Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Garbowie”

Gmina Garbów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-080 Garbów, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 018 063 , fax. 815 018 070
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbów
    ul. Krakowskie Przedmieście 50
    21-080 Garbów, woj. lubelskie
    tel. 815 018 063, fax. 815 018 070
    REGON: 53527300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.garbow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Garbowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia są prace związane z „Termomodernizacją budynku Zespołu Szkół w Garbowie” Zakres robót budowlanych zawiera w szczególności: - Prace rozbiórkowe - Ocieplenie ścian zewnętrznych - Docieplenie stropu budynku tj. gmachu głównego oraz docieplenie stropu części sportowej - Rozwiązania projektowe wymiany instalacji ogrzewczej wraz z modernizacją źródeł ciepła - Rozwiązania projektowe wymiany instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej wraz z modernizacją źródeł ciepła - Rozwiązania projektowe wymiany części opraw oświetleniowych, doprowadzenia zasilenia do nowych urządzeń i instalacji fotowoltaicznej. CHARAKTERYSTYKA OGÓLNA OBIEKTU LOKALIZACJA I UKŁAD PRZESTRZENNY OBIEKTU Termomodernizowany obiekt to budynek Szkoły Podstawowej zlokalizowany przy ul. Szkolnej 25 w Garbowie. Obiekt można podzielić na dwie części – gmach główny oraz cześć sportową połączoną łącznikiem od strony południowej budynku. Gmach główny to obiekt częściowo podpiwniczony, murowany, posiadający 3 kondygnacje naziemne oraz poddasze nieużytkowe. Budynek zwieńczony dachem wielospadowym. W budynku mieszczą się pomieszczenia biurowe, klasy, zaplecze kuchenne, magazynowe, klatki schodowe oraz sanitariaty. Część sportowa obiektu jest murowana nie podpiwniczona, posiada 2 kondygnacje nadziemne. W części budynku znajdują się sale gimnastyczne, sanitariaty, szatnie, pomieszczenia biurowe oraz magazynowe. Dane techniczne budynku Powierzchnia zabudowy Ag: 1713,5 m2 Powierzchnia netto An: 3787,1 m2 Powierzchnia o regulowanej temperaturze Af: 3787,1 m2 Kubatura po obrysie zewnętrznym Ve: 20518,2 m3 Kubatura netto V: 16107,3 m3 Kubatura ogrzewana Vf: 16107,3 m3 Powierzchnia przegród oddzielających budynek od środowiska zewnętrznego i części nieogrzewanej A: 5662,0 m2 Powierzchnia ścian zewnętrznych Aw,e: 2886,1 m2 Współczynnik kształtu A/Ve: 0,3 1/m OCENA STANU TECHNICZNEGO BUDYNKU 1. Stolarka okienna wymieniona na okna pcv w kolorze białym, drzwi w wejściu głównym stalowe. Na niewielkich fragmentach elewacji tynk uległ odspojeniu. Obróbki blacharskie uległy korozji na skutek zużycia materiału i braku konserwacji. Schody zewnętrzne betonowe pokryte płytkami uszkodzone na dużych przestrzeniach, kraty okienne skorodowane, zadaszenia nad wejściami do remontu, istniejące piony instalacji odgromowej skorodowane i niekompletne. Zadanie należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją budowlano-wykonawczą. Wskazane jest , aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny. Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy. Wykonawca zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną dla realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści , w skład której wejdą m.in.: 1) Dziennik budowy , 2) oświadczenie Kierownika budowy, 3) aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, 4) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, protokoły badań i prób, 5) dokumentacja fotograficzna, 6) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, Jeżeli w niniejszej SIWZ lub Dokumentacji projektowej pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne”. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przez „ofertę równoważną" należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji budowlano-wykonawczy zał. nr. 11 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach