadań mających na celu prawidłową realizację i rozliczenie projektu, w tym w szczególności: koordynacja prac zespołu projektowego, zapewnienie właściwego przepływ informacji pomiędzy partnerami projektu, bieżący kontakt z parterami projektu, nadzór nad prawidłową realizacją zadań merytorycznych projektu, sprawozdawczość (przygotowanie wniosków o płatność w systemie SL), podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu, przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, przygotowanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu oraz kontakt z Instytucją Pośredniczącą, opracowanie i zgłaszanie zmian do projektu, przygotowywanie formularzy zmian, wprowadzanie zmian w treści wniosku aplikacyjnego, nadzór nad działaniami informacyjnymi i promocyjnymi, przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, nadzór nad zgodnością realizacji projektu z zasadą równości szans kobiet i mężczyzn oraz zasadą równości szans i niedyskryminacji w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu. 3.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZEŚCI II 3.7.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Asystenta koordynatora projektu pn. „Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego” 3.7.2 W ramach zarządzania projektem na stanowisku Asystenta koordynatora Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację zadań mających na celu prawidłową realizację i rozliczenie projektu, w tym w szczególności: współpraca w zakresie realizacji zadań z koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym, zapewnienie właściwego przepływ informacji pomiędzy partnerami projektu, bieżący kontakt z partnerami projektu, zbieranie i przetwarzanie danych ilościowych i jakościowych stanowiących źródło weryfikacji wskaźników określonych we wniosku aplikacyjnym, kontrola osiągnięcia wskaźników rezultatu i produktu, weryfikacja danych uczestników projektu, wprowadzanie i monitoring uczestników w systemie SL 2014, weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektu, przygotowanie wzorów dokumentów i formularzy niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu, właściwy opis i oznakowanie dokumentacji projektowej, archiwizacja dokumentacji, prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych, przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, zapewnienie możliwości osobistego kontaktu uczestników z kadrą projektu w ramach biura projektu. 3.8 Zamawiający informuje, że osoby przewidziane w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia, muszą wykonywać powierzone im zadania osobiście. 3.9 Każdy Wykonawca z uwagi na osobisty charakter świadczonej usługi może złożyć ofertę wyłącznie na jedną wybraną część zamówienia. 3.10 Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z: - wnioskiem aplikacyjnym projektu pn. „Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego” nr RPOP.09.01.01-16-044/15-00 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Zleceniobiorcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez IP wersji wniosku aplikacyjnego); - umową o dofinansowanie projektu pn. „Klucz do kompetencji w Szkołach Podstawowych Powiatu Namysłowskiego” nr RPOP.09.01.01-16-044/15 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Zleceniobiorcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez IP wersji umowy o dofinansowanie). Wykonawca jest zobowiązany w ramach realizacji usługi do stosowania obowiązujących dokumentów oraz aktów prawnych oraz wytycznych realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w tym w szczególności Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 3.11 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3.12 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.13 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokość: dla CZĘŚCI I – 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). dla CZĘŚCI II – 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Kierownika Biura Projektu dla projektu pn. „Centrum Badań i Innowacji w Chorobach Cywilizacyjnych – Chorobach Sercowo-Naczyniowych i Chorobach Kręgosłupa Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu” realizowanego w ramach działania 1.2 Infrastruktura B+R Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
Dodano: 2020-09-16 - Pełnienie funkcji Kierownika Biura Projektu dla projektu pn. „Centrum Badań i Innowacji w Chorobach Cywilizacyjnych – Chorobach Sercowo-Naczyniowych i Chorobach Kręgosłupa Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu” realizowanego w ramach działania 1.2 Infrastruktura B+R Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
Dodano: 2020-08-31 - Usługa zarządzania projektem pn: Realizacja strategii niskoemisyjnych na obszarze Subregionu Północnego Województwa Opolskiego
Dodano: 2017-06-27