Przetargi.pl
Usługa zapewnienia dostępu sieciowego do specjalistycznej bazy danych z dziedziny nauk medycznych

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 448 52 72 , fax. 81 448 52 71
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 448 52 72, fax. 81 448 52 71
    REGON: 28871600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zapewnienia dostępu sieciowego do specjalistycznej bazy danych z dziedziny nauk medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zapewnienia dostępu sieciowego do specjalistycznej bazy danych (zwanej dalej przedmiotem zamówienia) obejmującej swoim zakresem informacje z dziedziny nauk medycznych, umożliwiającej: 1.1. dostęp co najmniej do pełnych tekstów książek elektronicznych wymienionych w Załączniku nr 4 do SIWZ „Wykaz tytułów książek w formie elektronicznej”, 1.2. dostęp co najmniej do pełnych tekstów czasopism elektronicznych wymienionych w Załączniku nr 5 do SIWZ „Wykaz tytułów czasopism w formie elektronicznej”, 2. Opisana w punkcie 1 baza danych musi ponadto co najmniej: 2.1. posiadać bazę opisów stanów chorobowych, diagnostyki i sposobów ich leczenia, 2.2. posiadać bazę materiałów ilustracyjnych, w tym w szczególności zdjęć, tablic i wykresów, 2.3. posiadać bazę filmów pokazujących procedury medyczne, 2.4. posiadać bazę ulotek dla pacjentów, 2.5. umożliwiać bezpośrednie przeniesienie materiałów multimedialnych do prezentacji - z zachowaniem przepisów ustawy o prawie autorskim, 2.6. stale aktualizować źródła, w szczególności w przypadku publikacji kolejnych numerów czasopism z listy wymienionej w Załączniku nr 5 do SIWZ, która musi następować nie później niż w dniu publikacji danego numeru w druku, 2.7. umożliwiać dokonanie selekcji specjalistycznych informacji poprzez mechanizmy wyszukiwania, 2.8. Umożliwiać wysyłanie alertów przez dedykowane kanały RSS. 3. Zamawiający wymaga nielimitowanego dostępu sieciowego kontrolowanego numerami IP oraz dla upoważnionych użytkowników Zamawiającego (pracownicy, doktoranci i studenci Uniwersytetu Medycznego w Lublinie), za pośrednictwem oprogramowania pełniącego funkcję serwera proxy. 4. Zamawiający dopuszcza aby przedmiot zamówienia posiadał w szczególności bazy: procedur medycznych, danych o lekach, wytycznych dla lekarzy, ulotek dla pacjentów oraz umożliwiał dostęp poprzez urządzenia mobilne. 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72320000-4 - Usługi bazy danych 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze) wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 8. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących czynności wskazane w pkt 7. 9. Wykonawca składa wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia, zawierający dane w postaci imienia, nazwiska wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do realizacji umowy. Wykaz dostarczany jest w oryginale na adres: Kancelarii Ogólnej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1 (Wykonawca jako odbiorcę korespondencji wskazuje: Biblioteka Główna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie). Za datę otrzymania powyższych dokumentów uznaje się dzień ich wpływu do Kancelarii. 10. Każdorazowa zmiana wykazu osób nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia zmienioną/ uaktualnioną listę osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia do wiadomości Zamawiającego zgodnie z zasadami opisanymi w pkt 9). 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt 9. 12. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania określonego w pkt 9, dotyczącego zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72320000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w w SEKCJI III.4), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa powyżej w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp). A. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie polega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1. B. Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia w Systemie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w załączniku nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach