Główny Urząd Miar ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, ul. Elektoralna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 581 90 04 , fax. 22 581 93 90
- Data zamieszczenia: 2020-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Miar
ul. Elektoralna 2
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 581 90 04, fax. 22 581 93 90
REGON: 01041542000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gum.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zapewnienia zespołu specjalistów IT – na 24 miesiące: 1) zapewnienie zespołu dwóch specjalistów IT – część I zamówienia, 2) zapewnienie doradztwa dla pracowników WI w zakresie architektury rozwiązań chmurowych, ze szczególnym uwzględnieniem posiadanych przez Zamawiającego usług – część II zamówienia, 3) wsparcie dla administratorów IT - część III zamówienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia zespołu specjalistów IT – na 24 miesiące zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: 1) zapewnienie zespołu dwóch specjalistów IT- część I zamówienia - świadczenie usług wsparcia technicznego w siedzibie Głównego Urzędu Miar, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Urzędu (8:00 - 16:00), przez okres 24 miesięcy; 2) zapewnienie wsparcia dla pracowników WI – część II zamówienia: a) w zakresie administrowania środowiskiem chmurowym Microsoft SharePoint oraz tworzenia witryn w środowisku chmurowym Microsoft SharePoint w ilości 104 dni roboczych w okresie 24 miesięcy, świadczenie usługi 1 dzień w tygodniu w siedzibie Głównego Urzędu Miar przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa w godzinach pracy Urzędu (8:00 ÷ 16:00), b) administrowania bazami danych Ms SQL i Sybase ze szczególnym uwzględnieniem posiadanych przez Zamawiającego usług w ilości 480 godzin w okresie 24 miesięcy, świadczenie usługi zdalnie, a w przypadku konieczności dostępu do fizycznego urządzenia - w siedzibie Głównego Urzędu Miar przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa; 3) wsparcie dla administratorów IT - część III zamówienia - świadczenie usług wsparcia technicznego w ilości 1440 godzin w okresie do wyczerpania limitu 1440 godzin, nie dłużej niż 24 miesiące, Zamawiający przewiduje zdalne świadczenie usługi, a w przypadku konieczności dostępu do fizycznego urządzenia - w siedzibie Głównego Urzędu Miar przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na Portalu https://zamowienia.gum.gov.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Formularz oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może wraz z ofertą złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie (Załącznik Nr 3 do SIWZ). W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia oświadczenia składanego wraz z ofertą, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w zdaniu drugim. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wymagane jest złożenie pełnomocnictwa określającego jego zakres, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku, gdy ofertę będzie składać kilka osób fizycznych prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników lub umowę spółki cywilnej, gdy z jej treści wynika uprawnienie do reprezentacji spółki cywilnej przez osoby podpisane na dokumentach złożonych w postępowaniu. 4. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 – 3, należy złożyć elektronicznie pod rygorem nieważności i opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ODPŁATNE ŚWIADCZENIE WSPARCIA SERWISOWEGO, OPIEKI NAD POSIADANYMI SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI W SPZOZ W MŁAWIE
Dodano: 2024-06-12 - Budowa Platformy informatycznej do obsługi programów pomocowych na rzecz obywateli Ukrainy oraz jej wsparcie i rozwój
Dodano: 2024-06-07 - Zakup i wdrożenie systemu do elektronicznej ewidencji i zarządzania zbiorami w ramach projektu Zakupy inwestycyjne dla Muzeum Warszawy – zakup programu do ewidencji zbiorów
Dodano: 2024-05-20 - Odnowienie wsparcia dla środowiska produkcyjnego i testowego narzędzia SafeNet Authentication Service (SAS)
Dodano: 2024-05-09 - Usługa wsparcia technicznego i konsultacji w zakresie eksploatacji, modernizacji i rozbudowy systemu zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników eDok na 24 miesiące
Dodano: 2024-05-08 - „Świadczenie usług z zakresu wsparcia informatycznego systemu Syrena w 15 Domach Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Miasta Stołecznego Warszawy.”
Dodano: 2024-05-06 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-04-23 - Świadczenie opieki gwarancyjnej i opieki serwisowej nad systemem simple.ERP
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie kompleksowej usługi obsługi opieki gwarancyjnej, opieki serwisowej oraz opieki powdrożeniowej Oprogramowania Rozwiązania Indywidualnego w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-03-15