Agencja Rozwoju Pomorza S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 80-309 Gdańsk, Al. Grunwaldzka
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 32 33 100 , fax. 58 32 33 200
- Data zamieszczenia: 2020-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Al. Grunwaldzka 472D
80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 32 33 100, fax. 58 32 33 200
REGON: 19004453000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.arp.gda.pl/; https://bip.arp.gda.pl/; https://arp.ezamawiajacy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zaprojektowania i wykonania narzędzia online w ramach projektu „SPEKTRUM. Pomorski System Usług Doradczych” wraz z zapewnieniem wdrożenia, wsparcia technicznego oraz gwarancyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania i wykonania narzędzia online w ramach projektu „SPEKTRUM. Pomorski System Usług Doradczych” wraz z zapewnieniem wdrożenia, wsparcia technicznego oraz gwarancyjnego. Poprzez narzędzie online należy rozumieć internetową bazę danych w postaci strony internetowej – zawierającą katalog oraz wyszukiwarkę specjalistycznych usług doradczych umieszczonych w otwartej bazie Instytucji Otoczenia Biznesu (IOB) akredytowanych przez Zamawiającego, prezentującej ofertę IOB, pod kątem potrzeb zgłaszanych przez pomorskie MŚP z terenu województwa pomorskiego, pozwalającej m.in. na sortowanie oraz wyszukiwanie danych w oparciu o różne kryteria, definiowane przez Zamawiającego. Zamówienie składa się z następujących etapów: a) Etap 1. Przeprowadzenie warsztatu strategicznego. b) Etap 2. Zaprojektowanie i wykonanie narzędzia online. c) Etap 3. Wdrożenie Zamawiającego do korzystania z narzędzia online. d) Etap 4. Przekazanie kodu źródłowego oraz struktury narzędzia online. e) Etap 5. Zapewnienie wsparcia technicznego. f) Etap 6. Zapewnienie wsparcia gwarancyjnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w załączniku nr 1 do SIWZ- OPZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72300000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące : 1) aktualne na dzień składania ofert wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ; 2) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ; 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 2) wykaz usług (w zakresie wskazanym w rozdz. V ust. 1 pkt. 1.2 ppkt 1) SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 6 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 3) wykaz osób (w zakresie wskazanym w rozdz. V ust. 1 pkt. 1.2. ppkt. 2) SIWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa pozyskania, przetworzenia i dostawy danych obserwacyjnych SST z sensora Oborniki
Dodano: 2022-11-28 - Usługa pozyskania, przetworzenia i dostawy danych obserwacyjnych SST z sensora Oborniki
Dodano: 2022-10-21 - Świadczenie usługi opieki serwisowej oraz administrowania infrastrukturą informatyczną Zamawiającego
Dodano: 2020-10-23 - Usługa zaprojektowania i wykonania narzędzia online w ramach projektu „SPEKTRUM. Pomorski System Usług Doradczych” wraz z zapewnieniem wdrożenia, wsparcia technicznego oraz gwarancyjnego
Dodano: 2020-06-03 - Pozyskanie i przetwarzanie danych dotyczących obiektów kosmicznych z optycznych sensorów (teleskopów) obserwacji i śledzenia oraz lasera, rozmieszczonych globalnie w zakresie różnych orbit wokółziemskich (w tym LEO, MEO i GEO) oraz dostarczaniu ich do Polskiej Agencji Kosmicznej
Dodano: 2020-03-24 - Świadczenie usług utrzymania oraz rozwoju systemu Open Care – ANTREZ Medical Software.
Dodano: 2018-06-26 - Świadczenie usług utrzymania oraz rozwoju systemu Open Care – ANTREZ Medical Software.
Dodano: 2018-06-07 - Świadczenie usług utrzymania oraz rozwoju systemu Open Care – ANTREZ Medical Software
Dodano: 2018-05-29