Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłasza przetarg
- Adres: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (022) 375 86 21 , fax. (022) 375 86 21, 3758803
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Żelazna 59 59
00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (022) 375 86 21, fax. (022) 375 86 21, 3758803
REGON: 01751157500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zapewniająca stały dostęp do Internetu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zestawienie łącza dostępowego do Internetu na okres 36 miesięcy wraz z zapewnieniem urządzenia abonenckiego (z głównym przeznaczeniem do podłączenia z urządzeniami Zamawiającego zgodnie ze Specyfikacją oraz do monitorowania stanu łącza). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z wymogami o których mowa w art. 22 ustawy Pzp. tj.; w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na świadczeniu usług dostępu do Internetu na łączach o przepustowości minimum 20 Mbit/s o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1.1. oraz 1.2. spełniać musi każdy z wykonawców, zaś warunki określone w pkt 1.3. wykonawcy spełniać muszą łącznie. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie właściwych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 4.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią formularza nr 3.3. stanowiącego załącznik do formularza Oferta. 4.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.5 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.6. Wykaz wykonanych usług, o których mowa w pkt 1.3. zgodnie z formularzem nr 3.2 stanowiącego załącznik do formularza oferty. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły zdawczo odbiorcze). 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4. powinny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 4.2., 4.4. i 4.5. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) w pkt 4.3. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 4.2. - 4.5. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 4., sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 10. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 4.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 4.2. - 4.5. albo odpowiadające im określone w pkt 6 i 7., winny być złożone przez każdego Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zapewnienie dostępu do Internetu beneficjentom ostatecznym projektu pn.: INTERNET = świ@t bez barier
Dodano: 2014-07-16 - Uruchomienie łączy w gospodarstwach b.o. abonament na usługę dostępu do internetu w ramach realizacji projektu pt: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Czerwonka o numerze POIG.08.03.00-14-125/11 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Priorytet 8, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion.
Dodano: 2013-02-27