Przetargi.pl
Świadczenie usług utrzymania oraz rozwoju systemu Open Care – ANTREZ Medical Software.

Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 80-308 Gdańsk, Polanki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 552 50 81 , fax. 58 552 47 41
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Polanki 119
    80-308 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 552 50 81, fax. 58 552 47 41
    REGON: 29420800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalpolanki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług utrzymania oraz rozwoju systemu Open Care – ANTREZ Medical Software.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług utrzymania oraz rozwoju systemu Open Care – ANTREZ Medical Software, składającego się z następujących modułów: 1) Izba Przyjęć 2) Oddział 3) Przychodnia 4) Kontrakty i Rozliczenia 5) Zaopatrzenie 6) Apteka 7) Apteczka Oddziałowa 8) Archiwum Medyczne 9) Mikrobiologia 10) Diagnostyka Obrazowa (RIS – PACS) 11) Interfejs wymiany danych wg standardu HL7 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SOPZ – załączniku nr 1 do SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do: 2.1 Zapewnienia Zamawiającemu zgodnego z umową i nieprzerwanego działania systemu (usługi SLA), jak również zapewnienie świadczenia innych opisanych umową usług wspomagających korzystanie z tego oprogramowania przez Zamawiającego. 2.2 Usuwania awarii oraz usterek. 2.3 Bieżącego monitoringu w zakresie udostępniania aktualizacji oprogramowania osób trzecich (będącego elementem systemu) przez producenta oprogramowania osób trzecich, jak również – w sytuacji takiego udostępnienia – uzyskanie tych aktualizacji w imieniu i na rzecz Zamawiającego od takiego producenta oraz ich instalacja w ramach systemu. 2.4 Zapewnienia zgodności systemu z przepisami prawa obowiązującymi w Polsce. 2.5 Dostosowywania systemu do potrzeb Zamawiającego związanych ze zmianą formy prawnej, zmian organizacyjnych, strukturalnych, lokalizacyjnych. 2.6 Prowadzenia prac mających na celu podniesienie jakości i funkcjonalności systemu. 2.7 Administracji serwera bazy danych i serwera PACS. 2.8 Bieżącego wsparcia użytkowników systemu w zakresie jego obsługi. 2.9 Instalowania i konfigurowania końcówek systemu na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych. 2.10 Szkolenia użytkowników systemu w zakresie jego obsługi. 2.11 Zapewnienia świadczenia usług konsultacyjnych związanych z systemem; 2.12 Współpracy z Zamawiającym oraz podmiotami zewnętrznymi podczas planowania i wdrażania nowych rozwiązań informatycznych Zamawiającego obejmujących, rozbudowujących, zmieniających, zastępujących lub integrujących funkcje realizowane przez system. 2.13 Zapewnienia Zamawiającemu modyfikacji i rozbudowy systemu, jak również zapewnienie świadczenia innych opisanych umową usług wspomagających korzystanie z systemu przez Zamawiającego. 2.14 Wykonania rozbudowy i modyfikacji określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.15 Sporządzania dokumentacji obejmującej w szczególności instrukcje instalacyjne oraz – w odniesieniu do oprogramowania, co do którego Wykonawca zobowiązał się do przekazania kodów źródłowych – także kody źródłowe takich modyfikacji Wykonawcy. 2.16 Raportowania w zakresie usług utrzymania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72300000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. b) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 3) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 8 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach