Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ostrowi Mazowieckiej Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Dubois 68
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7463711 , fax. 029 7463706
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ostrowi Mazowieckiej Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Dubois 68 68
07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
tel. 029 7463711, fax. 029 7463706
REGON: 00030675600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalostrowmaz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szp.Pow.ZP.24/2009 Dostawy leków , materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Powiatowego im.Marii Skłodowskiej-Curie w Ostrowi Mazowieckiej Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Poniżej 206 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244900005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formą pełnia - nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać , iż w/w warunki Wykonawca spełnia . Uzupełnianie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania . Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1.1.oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych . 1.2.oświadczenie, że Wykonawca nie jest wykluczony na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4.koncesję lub zezwolenie na prowadzenie działalności farmaceutycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 1.5. oświadczenie Wykonawcy , że produkty lecznicze - leki są dopuszczone do obrotu na polskim rynku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i posiadają aktualną rejestrację w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych a dla materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ; 2. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów , których mowa w ust. 1 składa : 2.1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , c ) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ; 2.2. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy . 2.3. Dokumenty o których mowa w ust. 2 pkt. 2.1. lit. a i c oraz pkt.. 2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów ,o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym labo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalostrowmaz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną